michalcent Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Znalazłem filtr stożkowy powietrza firmy K&N.Czy jest sens montażu ,dla zwiększenia mocy.Jeśli tak to jak go zamontować .Przepływomierz musi być?.Bo kiedyś kupilem passata za miedzy i tam był wlaśnie zamontowany,ale nie pamiętam jak.Dziękuję.
Inkognito Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 oczywiście że przepływomierz musi być... sam stożek nie zwiększy Ci mocy jak masz diesla lepiej wywal kata i idź w jakiś program
kmink Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Wywalenie kata da tyle samo co ten super stozek...czyli nic...zwłaszcza w seryjnym samochodzie...no chyba ze ma z 600tys przelotu...
Inkognito Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Wywalenie kata da tyle samo co ten super stozek...czyli nic...zwłaszcza w seryjnym samochodzie...no chyba ze ma z 600tys przelotu... a przeczytałeś cały mój post czy tylko początek??
daniels Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 dużo daje wywalenie kata ,u mnie np bo kitowaniu sam sie wypalił i środkowy tłumik zapchał.po czym? kitowaniu? o co kaman?
MAGIC87 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Chyba pisał o jezdzie z noga w podłodze:decayed:
kmink Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Jeśli moto jest zdrowy i nie ma ponad płł miliona przebiegu to kat również jest zdrowy i nie ma sensu go usuwać w dieslu to guzik da, jedynie za samochodem będzie śmierdziało jak za starym jelczem...hamowaliśmy nie jeden raz auta w celach testowych...przed i po wywalaniu kata i nie ma żadnej różnicy w mocy/momencie....koniec kropka...sam mam Octavie I(po mocnym modzie 110->149), która ma przebiegu z 350tys i kat się jakoś nie rozleciał...samochodem jeżdżą pracownicy, klienci więc nie ma lekko...i jakoś nic się nie wypaliło do tej pory... Tak więc nie świrujcie z jakimś dziwnymi teoriami z d.. wziętymi...
daniels Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 ok,a przy wiekszych mocach kat też nie wpływu na wstawanie turba? i finalny wynik?
kmink Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Oczywiscie ze ma, ale dopiero przy dużych mocach jak np na BT....chyba ze faktycznie z autem było/jest coś nie tak i KAT jest mega zasyfialy...ale to wyjdzie na rolkach...a popatrz ile wykresów jest w sieci gdzie auta maja jakieś gift w serii...z uszkodzonym KATem serii by nie trzymały...
daniels Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 zgodzie się seryjne turbo i chips i kat może zostać,nie będzie róznicy
FabbioA4 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 filtr bez sensu, lepiej zrobić virusa, ewentuanie inne turbo, wtryski, FMIC itd itp
michalcent Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Opublikowano 18 Lipca 2013 Ludzie myślcie .Ja napisałem post tylko z zapytaniem czy filtr sportowy stożkowy spełnia jakieś pozytwne zadanie w silniku diesel ,bo taki miałem zamontowany w aucie sprowadzonym z Niemiec ,a ci sie zaraz rozpisują o jakichś katach i wtryskach .Po co to pisać ,jest pytanie i prosta odpowiedz .Tak jak to napisał piotrek98igo ,prosta odpowiedz bez zbednego rozpisywania sie .A ci zaraz piszą litanie na różne tematy.
juby_p Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Filtr stożkowy w dieslu da duży duden z dolotu na postoju będzie bardzo głośno w porównaniu do serii no i przy nodze w podłodze jest niezły świst turbo:) co do przepływki oczywiście można ja usunąć ale wymagana jest ingerencja w oprogramowanie ECU silnika.
Kuklex Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Podepnę się do tematu. A jak wygląda sytuacja z wkładką K&N do diesla? Silnik to AHU który już ma około 115bhp (kat jest). Czy wkładka wspomoże wstawanie turbo czy raczej trzebaby też pokombinować z tym pokręconym dolotem. A może wkładka da tyle co nic? W teorii turbo mam mniejsze opory zasysanego powietrza ale jak to wygląda w praktyce? Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się