Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prośba o analizę błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Zakupiłem kabelek do mojej audi. Dzisiaj pierwszy raz dobrałem się do błędów w samochodzie poprzez vcds lite. O to co mi wyskoczyło:

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

26-00 - Output Open

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded

16716 - Knock Sensor 2 (G66): Signal too Low

P0332 - 35-10 - - - Intermittent

17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded

P1327 - 35-10 - - - Intermittent

17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded

P1328 - 35-10 - - - Intermittent

Co oznaczają te kody? Które z nich są poważną usterką? Chciałbym również zrobić logi dynamiczne lecz nie bardzo łapię się w tym programie ponieważ jest on po angielsku. Mógłby ktoś mi podpowiedzieć jak dobrać się do logów? posiadam również vcds 908.1 po polsku lecz nie połączy mi się z interfejsem pomimo prawidłowych ustawień więc jestem skazany na vcds lite.

Opublikowano

poszukaj sobie vag 3.11 + rejestracja

a kody :

1262 Elektrozawór ogran.ciśnienia doładowania. (Turbocharger wastegate regulating valve (TC)) (N75)

16514 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1- obwód uszkodzony

17978 Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody

561 Krańcowa regulacja składu mieszanki (Mixture control)

16716 Czujnik detonacji 2, bank 2 lub obwód - niskie napięcie

17735 Kontrola spalania stukowego - cyl. 3

17736 Kontrola spalania stukowego - cyl. 4

Z ważniejszych błedów to

1262,16514,561

zawór do sprawdzenia sonda również może przewody,

Auto zapewne mulaste i tryb awaryjny

Opublikowano

Zauważyłem, że po wykasowaniu błędów powraca cały czas błąd zaworu n75. Ten błąd wskazuje na uszkodzenie tego ustrojstwa czy może być szereg innych przyczyn powodujących ten błąd? Szczerze mówiąc nie wiem czy samochód jest mulasty czy nie. Według mnie całkiem fajnie się zbiera, ale tak naprawde nie mam porównania gdyż nie mam możliwości przejechania się takim silnikiem.

Opublikowano

Zrób logi, któryś z Kolegów je oceni i napisze Ci co i jak. Co do N75 to możesz posprawdzać szczelność przewodów podciśnienia.I zachowanie sztangi w czasie loga 011 BS.Poniżej linki do błędów i sposobu logowania :

Category:Fault Codes - Ross-Tech Wiki

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/

Opublikowano

w 1.8t nie darady zrobic BS tak jak w tdi . zróblogi z bloku 2 7 2 13 2 25 dynamicznie na 3 biegu od 1500-6500 obr .

Opublikowano

Fakt sorki nie zauważyłem że masz 1.8T.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...