GreGoriO Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 pyta o kodowanie w przypadku wywalania błędu jak wiesz przetwornica bierze tylko 35W a żarówka 55W, więc to też może pomóc. a kodowanie nie ma nic do samopoziomu
Szymanek31 Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Opublikowano 24 Maja 2013 GreGoriO tylko jak to zakodowac zeby auto myslalo ze pobiera 55W jak normalna zarowka, bo rozumiem, ze po to sie to bedzie robic tak?
Giede Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 ja nic nie kodowałem i nigdy mi nie wywaliło żadnego błędu, a przerobiłem już 3 komplety przetwornic (chiński slimy i grube, a teraz ori od b7) i na wszystkich było ok. ale nie ma to jak bixy od gwertego niebo a ziemia -też bez kodowania.
Szymanek31 Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Opublikowano 24 Maja 2013 no ale koszty wieksze na pewno od samych hidow dlatego wolalbym zalozyc sobie same hidy i tez miec to swiatlo barwy 6000K.
GreGoriO Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 dlatego pisałem że jest taka możliwość, a są ludzie którym wywala błąd. inna sprawa to CB, ja nie mam więc się nie martwiłem. co go lamp od Grzesia, TO INNA BAJKA...najważniejsza rzecz jaką zyskujemy to NOWA, CZYSTA soczewka, która sama w sobie leczy NAJWIĘKSZY problem.... jakim jest słabe światło.
Szymanek31 Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Opublikowano 24 Maja 2013 a jezeli ja mam CB, to wlasnie kodowanie czy montowanie specjalnym miejscu przetwornic ma znaczenie? duzo mi wyjasniasz, bardzo Ci za to dziekuje.
Giede Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 kodowanie jest po to aby nie wywalało błędu bo auto wtedy sprawdza 35w a nie 55w, a zakłucenia to raczej kwestia jakości przetwornic i ekranowania przewodów, a nie ich lokalizacji. Jak kupisz kiepskie to gdziekolwiek byś je zamiontował - będą zakłucać. Ja zarówno hidy jak i AL'ki miałem za lampą i nic nie zakłucały.
GreGoriO Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 CB i sianie zakłóceń to inna sprawa, to zależy od ekranowania (lub jego braku) przetwornicy i kabla wysokiego napięcia, który to zasila palnik. zauważ że markowe przetwornice mają ten kabel ekranowany(metalowy oplot) co widać na moim drugim zdjęciu. kodowanie ma na celu wskazanie sterownikowi że jest mniejszy pobór prądu.
serfin Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 Gregorio mialbys mozliwosc wyslac mi wiecej fotek swojego rezania z tymi przetwornicami? Mam identyczne i nie wiem jak wyciac plastik aby za duzo nie naciac :/ oraz ewentual na pw pomoc instruktazowa? Zarniki hidy pod H7 czy rezales soczewki pod d2s ?
GreGoriO Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 lampy kupiłem kompletne u GWERTY, soczewki z B8 pod D2S nie mam jeszcze kompletnego zderzaka ze spryskami, a czeka mnie niedługo przegląd więc żeby nie martwić się o pieczątkę, to tylko podmianka lamp:wink: z samego cięcia zdjęć nie robiłem, tylko porównanie, co pokazałem. musisz tylko uważać na przy wycinaniu na blaszkę, która podtrzymuje w środku klosza soczewkę, służy ona do amortyzacji drgań soczewki a jednocześnie pozwala na swobodny ruch przy regulacji zasięgu(w pionie)... soczewkę trzyma tam taki specjalny wygięty drucik, łatwy do wyjęcia.
serfin Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 Szkoda ze nie zrobiles foty porowniania tej wneki wycietej przy nie wycietej, nie trzeba by bylo meczyc wyobrazni aha zostawiales wtyczke ori od tych przetwornic Koito czy kabel ucinales i sztukowales z hid?
