Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przestał działać bluetooth , jak zdiagnozować?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Możesz się połączyć z modułem 77 ?

Może masz gdzieś zapisane wcześniejsze autoscany? To wystarczy.

Tu masz wątek o BT jakie moduły pasują a jakie nie.

 

Opublikowano (edytowane)

Dzieki, wynika z tego że u mnie będzie 8P0 862 335 M albo   8P0 862 335 H.

Ale z kodowaniem nie wiem co i jak :facepalm:

 

Mogę jeszcze spróbować programem DEPHI się połaczyć ale pewnie nic z tego nie bedzie jak moduł padnięty.

Edytowane przez Użytkownik007
Opublikowano

Skąd wiesz jaki nr. masz? Znalazłeś Autoscan? Kodowanie też nie problem. Damy rade.

Opublikowano

Wywnioskowałem z tego co mi wysłałeś, tam dla mojego roku produkcji na Europę są tylko te 2 nr

Opublikowano (edytowane)

Ok. Może też być z 2006, zależy kiedy było aut w fabryce składane. 

Jakie masz rns-e low czy high? Połącz sie z nim za pomoca vcds i sprawdź. Masz multikiere?

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Jeden z kolegów z forum ma mi zaproponować jakiś działający moduł, na chwile obecna chyba wyciągnę bezpiecznik od radia aby prądu nie ciągło bo już dzisiaj rano auta nie odpaliłem :mellow:

Opublikowano

Jaką wersję vcds masz? Spróbuj może inną wersją zrobić autoscan (od jakiegoś kolegi z forum albo na spocie). Może Delphi też da rade. 

 

Opublikowano

2007 na bank ale nie pamietam jaki miesiąc. Jak robiłem coś przy klapach od nawiewu to wyciągiem tam taka kartkę z wydrukiem z fabryki, oni dają takie kartki w różnych miejscach. Jak wczoraj zaglądałem pod fotel do tego modułu to tez widzę ze jest tam taka kartka wsadzona  ale dostęp kiepski. Chyba trzeba listwy progowe zdjąć i wykładzinę odsłonić, tak gdzieś pisali

Opublikowano

Spróbuję Delphi a co do VCDS muszę sprawdzić (to komputer mojego kolegi więc nie pamiętam jaką wersje on ma).

 

Opublikowano

Sprawdź wersję RNS-E czy low czy high. Masz multikiere?

Opublikowano

Tak multikierownica.

wersję RNS-E czy low czy high jak mam sprawdzić?

 

Opublikowano

Vcds em. Wchodzisz w sterownik 56 i tam widać. 

Opublikowano

Fabryczny BT jest podłączony pod bezpiecznik nr 8,jego wyjęcie powinno odciąć moduł od zasilania. Dla pewności sprawdź pobór miernikiem przed wyciągnięciem i po wyciągnięciu bezpiecznika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...