Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rdza na przednich błotnikach w A4 B6. Wybrać zamiennik czy oryginał?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja też muszę szukać przynajmniej jednego bo przy progu jest już tragedia. Z zamiennikami zależy jak trafisz ale zazwyczaj spas jest słaby. Lepiej szukać oryginału do malowania a z tym też ciężko w dobrym stanie. Jak by ktoś trafił na dobrą partie zamienników to nich podlinkuje :)

Opublikowano

Szukaj użytkownika zderzakiwkolorze na Allegro. Zamienniki dobrej jakości - mam już od dwóch lat.

Opublikowano
Jest ktoś w stanie sprawdzić jakie wartości pokazuje miernik na tych blotnikach? Mam 100% nie lakierowane auto i szkoda byłoby to zmieniać..

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Grubosc lakieru jest ostatnia rzecza, ktora bym sie przejmowal Pomijajac juz fakt jakosci tych blotnikow problemem moze byc odcien, zwlaszcza jasnych kolorow.

Opublikowano

Wiadomo, że odcień będzie się różnił, bo to nowy lakier, a ten na aucie jest już wypłowiały, dlatego trzeba trochę przepolerować.

Opublikowano

Nie o tym mowie ale tez. :)

Opublikowano

Wszystkie te blotniki to chinskie badziewie ktore mozna kupic na allegro za 80zl reszta ceny to malowanie.

Opublikowano

To w końcu warto brać te zamienniki czy nie ?

Tez musze wymienić bo chyba nie opłaca się ratować juz mojego.

Opublikowano

Ja nie narzekam.

Opublikowano

A jak z dopasowaniem lakieru ?

Wysylales klapkę wlewu paliwa czy po kodzie poprostu?

Opublikowano

Po kodzie. Widać różnicę dopiero w pełnym słońcu.

Opublikowano

Po kodzie. Widać różnicę dopiero w pełnym słońcu.

Dlatego że masz czarny lakier jest jako tako.

Na kolorze Kamila oddzielnie malowany błotnik bez wpyłki w sąsiedni element raczej będzie lipa.

Opublikowano

Jesli ma byc ladnie to trzeba kupic zamiennik za 80zl dobrze go zabezpieczyc od spodu i malowac tyle ze taki zabieg wyniesie ponad 600zl a to troche sporo jak na 15letnie auto.

Opublikowano

U mnie za element biorą od 300-400 zł także wyszło by ok. 500 ale jest to wtedy zrobione tak jak trzeba.

Mam zamiar jeszcze trochę pojeździć b6 także możliwe ze taki wariant wybiorę, z tym ze jak coś nadkole w ocynku.

Opublikowano

Troche siedze w tym temacie i nikt nie zrobi ci malowania z przejsciem na drzwi za 300-400zl tak aby nie bylo widac.

Opublikowano (edytowane)

Wolał bym dać te 200 zł więcej niż byle laik miał by uwagę zwracać na różnicę w kolorze elementów.

Niech każdy robi jak uważa. :wink:

Edytowane przez Rabbi
Opublikowano

400 za element biorą zakłady lakiernicze z wieloletnim stażem...i widziałem auta które były tam lakierowane...

Panowie to nie Warszawa...

Znam gościa dobrze i jest szansa ze będzie trochę taniej.

PS. Drzwi tez będą lakierowane w całości bo była parkingowa szkoda nie z mojej winy.

Opublikowano (edytowane)

Troszke liznelem tego zawodu, idz do tego znajomego i spytaj sie ile wezmie za demontaz, montaz, zabezpieczenie od spodu, malowanie blotnika i przejscie na drzwi.

Za sam material wyjdzie ponad 300zl, ja za taka robote chcial bym 1000zl.

300zl bierze sie za malowanie na ostro czyli obklejasz element i nie bawisz sie z przejsciami i zabezpieczeniem drugiej strony, walisz mokre na mokre i wieczorem oddajesz auto.

Edytowane przez lukaszooo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...