pakapa Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Witam. Mam silnik 2.0 TDI CR. Jestem nowym włascicielem a poczatkowo jezdziłem a4 b6 131km. Nie podobają mi się drgania na wolnych obrotach ! DRgania są odczuwalne nawet w środku. Co może być przyczyną, czy w silnikach CR to standart ?
soul87 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 poduszki silnika, koło dwumasowe, albo coś od strony rozrządu/wtrysku, moze podłacz VAGa i sprawdz czy sa jakies bledy
soul87 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 no to jednak trzeba szukac od strony mechanicznej, tak jak mowilem , poduszki - trzeba sprawdzic czy nie ciekną kolorowym plynem czy nie sa przerwane, kolo dwumasowe, objawy jego uszkodzenia moga byc np duze wibracje podczas gaszenia i odpalania auta oraz dizwne odglosy ktore cichna po wcisnieciu pedalu sprzegla
pakapa Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Opublikowano 22 Maja 2013 Dzięki za odpowiedź. Spędziłem przy samochodzie z latarką duzo czasu i znalazła się delikatnie uszkodzona poduszka. WIELKIE dzięki za pomoc. PS. całe szczęscię, że to nie dwumas.
lukas309 Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 u mnie zaczyna dawac znac dwumas o sobie raz za czas słychać stuki które po wciśnieciu sprzęgła cichną narazie sporadycznie występują ale beda sie nasilac, przebieg 160 tys km mechanik pow zeby z tym jezdzic :) chyba ze wy macie jakis pomysł ??? sam dwumas wymieniac czy jezdzic az padnie i wymienic komplet ze sprzęgłem ???? narazie brak wibracji przy odpalaniu i gaszeniu autka
wojcian Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Ja bym wymieniał , nie ma co czekac .Jeden uszkodzony element moze uszkodzic pozostałe, tak było u mnie . Na diagnożie na ucho to ja bym nie polegał , skrzynia na ziemie i wszystko jasne .W moim przypadku tez diagnoza była ze dwumas , a jak sie okazało to poleciał docisk.
Luis a4 b8 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Dnia 22.05.2013 o 07:41, pakapa napisał: Dzięki za odpowiedź. Spędziłem przy samochodzie z latarką duzo czasu i znalazła się delikatnie uszkodzona poduszka. WIELKIE dzięki za pomoc. PS. całe szczęscię, że to nie dwumas. Jakie były objawy u Ciebie tzn czy drgania występowały za każdym razem na jałowym czy tylko jak ciepły silnik ? Na zimnym też miałeś drgania na postoju ?
Luis a4 b8 Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 (edytowane) U mnie winny był ekektrozawór objawy jakie miałem : wibracje silnika gdy był ciepły na jałowym biegu brak wibracji na zimnym szarpanie przy zmianie biegu czyszczenie nic nie pomogło bo to nie kwestia zabrudzenia a elektrycznie nie domagał , pomogła wymiana na nowy . 1) najpierw sprawdź poduszki tak jak pisano wyżej 2) dwumasa - zdarza się że wibracje pojawiają się gdy jest rozgrzana i wcale nie musi stukać , bywa że jak się nagrzeje przestaje stukać tylko zdjęcie skrzyni pozwala diagnozować dwumase bo objawów jest milion 3) elektrozawor co było tez przyczyną u mnie moze wcale nie pokazywać błędu na jałowym a i tak byc do wymiany Edytowane 14 Listopada 2017 przez Luis a4 b8 1
Izunia30000 Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 A gdzie ten elektrozawor się znajduje? Od czego on jest? Mamy ten sam problem ze na zimnym silniku nic nie ma a na cieplym go trzesie.
Gość Opublikowano 15 Lipca 2019 Opublikowano 15 Lipca 2019 Elektrozawor, masz na myśli cały egr? u mnie są drgania na jalowym, które czuć dosłownie wszędzie. Wymieniłem zawor na listwie CR, czujnik, zawór na pompie, sprzęgło, prawa poduszkę, jutro także lewa będzie wymieniona. U Ciebie przyczyną drgań był egr, po wymianie wszystko ustapilo? U mnie szarpal przy ruszaniu ale po wyczyszczeniu egr, przestało jedynie zostały drgania na jalowym z którymi walczę już 2 rok...
Stachu Jones Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 W dniu 18.06.2019 o 19:57, Luis a4 b8 napisał: Egr ... Razem z wibracją budy, wibrował również silnik oraz falowały obroty?
djvekio Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Witam. Mam takie grania całego auta że masakra. Ostatnio po wlaniu płynu do czyszczenia wtrysków było ok przez około miesiąc. Teraz znów się zaczęło i to że zdwojoną siłą. Po wciśnięciu sprzęgła Dale trzęsie, nie ma różnicy. 2010 CAGB. Nabite 195k. Jakieś sugestie?? VID_20191201_152658.mp4
lgopel Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Jedź do dobrego serwisu, w którym zajmują się AUDI. Trzeba podłączyć auto pod komputer i wykonać pomiary.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się