roae 0 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 dobry znajomy mechanik-ale to go przerosło, trochę się załamał zabrałem już mu kluczyk do auta bo on by tylko kręcił rozrusznikiem żeby spróbować czy teraz jest dobrze. Dziś po odholowaniu samochodu "w bezpieczne" miejsce, z daleka od warsztatu w którym mi to robili, po namowach postanowiłem wszystko poskładać jeszcze raz, chociaż w to nie wierzyłem i już byłem umówiony na ściąganie głowicy. Zakupiłem nowe kółko wałka wszystko poskładałem jeszcze raz dokłednie na znaki- samochód normalnie zapalił, policzyłem na kółku wałka że poprzednio był j.bnięty o 12 ząbków-czy to cud? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Witam panowie czy to jest mozliwe ze na rozgrzanym silniku slychac taki klekot/ocieranie z okolic lancucha rzorzadu. cisnienie oleju ponad 5 bar. czyli ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal 1 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Kurcze fajny temat ,szkoda tylko że zdjecia z pierwszego postu poszły się wietrzyć U mnie nie wiem czy jest napinacz/łańcuch do wymiany bo zrobiłem mało km tym autem a jeszcze nie próbowałem naciskać na łańcuch i napinacz. Mam to niby na wierzchu bo zdejmowałem pokrywe do czyszczenia przed płukanką i wymianą oleju na syntetyk. Rozrządu jeszcze nie robiłem. I teraz zastanawiam się czy: 1. Wymienić napinacz lub sam łańcuch ,jednocześnie wymieniając rozrząd? Do mechaniora nie zaprowadze bo nie mam jak ,musiałbym wymienić rozrząd i łańcuch samemu tylko nie wiem czy podołam z manualem w ręku? 2. Z drugiej strony mając już zrzucone wałki żal byłoby nie wymienić uszczelnaczy zaworowych bo chyba wtedy mamy piękne dojście do nich ,chyba że się mylę? 3.Zostawić to w spokoju i złożyć ,zmienić olej i jeździć? Zauważyłem tylko że napinacz względem łańcucha nie jest równolegle tylko lekko przekrzywiony ,nie mniej jednak cały łańcuch pracuje po "ślizgu" napinaczu - to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Ja bym zrobił hurtowo, i rozrzad, i napinacz, i lanuch, i uszczelniacze prawda jest taka że dużo 1.8t zza granicy nie miały nigdy wymienianego lancuszka ani napinacza, bo niemiec woli sprzedać auto niż zostawiać pół jego wartości w serwisie na wymianie elementów które należy wymienić po 160-200 tysiącach Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal 1 Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 No tak ale z drugiej strony chyba nie tak łatwo wymienić uszczelniacze ,pewnie troche roboty z tym jest a kiepsko byłoby gdyby zawór mi wpadł Nakręciłem filmik kalkulatorem w roli głównej z moim napinaczem i łańcuchem ,z informacji które sa na forum wynika ze pewnie do wymiany ale prosze jeszcze o weryfikacje (troche mi sie druga reka trzesła ale widać wszystko) WRZUTA - Łańcuszek rozrządu A4 Albo złoże to narazie i troche pojezdze ,w sumie gdybym teraz tego nie zrobił to tylko nowa uszczelka "pójdzie na straty" bo za jakiś czas musiałbym demontować i robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Ją ostatnio skleilem pokrywę na rocznej uszczelce dodatkowo używając czerwonego silikonu k2 i jest w porządku więc nie koniecznie musisz stara wywalac Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal 1 Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Pokrywa w sumie najmniejszy problem z tego wszystkiego coś czuje że to złoże narazie i bede jeździć póki co... NIe przeszkadza to że łańcuszek i "ślizg" napinacza nie są idealnie rownolegle ,tylko tak jakby napinacz się przekrzywił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekM 1 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Witam. Orientuje się ktoś gdzie można dostać przyrząd vag3366 żeby ścisnąć napinacz? A może ma ktoś takowy na zbyciu i już mu nie jest potrzebny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 mam napinacz z takim samym zuzyciem co w pierwszym poscie przebieg 230 tys . jak by ktos potrzebował to priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan-Paluch 1 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Hej, a czy na wałkach są jakieś znaki fabryczne do ustawiania?? Po wymianie rozrządu, łańcucha i napinacza mam błąd 16396. Będę sprawdzał czy wszystko dobrze ustawione. Przy pasku są znaki do ustawienia, a czy na wałkach też? Jeśli tak to w którym miejscu. Wiem że musi być zachowana ilość oczek na łańcuchu. Auto jeździ i pali dobrze. Jakie mogą być ewentualnie inne przyczyny tego błędu?? Dodam że czujnik rozrządu był podmieniany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 na zebatkach z tylu masz strzalki maja sie pokrywac po zalozeniu lancucha, potem dopiero ustawiasz rozrzad z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan-Paluch 1 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 A istnieje w ogóle możliwość złego ułożenia zębatek?? Tzn. z niewłaściwą ilością oczek na łańcuchu, auto by wtedy paliło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 jakby sie nei dalo to by nie bylo znakow na zebatkach autko moze palic jak jest minimalnie przestawione coś ---------- Post dopisany 22-03-2013 at 14:27 ---------- Poprzedni post napisany 18-03-2013 at 23:54 ---------- mam pytania konkretne, ciężko wcisnac napinacz paska rozrzadu zeby wsadzic ten blokujacy rygiel? zeby zdjac pasek rozrzadu umozliwiajac demontaz walka? jak najlepiej sie za niego zabrac a dwa, rozumiem ze przodu nie trzeba demontowac do tego i w miare dojscie jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 lepiej zdejmij cały przód, bez sensu ściągac wszystko po kolei a i dostep...ujowy nie musisz sciskac tego napinacza wystarczy że go odkrecisz ale wczesniej imbusem nr 8 odpuszczas rolkę, sciągasz pasek i skłądasz wszystko z powrotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamG 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Wrócę do tematu, ponieważ szukając po sieci porad odnośnie wymiany łańcucha trafiłem też na taką oto fotkę: http://obrazki.elektroda.pl/5220015900_1346600517.jpg licząc ogniwa łańcucha wychodzi że między znakami jest 16 nitów łańcucha, a na fotce z pierwsze strony od autora postu jest ich 15:shock3: Jak w końcu ma być ustawiony łańcuch? Tak się teraz zastanawiam czy mój mechanior dobrze mi kiedyś poskładał wszystko, w razie czego czy możliwa jest praca silnika z przestawionym tak łańcuchem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazi999 0 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Witam. Posiadam audi 1.8 Turbo avj, chcę zastąpić napinacz zmiennych faz rozrządu na zwykły. Czy ktoś to już robił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkb 2 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 czy mógłby ktoś odświeżyć fotki z tego fotostroy błagam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Chcialbym sie poradzic czy u mnie bedzie do wymiany napinacz i lancuch? Objawy mam takie same jak tutaj: Przy przygazowaniu i puszczeniu gazu slychac lancuch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 odswiezy ktos pierwszy post???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elkubunio 0 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Dołączam się do prośby, linki do zdjęć wygasły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się