Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana łańcuszka rozrządu i napinacza w Audi A4 B5 1.8 oraz 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wierzysz w te kilometry w swoim aucie ?????

wymien łańcuch i pasek i po kłopocie

Opublikowano

to zalezy co jest do zrobienia i wymiany

trzeba poswiecic około 3-4 godziny

koszt zalezny od roboczogodziny

Opublikowano

d

devastation jak to cisnienie oleju niema nic do pracy napinacza,i co po takim czasie mają do tego niewycisniete szklanki

Kolego widziałes konstrukcje tego napinacza ?

widzialem i cisnienie oleju jest w nim bardzo warzne ,to olej napina lancuszek
Opublikowano

Z tego co się orientowałem to olej ma główne znaczenie w napięciu łańcucha.

Ciekaw jestem co by się stało jakbym wstawił napinacz bez sterowania elektrycznego ?

Opublikowano

Z tego co się orientowałem to olej ma główne znaczenie w napięciu łańcucha.

Ciekaw jestem co by się stało jakbym wstawił napinacz bez sterowania elektrycznego ?

toć już ktoś tu pisał na ten temat,że założył zwykły i nie widział różnicy [br]Dopisany: 30 Wrzesień 2011, 22:22_________________________________________________i to na 1-szej stronie :wallbash:

Opublikowano

Z tego co się orientowałem to olej ma główne znaczenie w napięciu łańcucha.

Ciekaw jestem co by się stało jakbym wstawił napinacz bez sterowania elektrycznego ?

toć już ktoś tu pisał na ten temat,że założył zwykły i nie widział różnicy [br]Dopisany: 30 Wrzesień 2011, 22:22_________________________________________________i to na 1-szej stronie :wallbash:

a ja wyjąlem kabelek z napinacza na caly dzien i furka gorzej chodzila a napinacz bardziej halasowal ,tak bylo w moim BFB :hi:
Opublikowano

Koledzy jak odpalam samochód na zimnym silniku (np. po nocy) to przez jakieś 10s. słychać skądś coś jak terkotanie i później objaw ten ustaje... Dodam że zauważyłem to ostatnio jak się chłodniej zrobiło...Wcześniej raczej tego nie było. Czy to może być właśnie ten łańcuszek?

Opublikowano

popychacze dzwonią

jaki masz zalany olej ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

:wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

i jeszcze jesteś zdziwiony ???????

nie czekaj tylko zalewaj 5W-40, Motul, Mobil, Valvoline

Opublikowano

nie słuchaj baranów z jakiegos zapyziałego sklepu

informacji na ten temat masz na forum sporo

fullsyntetyk leje sie ze wzgledu na obecnosc turbiny

niczego sie nie obawiaj, z silnikiem nic sie nie stanie

a wrecz odwrotnie, zacznie lepiej pracowac

ciekaw jestem czym argumentowali w tym sklepie zalaniem 10W-40 do silnika z turbo :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Opublikowano

Dzięki za radę. Niestety na 10w40 zrobiłem juz 30tyś czyli 3 wymiany oleju :wallbash: Ale w ten weekend wymienię olej na taki jak mówisz. Mam nadzieje że będzie ok :confused4:

Opublikowano

devastation piszesz 5w40

A może być Castrol EDGE Sport 10W-60 to też jest pełny syntetyk. Sam mam zalany 10w40 ale taki już kupiłem. Auto 250tyś przebiegu. Nie zaszkodzi mu taka zmiana z pół na pełny syntetyk. Nie wiem od kiedy 10w40 było lane.

Mój napinacz po dociśnięciu śrubokrętem ugina się ze 3-4 mm, to znaczy do wymiany :/ u mnie przy odpalaniu nic nie słychać, tylko podczas normalnej pracy silnika dochodzi takie dzwonienie właśnie z tyłu silnika.

Montował ktoś łańcuch i pasek SWAGa ? warto to zakładać?

Opublikowano

10W-60 to bardzo dobry olej

nadaje sie gdy naginasz po a-bahnie z obrotami rzędu 6-7 tysięcy

ale jak juz kupiłeś to lej i jedzdzij

ogólnie lej Motula X-cess-a 5W-40 i po sprawie

Mobil, Valvoline tez ok

Opublikowano

ogólnie lej Motula X-cess-a 5W-40 i po sprawie

Mobil, Valvoline tez ok

Dzięki za rade,

kupiłem też już graty, łańcuch Ruville (84zł) napinacz Febi (258zł), uszelka pod niego Erling (27zł) :)

Opublikowano

panowie mi tez tak sie tluklo pojechalem do mechaniora i powiedzial mi ze na 100 % popychacze okazalo sie ze bym za niski poziom oleju w silniku i dlatego stukalo bo jak przyjechalem do domu po przejechaniu 10 km i dolaniu oleju wszystko ustapilo i jest gitara ja zalewam castrol magnatec 10w40 i nie narzekam a co do samego oleju to nie wiem czy jest dobry do tego typu silnika takli juz byl lany wczesniej jak kupilem za 2 tys zmiana i nie wiem jaki wlac :) moze zostane przy tym samym :)

Opublikowano

U mnie w wakacje też pojawiło się klekotanie. Zmieniłem olej na castrola 10W-40 i ustąpiło ale na krótko. Olej miałem zalany na maxa, a może nawet delikatnie powyżej. Klekotało po ostrej jeździe, chodź czasem wystarczyło tylko, że się nagrzał do 90 stopni. Jakimś dziwnym i niewyjaśnionym przypadkiem olej spadł mi do minimum. Dolałem więc na pół stanu i od tej pory, odpukać, nie klekocze, ani po ostrej jeździe, ani wogóle. Oleju nie bierze. Być może miałem za dużo oleju wlane... sam nie wiem. Grunt, że od 2 miesięcy mam spokój :>

Opublikowano

Witam,

Czy może ktoś ma doświadczenie odnośnie wymiany napinacza i łańcucha w 2,8 ACK ?

Oczywiście mam ten sam problem na jednej głowicy , rano po odpaleniu łomot 2-3 sek. ( Ale nie zawsze , czasem jest OK). Łańcuszki słyszę z obydwu głowic , więc myślę ze napewno sa do wymiany.

Muszę zrzucić dekiel i sprawdzic stan napinacza, moze wymiana samych łańcuchów pomoże.

No i czy trzeba zrzucać pasek i cały przód?

OLEj MOtul 6100 10W40 niebawem zrobie 3-cią wymiane oleju . Auto ma 196 k . 97 rok. Mam ją od ponad 3 lat . Przy zakupie miała 158 k i wszystko było cacy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...