Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Koncepcja na dłubnięcie parcha


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trochę fotek z roboty :kox:

Szóstka na wozie:

dsc03585uc6.jpg

w2048.png

Nowe sprzęgło LUK-a 240 mm:

dsc03588bx9.jpg

Nowy motor na wozie już:

dsc03592sr5.jpg

w1024.png

[br]Dopisany: 11 Październik 2008, 16:40_________________________________________________Ciąg dalszy uzbrajania:

dsc03657tb2.jpg

Turbo już na pokładzie i więcej gratów:

dsc03728fr0.jpg

w1024.png

Przymiarki do FMIC:

dsc03731wo5.jpg[br]Dopisany: 11 Październik 2008, 16:51_________________________________________________Rura "połapana" do spawania TIG-iem:

dsc03739qv4.jpg

dsc03733oq2.jpg

w1024.png

Ostateczne przymiarki przed skręceniem GBS-ami. Jak widać rury są wypiaskowane wewnątrz i z zewnątrz. Zostały pomalowane na czarno przed montażem:

dsc03868rd2.jpg

dsc03865zo1.jpg

Kiedy montowałem zderzak i podcinałem wzmocnienia nie miałem aparatu ale jak będę u brata to zrobię fotki A4 z zewnątrz z założonym zderzakiem i kratkami.

Opublikowano

Ciekawa foto relacja ciekawa :naughty:

Widze że taki sam motorek co u Witka w Passacie :gwizdanie: :cool1:

Opublikowano

Widze że taki sam motorek co u Witka w Passacie

Prawie taki sam ale nie ten sam. Prawie czyni znaczną różnicę :naughty:

Opublikowano

nie bylo problemu z halogenami [zmiescily sie po montazu IC-ka .... ? ]

Opublikowano

Nie było problemu poza koniecznością podszlifowania plastiku obudowy regulacji prawego halogenu. Z lewej tylko delikatnie musnąłem gniazdo halogenu w zderzaku.

Opublikowano

tak sobie czytam jeszcze raz wszystkie Twoje mody i mam pytanko co do chlodnicy oleju od AWX ... miales ja u siebie w Leosiu i chyba w A4 tez jest i pytanie : czy pasuje ona plug&play do motoru na VP [moze masz jakas fotke]

Opublikowano

Na trzecim zdjęciu od góry widać ją jak leży na podszybiu :naughty:

Jeśli masz filtr oleju na wkładach czyli taki jak mają PD i VP w Golfie IV to pasuje P&P. Jak klasyczne AFN to nie pasuje.

Opublikowano

Odgrzeje kotleta,masz przyrząd do montowania sprzęgła SAC?

Opublikowano

Odgrzeje kotleta,masz przyrząd do montowania sprzęgła SAC?

cos takiego kostet od 1500pln w górę

Opublikowano

Odgrzeje kotleta,masz przyrząd do montowania sprzęgła SAC?

Wystaczy grubszy płaskownik, tulejka z rury, i dwie dłuższe śruby z nakrętkami.

Opublikowano

jak temat z wymiana hebli na 312 mm ... cos ruszone ... ?

Opublikowano

Heble 312 kupione i leżą pod stołem w kuchni. Czekamy na koniec zimy i powrót kół 16" :wink4:

Opublikowano

Heble 312 kupione i leżą pod stołem w kuchni. Czekamy na koniec zimy i powrót kół 16" :wink4:

same tarcze czy jarzma tez .... ?

Opublikowano

Tarcze, zaciski (mimo, że takie same już ma) jarzma, klocki, blachy osłonowe.

Opublikowano

Tarcze, zaciski (mimo, że takie same już ma) jarzma, klocki, blachy osłonowe.

a od czego są te jarzma ... ?

Opublikowano

Od Passata B5 FL 2004 r. 2.5 TDI na stalowej zwrotnicy.[br]Dopisany: 05 Luty 2009, 13:27_________________________________________________Rozstaw mocowań ok 95 mm. W zwrotnicy alumniowej jest chyba ok 145 mm jak dobrze pamiętam (gdzieś to już pisałem na forum)

Opublikowano

jaro4444 czy możesz potwierdzić numer tego jarzma? Z Etki wynika, że jest to jarzmo o numerze 4B0615125A

Opublikowano

Czyli jarzmo 4B0615125A, super dziękuję :)

Opublikowano

Na jarzmie nie ma nr VW. Więc niestety nie pomogę z natury.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...