MATIUS Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 naciskasz równocześnie górna strząłke i obieg zamkniety samochodzik wyskakują ci cyfry z literką c i wybierasz + - odpowiednią grupe temp silnika(cieczy) to 49 kanał wybierasz go potwierdzając samochodzikiem i jest już wartośc temp sprawdź jeszcze kanał 51 to jest z reguły temp BLOKU jak będziesz miał pytania wal na PW
cacek89 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 taki test robie oczywiscie na rozgrzanym i wlaczonym silnikiu tak?
MATIUS Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 dokłądnie kolego możesz też zaraz na początku jazdy to właczyć i obserowować wskazania zarówno na desce i na climatorniku
cacek89 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 dzieki wielkie raz jeszcze za pomoc, jutro z samego rana sprawdze jak bede mial jakies pytania poprosze jeszcze o pomoc pozdro[br]Dopisany: 21 Styczeń 2011, 23:14_________________________________________________no i z rana jadac do pracy sprawdzilem temp na cilmatroniku. Pokonalem odleglosc 3.5 km temp po odpaleniu 30* po dojechaniu na miejsce 78*. Czy cos jest nie tak? Czy oby silnik nie nagrzewa sie za wolno? Jeden z forumowiczow pisal ze juz po 2km drogi mial na wskazniku 90* Jeszcze dziwi mnie jedna rzecz, tak w polowie drogi zalaczaja sie samoczynnie wyzsze biegi nadmuchu dmuchawy, tak ma byc?
Siwy21 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Kolego - to, że jednemu nagrzewa się już po 2 km a innemu znacznie wolniej to jest zależne od wielu czynników. Też to przerabiałem i dałem sobie już spokój. Jeśli auto stoi w ogrzewanym garażu, temp. zewnętrzna nie jest niska i na dodatek nie oszczędzasz zimnego silnika to rzeczywiście po 2km będzie 90*C. Dodatkowo u kolegi ta temp. byłą na blacie po 2km. Ale jeśli tobie po nawet dłuższej jeździe nie osiągnie ani na blacie ani na climatorniku tych 90*C to tak jak pisał Matius wymień termostat i odpowietrz cały układ.
Siwy21 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Ja się na tym niestety nie znam, mi zmieniali termostat i od razu odpowietrzali układ w warsztacie. Ale poszukaj na forum, na pewno coś znajdziesz.
cacek89 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Jeszcze dziwi mnie jedna rzecz, tak w polowie drogi zalaczaja sie samoczynnie wyzsze biegi nadmuchu dmuchawy, tak ma byc? Koledzy zna ktos odpowiedz na to pytanie? Jak sie ma temperatura bloku do temperatury cieczy? Tak jak juz pisalem po przejechaniu 4 km temp cieczy na climatronicu 78* a bloku 90* tak ma byc?
tymonA4 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 a sprawdzałeś błędy na klimatroniku
dziki24 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 climatronic ma za zadanie jak najszybciej osiagnac zadana temp. wiec jak fura zimna ustawisz na 22 to sie nie wlaczy a jak przejedziesz kilometr beda 2 kreski a po nastepnych 3 jak juz plyn osiagnie wmiare ciela temperature to sam podniesie moc nadmuchu by jak najszybcjiej nagrzacz czyli w skrucie ty nastawiam zadana a on mysli za ciebie a jak nagrzeje i bedzie za cielo bedzie ci wialo zimne by schlodzic do danej temperatury o i to tyle
cacek89 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 a sprawdzałeś błędy na klimatroniku jak sie je sprawdza?
tymonA4 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=70.0
cacek89 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 ojej ile tego jest, co wlasciwie konkretnie mam sprawdzic?
tymonA4 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 co chcesz masz tematy nie róbmy tu OT pierwszy program to błędy klimatronika
cacek89 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 racja nie zasmiecajmy, czyli kanal 49 pokazuje temp oleju a kanal 51 plynu chlodzacego tak? czyli u mnie jest wszystko ok tak, jesli mam dla kanalu 49 78*,a dla kanalu 51 90*?
dawidoks Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Panowie, Wahler działa jak należy. Trzyma temperaturę cały czas.
pablo_9 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 racja nie zasmiecajmy, czyli kanal 49 pokazuje temp oleju a kanal 51 plynu chlodzacego tak? czyli u mnie jest wszystko ok tak, jesli mam dla kanalu 49 78*,a dla kanalu 51 90*? kolego kanał 49 w twoim roczniku pokazuje temperaturę płynu chłodzącego (jeśli masz 78 stopni to lekko niedogrzany silnik) kanał 51 to temperatura bloku silnika i tutaj masz poprawne wskazanie
cacek89 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 kolego kanał 49 w twoim roczniku pokazuje temperaturę płynu chłodzącego (jeśli masz 78 stopni to lekko niedogrzany silnik) kanał 51 to temperatura bloku silnika i tutaj masz poprawne wskazanie Pablo_9 jak duze jest to lekkie niedogrzanie? Moze mam tak poprostu dlatego ze przejade jedynie te 5-6km?
pablo_9 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 No powinno być trochę więcej tzn. tak 87-93 coś w tych granicach W sumie jeśli mówisz po 5-6 km to powinno być spokojnie w tych granicach co podałem...zrób test pojeździj trochę i zobaczysz do ilu dojdzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się