rever Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Witam, Mam Audi A4 Avant 2.0 TDI S line EZ 10/2008 151.455 km Diesel 125 kW (170 PS) jednak jest uszkodzony wał korbowy. Zastanawiam sie, czy ktos przechodzil podobna awarie silnika diesla i moze podzielic sie opiniami w temacie? Dzieki
proximpuh Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Witam,Mam Audi A4 Avant 2.0 TDI S line EZ 10/2008 151.455 km Diesel 125 kW (170 PS) jednak jest uszkodzony wał korbowy. Zastanawiam sie, czy ktos przechodzil podobna awarie silnika diesla i moze podzielic sie opiniami w temacie? Dzieki U, poważna sprawa, mam ten sam silnik, czym się objawia to uszkodzenie wału ?
kmink Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Właśnie w tym temacie to poruszałem: http://a4-klub.pl/2-0-202/nieregularne-stuki-silnika-273249/ Coraz częściej spotykam się z takimi awariami...moim zdaniem problemem jest złe smarowaniem, od czego panewki szlak trafia co ostatecznie kończy się przyblokowaniem i pęknięciem wału...no chyba że to jakaś wada materiałowa...
mlodyjs1 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Witam ja wymieniałem cały motor tzn. goły słupek. Jak przeliczysz koszty to wyjdzie grubo ponad 3 tys bo w końcu się zatarł lub pękł a musiała być przyczyna czyli pewnie pompa oleju. Pompa kosztuje ok 1,5 tys. wał z korbami tez ok. 1.6 a silnik ok. 3 tys. Również miałem przebieg podobny tylko u mnie wystukało panewke na 4 korbowodzie. Pozdrawiam Witam,Mam Audi A4 Avant 2.0 TDI S line EZ 10/2008 151.455 km Diesel 125 kW (170 PS) jednak jest uszkodzony wał korbowy. Zastanawiam sie, czy ktos przechodzil podobna awarie silnika diesla i moze podzielic sie opiniami w temacie? Dzieki
kmink Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Parę lat temu CRa można było za 1500zł kupić...teraz żałuje że nie zrobiłem zapasów ... f*ck..
przemek4net Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Parę lat temu CRa można było za 1500zł kupić...teraz żałuje że nie zrobiłem zapasów ... f*ck. silnik jest produkowany od chyba 2008r...mamy rok 2013... pare lat temu to te silniki byly w autach na gwarancji ... mozna z duzym prawd przyjac, ze to silniki z auto kradzionych Pozdrawiam, Przemek P.S. kiedys (tak z 10 lat temu) kolega tuningowanych polonezem chcial koniecznie mi polish power pokazac... wyjechalismy, but po prostej, 100 w miescie (stare czasy:) - okres bledow i wypaczen ) i nagle sie zatrzymal bo "cos sie stalo" - w silniku tlucze sie jakby ktos mlotkiem betoniarki czyscil ze starego betonu. Po rozebraniu okazalo sie, ze panewki wylecialy - wtedy nie bylo jasne dlaczego.. dzis wiem: to przez DPF
kmink Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 2-3lata temu mozna było spokojnie kupić taki silnik i to legalny z aut potestowych itp. Nikt nie kupował tych silników bo właśnie nie było do czego, podobnie sprawa sie miala z turbinami ;-) Nie wszystkie części sa trafne trzeba tylko wiedzieć gdzie kupować/nie kupować .... ale chyba od tematu odbiegamy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się