lukaszooo 20 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 jesli pokazałes najgorsze miejsce na błotniku to śmiało możesz go reanimować, mozna pokusić sie nawet o przejście na załamaniu i przez ok 2-3 lata bedziesz miał jeszcze ori lakier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
albert224 2 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Tak, to jest najgorsze miejsce. Hmmm zastanawiam sie co lakiernik będzie musiał zrobić by było ok tak jak mówisz. Myslałem, że będę musiał całego go piaskować i malować od nowa. Ostatnio znajomy(lakiernik) mi odradził piaskowanie bo później nie uzyska się (nie zgra) koloru z reszta nadwozia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman 3 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 u mnie 2003 rok i oba błotniki w ori lakierze bez wad zastanawiam się czy prewencyjnie nie wyjąć tych gąbek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
albert224 2 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 skoro masz jeszcze ładne bachy bez oznak korozji to nie zastanawiaj sie i wywalaj te gabki póki bedzie za późno. Być może jeśli sa zdrowe to moze juz ich tam nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceko 0 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Ja sprawdzałem u siebie z ciekawości ewentualnie żeby te gąbki wyjąć u mnie to nie są gąbki tylko styropian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Ja sprawdzałem u siebie z ciekawości ewentualnie żeby te gąbki wyjąć u mnie to nie są gąbki tylko styropian.Jak zwał tak zwał to trzeba usunąć. Nawet serwis to wyrzucal przy deklaracjach klientówWysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman 3 Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 To sa zapewne identyczne gąbki jak były np. w golfie mk4. No nic, jak będzie chwila wolnego czasu na urlopie to się ich pozbędę bo szkoda błotników. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Jaka gąbka to jest dosyć twardy styropian który prawdopodobnie miał usztywniać szmaciane nadkola. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaccov6 1 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 poleci ktoś alegrowe błotniki? te w kolor mnie nie interesuja bo maluje cale auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 To dogadaj się, żeby Ci sprzedali niepomalowane, albo sobie zedrzesz farbę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaccov6 1 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Bralem to pod uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Panowie, kupował ktoś błotniki z tej aukcji: http://allegro.pl/blotnik-lewy-prawy-audi-a4-b6-00-04-ly7q-atlasgrey-i5272734130.html Nowe w ASO po max zniżkach wyjda 824 zł za sztukę, a więc więcej, niż kompletna robota na zamienniku. Co do jakości, to sprawa jasna, ale może ktoś z Was jest w stanie porównać oba błotniki i powie coś więcej na temat spasowania i twardości materiału. Niby zamienniki są cienkie jak papier, ale z kolei oryginał nie jest w jakości błotnika z pierwszego montażu......bądź tu mądry. Lakiernik, z którym rozmawiałem używa jakiś sprawdzonych zamienników, cena poniżej 200 zł za sztukę. Twierdzi, że normalnie można je spasować, są dobrej jakości, a odpowiednie zabezpieczenie przed malowaniem właściwym spowoduje odporność zbliżoną do ocynku....co sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Już Ci pisaliśmy na Divisionie, że kilka osób je ma, w tym ja i nikt nie narzeka. Spasowały się idealnie, nic nie odstaje. Jedyny minus to nieco trudniej się lampę wyciąga, ale do ogarnięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Czyli nie są dobrze spasowane, skoro lampę się ciężej wyciąga, bądź też źle są wyprofilowane, czy jeszcze coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Wszystko jest dobrze spasowane - z błotnikiem, maską, drzwiami, tylko jest nieco inny profil, kąt przy lampie - na samym rogu błotnika. Inaczej jest idealnie. Nawet mój lakiernik się dziwił, że taka dobra blacha jest. Tylko lakier u mnie był skórką pomarańczy, a że polerowałem całe auto, to akurat i błotniki poprawili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Ale optycznie to widać? Podejrzewam, że ten róg jest bardziej zagięty do wewnątrz i pewnie dlatego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kshyhu87 2 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 U mnie lakier jest spoko. Nie ma skórki pomarańczy. Z lampami nie wiem bo jeszcze nie założyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Ale optycznie to widać? Podejrzewam, że ten róg jest bardziej zagięty do wewnątrz i pewnie dlatego? Optycznie nie widać. Jest dokładnie tak jak mówisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 (edytowane) Tutaj mają pomalowane w kolorze za 199zł Jaka jakość nie mam pojęcia nie miałem w ręku więc się nie wypowiem. Zawsze można dokupić baranka i prysnąc od spodu grubo i spokój http://allegro.pl/blotnik-audi-a4-b6le-pr-nowy-kazdy-kolor-i5640967882.html Edytowane 8 Września 2015 przez Duch^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sssV 1 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Nie chce was denerwowac ale lepiej przepic te dwie setki niz kupic ten blotnik. Po pierwsze czuje chinski blotnik z blachy cienkiej jak gazeta. Po drugie blacha ma byc nalezycie zabezpieczona a nie tylko pomalowana. Szczerze watpie, ze tak jest w tym przypadku. Koszt samej pracy lakiernika to mniej wiecej 200-400zl a gdzie reszta czyli sam blotnik, podklady, lakier.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się