jaro4444 Opublikowano 11 Października 2008 Autor Opublikowano 11 Października 2008 Trochę fotek z roboty Szóstka na wozie: Nowe sprzęgło LUK-a 240 mm: Nowy motor na wozie już: [br]Dopisany: 11 Październik 2008, 16:40_________________________________________________Ciąg dalszy uzbrajania: Turbo już na pokładzie i więcej gratów: Przymiarki do FMIC: [br]Dopisany: 11 Październik 2008, 16:51_________________________________________________Rura "połapana" do spawania TIG-iem: Ostateczne przymiarki przed skręceniem GBS-ami. Jak widać rury są wypiaskowane wewnątrz i z zewnątrz. Zostały pomalowane na czarno przed montażem: Kiedy montowałem zderzak i podcinałem wzmocnienia nie miałem aparatu ale jak będę u brata to zrobię fotki A4 z zewnątrz z założonym zderzakiem i kratkami.
A3 Opublikowano 11 Października 2008 Opublikowano 11 Października 2008 Ciekawa foto relacja ciekawa Widze że taki sam motorek co u Witka w Passacie :gwizdanie:
jaro4444 Opublikowano 11 Października 2008 Autor Opublikowano 11 Października 2008 Widze że taki sam motorek co u Witka w Passacie Prawie taki sam ale nie ten sam. Prawie czyni znaczną różnicę
spanky Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 nie bylo problemu z halogenami [zmiescily sie po montazu IC-ka .... ? ]
jaro4444 Opublikowano 13 Października 2008 Autor Opublikowano 13 Października 2008 Nie było problemu poza koniecznością podszlifowania plastiku obudowy regulacji prawego halogenu. Z lewej tylko delikatnie musnąłem gniazdo halogenu w zderzaku.
spanky Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 tak sobie czytam jeszcze raz wszystkie Twoje mody i mam pytanko co do chlodnicy oleju od AWX ... miales ja u siebie w Leosiu i chyba w A4 tez jest i pytanie : czy pasuje ona plug&play do motoru na VP [moze masz jakas fotke]
jaro4444 Opublikowano 13 Października 2008 Autor Opublikowano 13 Października 2008 Na trzecim zdjęciu od góry widać ją jak leży na podszybiu Jeśli masz filtr oleju na wkładach czyli taki jak mają PD i VP w Golfie IV to pasuje P&P. Jak klasyczne AFN to nie pasuje.
marewel Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 Odgrzeje kotleta,masz przyrząd do montowania sprzęgła SAC?
Dev Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 Odgrzeje kotleta,masz przyrząd do montowania sprzęgła SAC? cos takiego kostet od 1500pln w górę
jaro4444 Opublikowano 1 Lutego 2009 Autor Opublikowano 1 Lutego 2009 Odgrzeje kotleta,masz przyrząd do montowania sprzęgła SAC? Wystaczy grubszy płaskownik, tulejka z rury, i dwie dłuższe śruby z nakrętkami.
spanky Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 jak temat z wymiana hebli na 312 mm ... cos ruszone ... ?
jaro4444 Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Opublikowano 5 Lutego 2009 Heble 312 kupione i leżą pod stołem w kuchni. Czekamy na koniec zimy i powrót kół 16"
spanky Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Heble 312 kupione i leżą pod stołem w kuchni. Czekamy na koniec zimy i powrót kół 16" same tarcze czy jarzma tez .... ?
jaro4444 Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Opublikowano 5 Lutego 2009 Tarcze, zaciski (mimo, że takie same już ma) jarzma, klocki, blachy osłonowe.
spanky Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Tarcze, zaciski (mimo, że takie same już ma) jarzma, klocki, blachy osłonowe. a od czego są te jarzma ... ?
jaro4444 Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Opublikowano 5 Lutego 2009 Od Passata B5 FL 2004 r. 2.5 TDI na stalowej zwrotnicy.[br]Dopisany: 05 Luty 2009, 13:27_________________________________________________Rozstaw mocowań ok 95 mm. W zwrotnicy alumniowej jest chyba ok 145 mm jak dobrze pamiętam (gdzieś to już pisałem na forum)
spetsnaz Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 jaro4444 czy możesz potwierdzić numer tego jarzma? Z Etki wynika, że jest to jarzmo o numerze 4B0615125A
wiissnia Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Jarzma powinny pasować też od takiej a6 jak ja mam. Czyli 2,5tdi 2000r. Fabrycznie mam 312mm i żeliwną zwrotnicę.
spetsnaz Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Czyli jarzmo 4B0615125A, super dziękuję
jaro4444 Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Opublikowano 5 Lutego 2009 Na jarzmie nie ma nr VW. Więc niestety nie pomogę z natury.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się