landryn86 1 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 U mnie w wakacje też pojawiło się klekotanie. Zmieniłem olej na castrola 10W-40 i ustąpiło ale na krótko. Olej miałem zalany na maxa, a może nawet delikatnie powyżej. Klekotało po ostrej jeździe, chodź czasem wystarczyło tylko, że się nagrzał do 90 stopni. Jakimś dziwnym i niewyjaśnionym przypadkiem olej spadł mi do minimum. Dolałem więc na pół stanu i od tej pory, odpukać, nie klekocze, ani po ostrej jeździe, ani wogóle. Oleju nie bierze. Być może miałem za dużo oleju wlane... sam nie wiem. Grunt, że od 2 miesięcy mam spokój :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3I 0 Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Witam, Czy może ktoś ma doświadczenie odnośnie wymiany napinacza i łańcucha w 2,8 ACK ? Oczywiście mam ten sam problem na jednej głowicy , rano po odpaleniu łomot 2-3 sek. ( Ale nie zawsze , czasem jest OK). Łańcuszki słyszę z obydwu głowic , więc myślę ze napewno sa do wymiany. Muszę zrzucić dekiel i sprawdzic stan napinacza, moze wymiana samych łańcuchów pomoże. No i czy trzeba zrzucać pasek i cały przód? OLEj MOtul 6100 10W40 niebawem zrobie 3-cią wymiane oleju . Auto ma 196 k . 97 rok. Mam ją od ponad 3 lat . Przy zakupie miała 158 k i wszystko było cacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 ogólnie lej Motula X-cess-a 5W-40 i po sprawie Mobil, Valvoline tez ok Dzięki za rade, kupiłem też już graty, łańcuch Ruville (84zł) napinacz Febi (258zł), uszelka pod niego Erling (27zł) kolego gdzie takie dobre ceny uzyskałeś . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bossawka 0 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 pasek 100000km łancuch 200000km Devastation napisałeś koledze który ma taki sam silnik jak mój że pasek wymieniać co 100000km wydaje mi się że audi podaje 90000km troszkę interesowałem się tym i kilku mechaników mówiło mi żeby nawet skrócić ten okres o około 10000km ja u siebie wymieniałem przy stanie licznika 174000 teraz mam 251000 i tak zaczynam się asekuracyjnie zastanawiać czy nie wymienić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 mysle ze 90ty to jest wartosc z pewna wieksza tolerancja, sa przypadki ze ktos nie wiedzial o wymianie i na 1 pasku jezdzil 130tys wiec to 100tys co podal devastation to taka gorna ale poprawna granica wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Ja na tym rozrządzie właśnie przekroczyłem 120-130tys, więc 100 to pryszcz. Chłopaki, mam problem: muszę zwalić głowicę i nie mogę odciągnąć imbusem napinacza, aby na luzie zdjąć rolkę i koło pasowe wałka. Da radę to bez problemu poskładać jeśli nie wcisnę napinacza? Za ch@#a nie chce się cofnąć. Zdjęcie poglądowe dla 1.8T: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=38114.0;highlight=rozrząd http://imageshack.us/photo/my-images/20/19552838.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landryn86 1 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 A jaj mam takie pytanie: czy jak zdejmę górny dekiel i nie będzie od środka śladu od uderzeń łańcucha to znaczy, że wszysko jest ok i nie trzeba wymieniać łańcucha i napinacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 A jaj mam takie pytanie: czy jak zdejmę górny dekiel i nie będzie od środka śladu od uderzeń łańcucha to znaczy, że wszysko jest ok i nie trzeba wymieniać łańcucha i napinacza? nie, na forum jest gdzies foto jak powinny byc ustawione wałki, gdy łańcuch jest wyciągniety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landryn86 1 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 A jaj mam takie pytanie: czy jak zdejmę górny dekiel i nie będzie od środka śladu od uderzeń łańcucha to znaczy, że wszysko jest ok i nie trzeba wymieniać łańcucha i napinacza? nie, na forum jest gdzies foto jak powinny byc ustawione wałki, gdy łańcuch jest wyciągniety OK, dzięki poszukam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrosss 0 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 a ja mam takie pytanie mam audi a4 b5 1.8t 96 rok koncowka i p[ytanie jest nastepujace czy ja mam rozrzad na łańcuchu czy na pasku czy na to i to ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 jedno i drugie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landryn86 1 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 A jaj mam takie pytanie: czy jak zdejmę górny dekiel i nie będzie od środka śladu od uderzeń łańcucha to znaczy, że wszysko jest ok i nie trzeba wymieniać łańcucha i napinacza? nie, na forum jest gdzies foto jak powinny byc ustawione wałki, gdy łańcuch jest wyciągniety OK, dzięki poszukam chyba znalazłem http://w564.wrzuta.pl/obraz/3qSOwNgRZbI/ustawienie_walkow_rozrzadu_audi_a4_1.8_adr_125_km czy to nie o to chodziło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaWeł111 0 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 koledzy mam małe pytanko czy żeby zrzucić pasek trzeba cały przód zwalać i jeszcze jedno pytanko jak wycisnąć te szklanki może jakiś krótki opis dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predki74 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 A tu moje pytanko czy wymiana napinacza wraz z łańcuszkiem wiąże się z demontażem przodu rozpinaniem rozrządu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roae 0 Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 A tu moje pytanko czy wymiana napinacza wraz z łańcuszkiem wiąże się z demontażem przodu rozpinaniem rozrządu ? trzeba rozpiąć ---------- Post dopisany 11-09-2012 at 16:02 ---------- Poprzedni post napisany 09-08-2012 at 17:17 ---------- panowie, właśnie dziś zacząłem wymianę napinacza i łańcucha- pytanie czy wy też mieliście "powyciągane" śruby od panewek wałków, jakim momentem to dokręcaliście? Czy procedura mówi coś o nowych śrubach, u mnie 4szt są wyciągnięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 A tu moje pytanko czy wymiana napinacza wraz z łańcuszkiem wiąże się z demontażem przodu rozpinaniem rozrządu ? trzeba rozpiąć ---------- Post dopisany 11-09-2012 at 16:02 ---------- Poprzedni post napisany 09-08-2012 at 17:17 ---------- panowie, właśnie dziś zacząłem wymianę napinacza i łańcucha- pytanie czy wy też mieliście "powyciągane" śruby od panewek wałków, jakim momentem to dokręcaliście? Czy procedura mówi coś o nowych śrubach, u mnie 4szt są wyciągnięte. musiały się odkręcić. W moim 2,8 jak pamiętam to 10-12 Nm. Myślę że u ciebie ma być tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roae 0 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 po wymianie łańcuszka i napinacza mam duży problem z odpaleniem silnika- chodzi w trybie awaryjnym i głośno klekocze błąd 00515 czujnik halla położenie wałka. Ostatnia moja próba odpalenia go brzmiała jakby łańcuch przeskoczył na zębatkach, dziś będę ściągał pokrywę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 45 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 źle ustawileś wałki wymieniając łańcuszek i napinacz. Klekocze bo zawory otwierają się nie wtedy kiedy potrzeba i mogą uderzać o tłoki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roae 0 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 wszystko było ustawione na znaki, dziś rozbieranie od nowa-okazało się że ścięło klina na kole wałka-i przestawił się o prawie 180stopni, nowe kółko zamówione, myślę że w silniku jest sieczka i remoncik się kłania. słuchajcie czy zakładać nowe kółko i próbować to jeszcze zapalać, czy już se darować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 daruj sobie kreceniem silnika klin ścięło Ci przez Twoją lub mechanika głupotę przed montażem trzeba wycisnąc olej z popychaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się