Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Filtr sportowy powietrza diesel audi a4 b5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Znalazłem filtr stożkowy powietrza firmy K&N.Czy jest sens montażu ,dla zwiększenia mocy.Jeśli tak to jak go zamontować .Przepływomierz musi być?.Bo kiedyś kupilem passata za miedzy i tam był wlaśnie zamontowany,ale nie pamiętam jak.Dziękuję.

Opublikowano

oczywiście że przepływomierz musi być... sam stożek nie zwiększy Ci mocy jak masz diesla lepiej wywal kata i idź w jakiś program

Opublikowano

Wywalenie kata da tyle samo co ten super stozek...czyli nic...zwłaszcza w seryjnym samochodzie...no chyba ze ma z 600tys przelotu...

Opublikowano
Wywalenie kata da tyle samo co ten super stozek...czyli nic...zwłaszcza w seryjnym samochodzie...no chyba ze ma z 600tys przelotu...

a przeczytałeś cały mój post czy tylko początek??

Opublikowano
dużo daje wywalenie kata ,u mnie np bo kitowaniu sam sie wypalił i środkowy tłumik zapchał.
po czym? kitowaniu? o co kaman?
Opublikowano

Chyba pisał o jezdzie z noga w podłodze:decayed:

Opublikowano

Jeśli moto jest zdrowy i nie ma ponad płł miliona przebiegu to kat również jest zdrowy i nie ma sensu go usuwać w dieslu to guzik da, jedynie za samochodem będzie śmierdziało jak za starym jelczem...hamowaliśmy nie jeden raz auta w celach testowych...przed i po wywalaniu kata i nie ma żadnej różnicy w mocy/momencie....koniec kropka...sam mam Octavie I(po mocnym modzie 110->149), która ma przebiegu z 350tys i kat się jakoś nie rozleciał...samochodem jeżdżą pracownicy, klienci więc nie ma lekko...i jakoś nic się nie wypaliło do tej pory...

Tak więc nie świrujcie z jakimś dziwnymi teoriami z d.. wziętymi... :evil:

Opublikowano

ok,a przy wiekszych mocach kat też nie wpływu na wstawanie turba? i finalny wynik?

Opublikowano

Oczywiscie ze ma, ale dopiero przy dużych mocach jak np na BT....chyba ze faktycznie z autem było/jest coś nie tak i KAT jest mega zasyfialy...ale to wyjdzie na rolkach...a popatrz ile wykresów jest w sieci gdzie auta maja jakieś gift w serii...z uszkodzonym KATem serii by nie trzymały...

Opublikowano

zgodzie się seryjne turbo i chips i kat może zostać,nie będzie róznicy :wink:

Opublikowano

Ludzie myślcie .Ja napisałem post tylko z zapytaniem czy filtr sportowy stożkowy spełnia jakieś pozytwne zadanie w silniku diesel ,bo taki miałem zamontowany w aucie sprowadzonym z Niemiec ,a ci sie zaraz rozpisują o jakichś katach i wtryskach .Po co to pisać ,jest pytanie i prosta odpowiedz .Tak jak to napisał piotrek98igo ,prosta odpowiedz bez zbednego rozpisywania sie .A ci zaraz piszą litanie na różne tematy.

Opublikowano

Filtr stożkowy w dieslu da duży duden z dolotu na postoju będzie bardzo głośno w porównaniu do serii no i przy nodze w podłodze jest niezły świst turbo:) co do przepływki oczywiście można ja usunąć ale wymagana jest ingerencja w oprogramowanie ECU silnika.

Opublikowano

Podepnę się do tematu. A jak wygląda sytuacja z wkładką K&N do diesla? Silnik to AHU który już ma około 115bhp (kat jest). Czy wkładka wspomoże wstawanie turbo czy raczej trzebaby też pokombinować z tym pokręconym dolotem. A może wkładka da tyle co nic? W teorii turbo mam mniejsze opory zasysanego powietrza ale jak to wygląda w praktyce?

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...