GreGoriO Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 soczewka jest uniwersalna D2S, D3S, D4S. ważny jest tylko adapter. KUPIŁEM palniki D2S, BO TAKI MIAŁEM JUŻ ADAPTER. w sumie też teraz żałuję TYCH ZDJĘĆ, bo miałbym jak wytłumaczyć, o czym mówię....ale cóż.
serfin Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 Hej. Ok powiedz mi bo troche zamieszalo sie, te lampy z przetwor koito jakie maja gniazdo soczewki H7 czy inne? Bo w sumie szkoda mi niszczyc ori adaptery z tej przetwornicy, sa pod d2s i mam kupione takie zarniki, ale czy moge to bez problemy zamontowac pod H7? Wystarczy kupic te ringi miedzy gniazdo soczewki a zarnik przejsciowka z d2s na h7? Jezeli tak to jak radzi sobie ori mocowanie z takim zarnikiem? I czy da zamknac sie zaslepke tylna bez problemu?
GreGoriO Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 lampy a przetwornice to dwie różne sprawy Gwerty montuje (sprzedaje) nowe soczewki z A4 B8, volvo itd.... nowy typ gniazd w soczewkach jest UNIwersalny, do tego potrzebujesz odp adaptera zależy jaki chcesz mieć palnik, jaką masz przetwornicę np. tutaj http://www.oswietlenia.com/adapter-konektor-d1s-d2s-d3s-d4s-xenon-hid-h025.htm nawet na allegro dostaniesz przejściówkę z przetwornicy HID na D2S, ponieważ oryginalne przetwornice padają jak muchy przy podłączeniu chińskich palników. więc mamy wybór, albo oryginalne palniki albo wytrzymałe KOITO i palniki made in china. albo HID H7, albo jeszcze przetwornica HID plus kabelek do D2S trzeba dokładnie przeanalizować co się ma a co się chce...
serfin Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 Ok rozumiem ze do h7 nie wloze zarnikow d2s. Bo gniazdo nie te, ale przy pomocy przejsciowki bez problemu ulokuje zarnik d2s w gniezdzie h7? I jak sprawa ma sie ze szczelnoscia od spodu? Zalales to silikonem, klejem? Przetwornice jak przymocowales od spodu w tej w nece aby nie latala, wypadala?
GreGoriO Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 dokładnie, przetwornicę dopasowałem do wnęki i zalałem ją silikonem aby było szczelne. a lampa mogła swobodnie się wysuwać do przodu. do zmiany potrzebujesz czegoś takiego H7 Adapters for H7 to D2S D2R for Philips OSRAM Bulbs | eBay
serfin Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 Ok juz zamawiam z NY a co mi tam hehe no nie na allegro znajdzie sie
Dave J. Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 jak wiesz przetwornica bierze tylko 35W a żarówka 55W, więc to też może pomóc. Przetwornice z CAN-BUS nie biorą 35W, a 55W Na tym polega ten can-bus do oszukiwania komputerka Podobnie jest z postojówkami LED'owymi
GreGoriO Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 TYLE, że ja pisałem o kodowaniu, zresztą miałem też HIDy i również były 35W i błedów nie siały po przekodowaniu nic a nic. jeździłem tak 2 lata CAN BUs nie koniecznie musi znaczyć dokładnie tę samą wartość co oryginalna żarówka. Mogą być mniejsze, które już nie zgłaszają błędu. przykład światła przeciwmgielne..oryginalnie żarówka 55W a do likwidacji błędu wystarczy 21W. przy okazji....ktoś kiedyś mnie pytał o firmę skąd mam te HIDy...na zdjęciu jest naklejka ...AUTOELEKTRONIKA KRAKÓW PRZEWORNICE DZIAŁAJĄ do dzisiaj..
Ans Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Ja kupiłem hidy tutaj H7 XENON AUDI A4 B5 B6 CYFROWE CAN BUS DEDYKOWANY (3163369201) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. jeżdże już na nich jakiś czas, zamontowałem przetwornice z dala od kompa abs w blotniku od strony kierowcy kolo zbiorniczka spryskiwaczy a z drugiej w lustrzanym odbiciu w tym samym miejscu, aby nie zakłócić pracy niczego i 0 błędów i problemów polecam, cb nie szumi radio dobrze odbiera itd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się