Lolo-Krk Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Witam, mam problem, tylko proszę z góry nie najeżdżajcie bo pod tym względem jestem zielony i początkujący w audi:) Od pewnego czasu kończy mi sie sprzęgło, ślizga się i w ogóle się kiepsko jeździ-rusza itd. Chcę wymienić Na nóweczkę tylko nie wiem jaką, jakiej firmy czy w moim silniku jest dwumas? czy w silnikach 150 i 180km są takie same sprzęgła i ile takowe sprzęgiełko moze kosztować bo w necie jest wachlarz od 450 do nawet 2000zł ale nigdzie nie widziałem przeznaczenia do AJL-a
pioteros Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 w 150 i 180 w teorii jest to samo sprzeglo, dwumasa masz ale jesli jest on sprawny, auto ci nei szarpie ani nie drga na wysokich biegach przy niskich predkosciach to mozesz wymienic samo sprzeglo czyli docisk i tarcze, mozesz kupic od diesla o kodzie AWX ktore jest chyba deko mocniejsze
krzysiekml Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 zakładaj tarczę od 1,8t bfb,amb czy bex-a są nie co mocniejsze od starszych wypustek
Lolo-Krk Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2013 Sprzęgiełko zakupione dzięki za pomoc:)
Lolo-Krk Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2013 w 150 i 180 w teorii jest to samo sprzeglo, dwumasa masz ale jesli jest on sprawny, auto ci nei szarpie ani nie drga na wysokich biegach przy niskich predkosciach to mozesz wymienic samo sprzeglo czyli docisk i tarcze, mozesz kupic od diesla o kodzie AWX ktore jest chyba deko mocniejsze Całe szczęście nie miałem takich objawów jak pisałeś, po demontażu się okazało że dwumas jest jeszcze w świetnej kondycji a posypała się tarcza:) Kupiłem Sachs-a z 1,8T BFB i podeszło bez problemu do AJL-a śmigam już 3 dzień i jest super wreszcie mam sprzęgło i go nie muli:)
MalyMis Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 w 150 i 180 w teorii jest to samo sprzeglo, dwumasa masz ale jesli jest on sprawny, auto ci nei szarpie ani nie drga na wysokich biegach przy niskich predkosciach to mozesz wymienic samo sprzeglo czyli docisk i tarcze, mozesz kupic od diesla o kodzie AWX ktore jest chyba deko mocniejsze Całe szczęście nie miałem takich objawów jak pisałeś, po demontażu się okazało że dwumas jest jeszcze w świetnej kondycji a posypała się tarcza:) Kupiłem Sachs-a z 1,8T BFB i podeszło bez problemu do AJL-a śmigam już 3 dzień i jest super wreszcie mam sprzęgło i go nie muli:) Bez zadnych przerobek podeszlo? Czuc roznice miedzy ori a BFB?
Lolo-Krk Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Opublikowano 19 Lipca 2013 w 150 i 180 w teorii jest to samo sprzeglo, dwumasa masz ale jesli jest on sprawny, auto ci nei szarpie ani nie drga na wysokich biegach przy niskich predkosciach to mozesz wymienic samo sprzeglo czyli docisk i tarcze, mozesz kupic od diesla o kodzie AWX ktore jest chyba deko mocniejsze Całe szczęście nie miałem takich objawów jak pisałeś, po demontażu się okazało że dwumas jest jeszcze w świetnej kondycji a posypała się tarcza:) Kupiłem Sachs-a z 1,8T BFB i podeszło bez problemu do AJL-a śmigam już 3 dzień i jest super wreszcie mam sprzęgło i go nie muli:) Bez zadnych przerobek podeszlo? Czuc roznice miedzy ori a BFB? Nic a nic nie było przerabiane jest p&p, co do różnicy w jeździe to jest kolosalna,ale z drugiej strony to tamtego sprzęgła już niebyło:) kiepsko rozsprzęglało,auto muliło,miałem wrażenie podczas przyspieszania że ktoś mnie trzyma z tyłu a teraz jest o niebo lepiej,każda zmiana biegów to poezja, na postoju wystarczy delikatnie podnieśc o kilka minimetrów noge i auto od razu sunie do przodu
j4s2c2vr Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 w 150 i 180 w teorii jest to samo sprzeglo, dwumasa masz ale jesli jest on sprawny, auto ci nei szarpie ani nie drga na wysokich biegach przy niskich predkosciach to mozesz wymienic samo sprzeglo czyli docisk i tarcze, mozesz kupic od diesla o kodzie AWX ktore jest chyba deko mocniejsze Całe szczęście nie miałem takich objawów jak pisałeś, po demontażu się okazało że dwumas jest jeszcze w świetnej kondycji a posypała się tarcza:) Kupiłem Sachs-a z 1,8T BFB i podeszło bez problemu do AJL-a śmigam już 3 dzień i jest super wreszcie mam sprzęgło i go nie muli:) Bez zadnych przerobek podeszlo? Czuc roznice miedzy ori a BFB? Nic a nic nie było przerabiane jest p&p, co do różnicy w jeździe to jest kolosalna,ale z drugiej strony to tamtego sprzęgła już niebyło:) kiepsko rozsprzęglało,auto muliło,miałem wrażenie podczas przyspieszania że ktoś mnie trzyma z tyłu a teraz jest o niebo lepiej,każda zmiana biegów to poezja, na postoju wystarczy delikatnie podnieśc o kilka minimetrów noge i auto od razu sunie do przodu Jak tam sie sprzęgiełko sprawuje? Umnie juz sie też ślizgać zaczyna i będę szukał coś takiego jak Ty brałeś. Możesz zapodać jakieś namiary skąd brałeś sprzęgło? Pozdr
Lolo-Krk Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Sprzęgiełko kupowałem w INTER-CARS-sie w krakowie,czas oczekiwania 24h
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się