cosby Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Jak zauważyliście szukam auta. Co prawda w PB ale że miałem okazję przejechać się ciekawym dieselkiem znajomego - skorzystałem. Ten zdębiał bo w pewnym momencie auto mi pod butem osłabło i nie chciało iść powyżej 130. Zarzekał się że to pierwszy raz mu się zdarzyło. Potem tydzień spokój. Rozmawiałem z nim jednak przed wczoraj i jak twierdzi znów wyskoczył ten problem w trasie. Pomogło zgaszenie silnika i wyjęcie kluczyka. Po chwili moc wróciła. Tak przeglądając sieć wnioskuję że kończy się turbinka - mam rację? A jeśli tak podpowiecie jaki jest łączny koszt jej pełnej regeneracji wraz z wymianą? Co jeszcze przy okazji można wtedy zrobić?
Blachu Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Auto wpada w tryb awaryjny. Najpierw podłączcie ze znajomym vag-a, odczytajcie błędy w sterowniku silnika (na pewno jakieś będą) i zróbcie logi. Wszystko jest opisane w tym temacie: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ Oczywiście wstawcie to później na forum. Przyczyn może być kilka - zapieczone kierownice w turbinie, nieszczelność w dolocie, niesprawny przepływomierz, czy zawór N75 itd itd
Dev Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Klasyczny PSJ, zawalone kierownice w turbo. Do czyszczenia, kat do wywalenia.
cosby Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2013 Też stawialiśmy na turbo. Ale żeby jeszcze katalizator wywalać? Podepniemy jak się uda gdzieś i damy znać... A przy okazji. Warto to kupić czy może coś tańszego? INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY VAG+ (VW Audi Seat Skoda) (3298879339) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Dev Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 A po co Ci on tam ? Wywal dziada i rob program, zobaczysz wówczas co potrafi 1.9 tidiaj
jakubekk Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 koszt czyszczenia turbiny to ok 350zł
cosby Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2013 Samo czyszczenie to chyba chwilowa poprawa. Mam rację?
jakubekk Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 nie, winą jest najprawdopodobniej nagar który zbiera się na kierownicach w turbinie. Trzeba turbo rozebrać i wyczyścić. A później żeby nie doprowadzić do ponownego zamulenia suszarki dać mu w palnik min. raz w miesiącu i będzie cacy. Ja napisałem cene jaką zazwyczaj wołają mechanicy, ja czyściłem u mamy w A3 za 250zł. Można też wyczyścić samemu, są filmiki na YT Przed całym zabiegiem warto sprawdzić zawór n75 bo może on jest walnięty, ale pewnie to zasyfione turbo
Szymonooo Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Miałem tak samo w moim awx tyle, że u mnie jeszcze wywalało olej z tyłu. Też powyżej 120km/h wchodził w tryb awaryjny. Zregenerowałem turbo wywaliłem kata i teraz śmiga jak marzenie. 160km/h i idzie dalej kosztowało mnie to 1600 zł ale było warto. powodzenia
grzech84 Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 Kolego, z objawami najpierw sprawdził bym N75, miałem tak samo. Tam podchodzą pierburga, bywają na allegro. Mi pomogło jak ręką odjął. Wcześniej 120-130 maks i koniec. Koszt może 150 pln. pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się