Grabek94 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Kupiłem samochód z wymienionymi nowymi tarczami. Cały komplet , są nowiutke , jakość hamowania w porównaniu ze Skodą Octavią ojca jest bardzo zła , słabo hamują , w dodatku lekko biją przy hamowaniu. To bicie wzrasta wraz z wyższymi prędkościami. Da się coś z nimi zrobić czy w gre wchodzi tylko wymiana na nowe tarcze? Poziom płynu hamulcowego jest dobry, a nawet za wysoki.
Andrzej07 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Witaj:hi: na nie próbował toczyć tych tarcz jakiś super-extra mechanik nie mało takich:kox: i tylko wydają Ci się nowe:naughty:
ŁYSY44 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 masz pewność że są nowe? może najtańsze jakie były założono do sprzedaży
Dev Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Zle oczyszczona piasta przed montażem nowych tarcz
harley22 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Dokładnie piasta zabrudzona tarcza dolegała troszkę nie równo. Kilka mocniejszych hamowań i już wystarczy.
Grabek94 Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Opublikowano 22 Maja 2013 Czyli teraz pozostaje mi wymiana tarcz na nowe ? Dodatkowo zauważyłem, że lewe tylne koło piszczy podczas jazdy, ale gdy tylko dotknę hamulca to przestaje ? To może być wina najtańszych tarcz i klocków ? Jeśli chodzi o pewność to mam , ponieważ są strasznie grube i wgl nie zjechane.
Banan Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 tył u mnie piszczał jak był zablokowany trzpień ślizgowy w jarzmie i klocek nie mógł się cofnąć od tarczy, przy hamowaniu lub zaciąganiu ręcznego była cisza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się