Daniel131 Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 Witam, Zakupiłem kabelek do mojej audi. Dzisiaj pierwszy raz dobrałem się do błędów w samochodzie poprzez vcds lite. O to co mi wyskoczyło: 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 26-00 - Output Open 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded 16716 - Knock Sensor 2 (G66): Signal too Low P0332 - 35-10 - - - Intermittent 17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded P1327 - 35-10 - - - Intermittent 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent Co oznaczają te kody? Które z nich są poważną usterką? Chciałbym również zrobić logi dynamiczne lecz nie bardzo łapię się w tym programie ponieważ jest on po angielsku. Mógłby ktoś mi podpowiedzieć jak dobrać się do logów? posiadam również vcds 908.1 po polsku lecz nie połączy mi się z interfejsem pomimo prawidłowych ustawień więc jestem skazany na vcds lite.
edekxp Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 poszukaj sobie vag 3.11 + rejestracja a kody : 1262 Elektrozawór ogran.ciśnienia doładowania. (Turbocharger wastegate regulating valve (TC)) (N75) 16514 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1- obwód uszkodzony 17978 Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody 561 Krańcowa regulacja składu mieszanki (Mixture control) 16716 Czujnik detonacji 2, bank 2 lub obwód - niskie napięcie 17735 Kontrola spalania stukowego - cyl. 3 17736 Kontrola spalania stukowego - cyl. 4 Z ważniejszych błedów to 1262,16514,561 zawór do sprawdzenia sonda również może przewody, Auto zapewne mulaste i tryb awaryjny
Daniel131 Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Opublikowano 24 Maja 2013 Zauważyłem, że po wykasowaniu błędów powraca cały czas błąd zaworu n75. Ten błąd wskazuje na uszkodzenie tego ustrojstwa czy może być szereg innych przyczyn powodujących ten błąd? Szczerze mówiąc nie wiem czy samochód jest mulasty czy nie. Według mnie całkiem fajnie się zbiera, ale tak naprawde nie mam porównania gdyż nie mam możliwości przejechania się takim silnikiem.
lezy1 Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 Zrób logi, któryś z Kolegów je oceni i napisze Ci co i jak. Co do N75 to możesz posprawdzać szczelność przewodów podciśnienia.I zachowanie sztangi w czasie loga 011 BS.Poniżej linki do błędów i sposobu logowania : Category:Fault Codes - Ross-Tech Wiki http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/
german81 Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 w 1.8t nie darady zrobic BS tak jak w tdi . zróblogi z bloku 2 7 2 13 2 25 dynamicznie na 3 biegu od 1500-6500 obr .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się