czaki22 Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 domjenick jaki piekny avatar zawsze beda drgania auto ma swoje lata
grzes1150 Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Poduszki silnika jak nic. Turbo mogło by troszkę więcej dmuchać ale to chyba multi więc nie wskazane jakieś większe Nm.
Fr0styyy. Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 domjenickzawsze beda drgania auto ma swoje lata To nie jest normalne i zdania nie zmienię. Sam masz AVJtkę (multi po swapie na manual), u Ciebie też tak jest? Dziwne, że to ludzie z AVJ takie tematy zakładają Nie widziałem chyba, żeby ktoś miał taki problem z AEB albo AWT ^^ Poduszki silnika jak nic. Turbo mogło by troszkę więcej dmuchać ale to chyba multi więc nie wskazane jakieś większe Nm. Pierwsze Multi ogarnia do 310 nitków Ale to raczej nie ma wpływu na boost.
grzes1150 Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Nie gadaj mi tu o niutach tylko sobie zamów nowe poduszki pod silnik i będzie po problemie bo narazie to się robi gadanie o wszystkim i o niczym
Fr0styyy. Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 Wolę sprawdzić wszystko, żeby mieć pewność
adams78 Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Sprawdź czy nie pękła odma oleju, to częsta usterka. Potrafi narobić bałaganu, miałem tak w AEB. Jeśli masz zafajdany blok olejem to trzeba się do niej dobrać. Żaden zdrowy benzyniak (pomijam te mocno zajechane) nie powinien drgać, klekotać itp.
Fr0styyy. Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Opublikowano 3 Marca 2012 Odma chyba jest w porządku, spod silnika nic nie cieknie, tylko miska olejowa się poci.
adams78 Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Jak odma jest pęknięta to nie cieknie, tylko cały bok silnika jest czarny od oparów oleju. Warto czasem umyć silnik aby wiedzieć gdzie dokładnie się poci.
wojci Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 sprawdź wszystkie poduszki pod silnikiem i skrzynią
Fr0styyy. Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Opublikowano 5 Marca 2012 sprawdź wszystkie poduszki pod silnikiem i skrzynią Sprawdzałem. Uniosłem silnik na podnośniku, ale nie czułem żadnej różnicy..
wojci Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 u mnie pomogła brecha i okazało się, że jedna poduszka skrzyni była dupna chociaż niby wyglądała ok teraz jeszcze jedna b ma trochę za duże luzy i mam nadzieję, że i ja się z tym problemem uporam bo i mój chodzi jak tdi
Fr0styyy. Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Opublikowano 5 Marca 2012 Dzisiaj wymieniłem felgi na letnie i normalnie bajka. Jak się jedzie to nie czuć żadnych drgań na kierownicy, żadnego mrowienia, nic! Tylko pozostają te na wolnych obrotach, hmm.
adams78 Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Świece nie wiem kiedy były wymieniane, ale czy to ma jakiś wpływ skoro silnik nie przerywa i dobrze się zbiera? Powiedziałbym, że to ma największy wpływ i nie mam pojęcia na co czekasz?
grzes1150 Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Świece nie wiem kiedy były wymieniane, ale czy to ma jakiś wpływ skoro silnik nie przerywa i dobrze się zbiera? Powiedziałbym, że to ma największy wpływ i nie mam pojęcia na co czekasz? Swiece zapłonowe to podstawa dobrej efektywności spalania Do tego silnika powinny być platynowe: NGK PFR6Q albo BOSCH F5DPOR .
Fr0styyy. Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Opublikowano 6 Marca 2012 Europejskie NGK to gówno, a Japońskie trudno dostać. Teraz właśnie siedzą NGK R (europejskie na 100%). Dzisiaj wieczorem powinienem wiedzieć nieco więcej kiedy było wszystko wymieniane w samochodzie, bo będę dzwonił do poprzedniego właściciela. Nie lepszy były by świece DENSO? Świece wymieniam w sobotę chyba skoro mówicie, że może mieć wpływ .
czaki22 Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 ja kupilem w aso ngk i sa inne niz niby takie same w sklepie, pozatym cena byla taka sama
Fr0styyy. Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 Dzisiaj zwaliłem pokrywę zaworów i jej wewnętrzna część to sam nagar Sam łańcuch jest chyba w dobrym stanie, siedzi sztywno i nie da się go poruszyć rękoma. Krzywki są ostre i wyglądają bardzo dobrze Trochę nagaru tam jest, najgorzej to wygląda ta pokrywa zaworów, poza tym w odmie pełno tego jest. Sprawdzałem tylko ten trójnik od strony kabiny to tam był zapieprzony cały. W tej puszcze przy filtrze powietrza sprawdzałem to nie ma żadnej mazi tylko troszkę wody było hmm. Dzisiaj tak ciekawości popatrzyłem jak silnik chodzi na ssaniu to wygląda jakby przerywał, przez 7 sekund chodzi równo itp. i w 8 sekundzie jest szarpnięcie jakby zapłon wypadł, czy coś? Lekkie takie drgnięcie silnika nie zauważalne na obrotomierzu. Czym i się wydaje, czy jedna krzywka jest jakby przesunięta wzlędem drugim zdjęciu (te krzywki po prawej przy napinaczu hmm). W czwartek za tydzień wymieniam filtr paliwa i może świecę jak będzie odpowiedni budżet...
adams78 Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 jakby przerywał, przez 7 sekund chodzi równo itp. i w 8 sekundzie jest szarpnięcie jakby zapłon wypadł, czy coś? Lekkie takie drgnięcie silnika nie zauważalne na obrotomierzu. Świece??? Może je wreszcie wymienisz zanim rozkręcisz cały silnik... Tyle w temacie.
Fr0styyy. Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 To przecież napisałem, że w czwartek wymieniam :E EDIT: Um, napisałem tylko o filtrze, mój błąd Wlatują BOSCH F5DPOR, chociaż wątpię, że to coś zmieni. Bardziej obstawiam na filtr paliwa, który nie był wymieniany od X czasu.
domjenick Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 i tu może być przyczyna, bo tam jest regulator ciśnienia, a z nim kłopoty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się