Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki reduktor zamontować do 1.8 T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czytając informacje na różnych forach mam ból głowy jaki reduktor wybrać.Wypowiedzcie się na czym jeździcie i co polecacie

Opublikowano
AC R01 250KM reduktor parownik zawór gazowy 8/8mm (3268743867) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. będzie wystarczający i zostanie jeszcze zapas,mogę śmiało polecić-tylko mała uwaga,każdy reduktor ma nr.fabr. i należy szukać redka z nr.zaczynającym się od 06130... lub wyżej tj.07130..,08130.. bo poprzednie wersje miały problem z ciśnieniem i jeszcze jak masz miedź 6mm zasilającą stary reduktor to potrzebujesz czegoś takiego G20 REDUKCJA MIEDZI GNIAZDO REDUKTORA 8MM NA 6MM (3258038077) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. lub kątową jak wygodniej jest z podejściem
Opublikowano

Do 150km ja bym wybrał kme silvera lub silvera turbo.

Opublikowano

u mnie kme silver lepiej śmigał jak ten co polecasz,a auto po programie

a AC R01 250 tak zgadza się spadki ciśnienia z 1,2 do 0,7 po naprawie gwarancyjnej 100% zadowolenia jak na razie

Opublikowano
Do 150km ja bym wybrał kme silvera lub silvera turbo.

Jezdze na silverze przy 1850kg masy w a6 c5 1.8T Q i wydala nawet przy najwiekszym katowaniu :decayed:

Opublikowano

Silver sprawdzony przez lata, a ac to niestety to ciągle loteria.

Opublikowano

z Ac r01 czarnym nie ma żadnych problemów,są tylko ze starymi niepoprawionymi czerwonymi

Opublikowano

tak jak wspomniał kolega wyzej czerowne ac r-01 to kicha , a czarny godny polecenia, czerowny wymieniony 3 dni temu na czarny

Opublikowano
tak jak wspomniał kolega wyzej czerowne ac r-01 to kicha , a czarny godny polecenia, czerowny wymieniony 3 dni temu na czarny

załóż czerwony poprawiony a zmienisz zdanie,termika dobra i spadki równe zero bynajmniej u mnie :decayed:

Opublikowano
tak jak wspomniał kolega wyzej czerowne ac r-01 to kicha , a czarny godny polecenia, czerowny wymieniony 3 dni temu na czarny

załóż czerwony poprawiony a zmienisz zdanie,termika dobra i spadki równe zero bynajmniej u mnie :decayed:

A jak poznać ten poprawiony ?

Opublikowano
tak jak wspomniał kolega wyzej czerowne ac r-01 to kicha , a czarny godny polecenia, czerowny wymieniony 3 dni temu na czarny

załóż czerwony poprawiony a zmienisz zdanie,termika dobra i spadki równe zero bynajmniej u mnie :decayed:

A jak poznać ten poprawiony ?

wyżej napisałem-,każdy reduktor ma nr.fabr. i należy szukać redka z nr.zaczynającym się od 06130... lub wyżej tj.07130..,08130.. bo poprzednie wersje miały problem z ciśnieniem

0613 jest to data produkcji-szósty tydzień 2013 roku,07-siódmy tydzień i tak dalej

Opublikowano

A jak trafi się z wcześniejsza data,to producent je poprawia? Na tego czarnego też trzeba uważać czy nie występowała w nim ta usterka

Opublikowano
A jak trafi się z wcześniejsza data,to producent je poprawia?

tak

Opublikowano

z czarnym nie ma problemów

Opublikowano
z czarnym nie ma problemów

zależy ile kucyków kto ma czy tam będzie miał po lekkich modach

Opublikowano
A jak trafi się z wcześniejsza data,to producent je poprawia?
Jeśli masz ten wadliwy to idziesz do partnerskiego zakładu STAGa i dostajesz z półki na wymianę drugi. Jeśli masz w aucie to ten zakład Ci to gratis wymieni. Każdy zakład partnerski (teraz to sie nazywa chyba autoryzowany - na stronie Staga jest ich lista) ma jakąś osobną pulę towaru na wymianę żeby klient nie musiał czekać na rozpatrzenie reklamacji tylko od razu wyjechał sprawnym autem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...