lukaszooo Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Chyba nigdy nie bawiles sie w blacharke. Jesli brakuje ponad 0,5 cm to zaczyna sie problem, i dlatego taki element montujesz przed malowanie i ewentualnie poprawiasz.
Bull Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Witam, szukam alternatywy dla nowego błotnika z aso. Rozważam 2 opcje. Zdrowy używany do odmalowania (na razie nic ciekawego nie znalazłem) i jakiś dobry zamiennik. Na chwilę obecną nie znalazłem nic lepszego niż Blic 6504-04-0019311Q. Macie jakąś mete na dobre zamienniki?
kiko79 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Chyba nigdy nie bawiles sie w blacharke. Jesli brakuje ponad 0,5 cm to zaczyna sie problem, i dlatego taki element montujesz przed malowanie i ewentualnie poprawiasz. no cóż...widocznie mamy odmienne poczucie estetyki. Może ty lubisz bawić się w akrobacje z koreańskim błotnikiem i dostosowywanie reszty auta do chińskiego bubla przez podgrzewanie zderzaków itp. Witam, szukam alternatywy dla nowego błotnika z aso. Rozważam 2 opcje. Zdrowy używany do odmalowania (na razie nic ciekawego nie znalazłem) i jakiś dobry zamiennik. Na chwilę obecną nie znalazłem nic lepszego niż Blic 6504-04-0019311Q. Macie jakąś mete na dobre zamienniki? z tego co słyszałem to Blic jest chyba najbardziej zbliżony do oryginału, ale weź pod uwagę że to nadal nie jest TO. Pierwszy wariant raczej odpada, bo zdrowy używany będzie miał co najmniej 12 lat. Musiałby pochodzić z Włoch i być prawie nie używany. Zwróć uwagę na kilku sprzedawców na allegro z oryginalnymi nowymi częściami które posiadają drobne fabryczne uszkodzenia (małe wgniotki, zadrapania).
Bull Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 ... Zwróć uwagę na kilku sprzedawców na allegro z oryginalnymi nowymi częściami które posiadają drobne fabryczne uszkodzenia (małe wgniotki, zadrapania). tylko prawe
kiko79 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) eee...to słabo szukałeś. Jest lewy przedni nowy oryginał lekko uszkodzony - tzn. 2 wgniotki za całkiem rozsądną cenę. Z tego coi mi sprzedawca powiedział, błotnik jest cechowany w miejscu ślizgu (a więc się zgadza) i ma naklejke VW/Audi, która co prawda odpadła, ale jest. Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez kiko79
Bull Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) eee...to słabo szukałeś. Jest lewy przedni nowy oryginał lekko uszkodzony - tzn. 2 wgniotki za całkiem rozsądną cenę. Z tego coi mi sprzedawca powiedział, błotnik jest cechowany w miejscu ślizgu (a więc się zgadza) i ma naklejke VW/Audi, która co prawda odpadła, ale jest.Jak go nie bierzesz to podaj link[emoji6] Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez Bull
kiko79 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Mówisz i masz: http://allegro.pl/audi-a4-b6-blotnik-przod-nowy-oryginal-uszk-i6285297381.html ja swój prawy przód brałem od sprzedawcy Tomek5020. Jak powiedział, że oryginał bez rdzy to faktycznie tak było. Błotnik cechowany na ślizgu, bierze z jakiejś demontowni w Niemczech.
Bull Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Mówisz i masz: http://allegro.pl/audi-a4-b6-blotnik-przod-nowy-oryginal-uszk-i6285297381.html ja swój prawy przód brałem od sprzedawcy Tomek5020. Jak powiedział, że oryginał bez rdzy to faktycznie tak było. Błotnik cechowany na ślizgu, bierze z jakiejś demontowni w Niemczech. Dzięki! Zabrany
ocb Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Witam. Mam problem z korozją na błotnikach przednich. Cały rant wewnętrzny jest zjedzony, purchle na krawędzi zewnętrznej. Myślę nad wymianą ponieważ koszt naprawa(o ile w obecnym stanie można to naprawić) wyniesie mnie tyle co zamiennik pomalowany pod kolor z dostawą. Stąd też chciałem zapytać czy ktoś może korzystał z zamienników, czy są związane z nimi jakieś problemy oraz czy ktoś może dokonywał zakupów w tym sklepie: https://kipard.pl/i jest wstanie podzielić się opinią.
damian92x Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Przyłączę się do tematu ktoś poleca jakieś zamienniki?
pavvel89 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Sam pare dni temu poruszalem temat.. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/367272-blotnik-oryginal-czy-zamiennik/ , moze pomoglem a jeśli Cię interesują strony internetowe to ja pytałem w ; http://www.polcar.com/ http://e-katalog.intercars.com.pl/
kiko79 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 jak zamiennik to należy liczyć się z tym, że spasowanie będzie trudne. Ile byś nie wyginał tego błotnika i kombinował to efekt końcowy będzie DALEKI od ideału. Jeśli zamiennik w kolorze, to licz się z tym że różnicę odcienia z drzwiami będziesz miał jak CHOLERA.
lukaszooo Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Montowałem zamiennik pod kolor i wyszło średnio do tego bez polerki było widać różnice, po polerce i wosku wyszło znośnie. Montowałem też zamiennik który gość kupił w osiedlowym lakierniczym, z tego co mówił zapłacił za niego poniżej 100zł, po drobnych korektach i lakierowaniu wyszło naprawdę ładnie i cięzko było poznać że coś było robione. Przerabiałem też malowanie ori błotnika na aucie i niby robota zrobiona była profesjonalnie a po 3 latach ruda wyszła dwa razu mocniej, przerabiałem też piaskowanie ori błotnika a potem za***iście profesjonalne lakierowanie i puki co mija 5 lat i jakos nic nie widać a auto jeździ koło mojej chaty tyle że koszta wyszły naprawde duże i ja bym sie na to nie zdecydował.
kiko79 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 błotnik za mniej niż 100 zł...nie wierzę że to się udało
lukaszooo Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Myślisz że te zamienniki które kupujesz pod kolor ile kosztują. Najtańsze są po 80zł najdroższe po 160. W lakierniczym bierzesz w ręke i wybierasz na oko.
kiko79 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 no ja zamienników pod kolor nie kupuję. Raz dałem sobie założyć zamiennik Tang Yong, czy jakoś tak, i po tygodniu był demontaż bo mnie zemdliło.
andrew01 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Czy Audi pod koniec produkcji B6 poprawiło może przedmiotowy styropianowy element w błotniku? W katalogu ETKA online znalazłem poniższe info: 15 8E0821197 sealing piece / adapt with workshop equipment / F >> 8E-3-130 000* (15) 8E0821197B sealing piece / adapt with workshop equipment / F 8E-3-130 001>>* Czy 8E0821197B jest w jakiś sposób mniej problemowy od 8E0821197?
Bull Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Mówisz i masz: http://allegro.pl/audi-a4-b6-blotnik-przod-nowy-oryginal-uszk-i6285297381.html ja swój prawy przód brałem od sprzedawcy Tomek5020. Jak powiedział, że oryginał bez rdzy to faktycznie tak było. Błotnik cechowany na ślizgu, bierze z jakiejś demontowni w Niemczech. Dzięki! Zabrany Wczoraj odebrałem auto od lakiernika. Wszystko gra, spas jak należy .
kiko79 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 i to jest dobra wiadomość. Czyli mozna znaleźć do B6-tki coś dobrego za rozsądną cene.
azure Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Raz na ruski rok można... ale kupić coś na już to raczej trudna sprawa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się