Hincó Opublikowano 14 Czerwca 2007 Opublikowano 14 Czerwca 2007 A ja o daniellossie :] http://moto.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=334850
Piterex Opublikowano 14 Czerwca 2007 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Gadi daj znać jak się sprawują te wahacze. Sam się nad nimi zastanawiałem , ale w końcu zakupiłem wypróbowane Febi.
gadi Opublikowano 22 Czerwca 2007 Opublikowano 22 Czerwca 2007 OK dam znać, tylko narazie muszę czekać około tygodnia na śruby z serwisu.[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2007, 13:35 _________________________________________________Wczoraj wymieniłem oba wahacze górne z prawej strony na nowe z firmy MEYLE w wersji wzmocnionej. Wcześniej przez 3 dni pryskałem śruby odrdzewiaczem, poszły bardzo lekko. Wszystkie czynności starałem się robić według instrukcji tu napisanej (Warsztat - Zrób to sam )więc nic mnie nie zaskoczyło. No prawie, bo podczas dokręcania udało mi się urwać śrubę, tą dłuższą przy zwrotnicy (brak czucia w łapkach) i musiałem użyć starej.
piotr67 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Koledzy z jakiej firmy kupić komplet wahaczy do a4 2002r
jozek726 Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 ja mam taki problem: mianowicie puka w lewym kole przy skręcaniu w prawo i czasami przy jeździe na wprost byłem na szarpakach ale nic nie stwierdzili potem jeszcze raz , rozkręcili i wymienili dolny bo stwierdzili ze ma luzy. No to się ucieszyłem ze będzie wszystko git a tu dziura i d*pa dalej puka i sie już ostro wkurzyłem. puka tylko na dużych dziurach, krawężnikach itd no ręce opadają ;( pomóżcie
van helsing Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 Byłem na szarpakach i mam ten sam problem,wymieniłem górny przedni wachacz i dalej stuka( mam wrażenie że chyba jeszcze bardziej) zastanawiam się co dalej z tym robić..
michcio1985 Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 chłopaki,czy wachacze do b5 i do b6 to to samo?
Lukaszxxx Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 chłopaki,czy wahacze do b5 i do b6 to to samo? Górne tak Dolne nie maja cienszy swozen..
deszczyk Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 Witam Jutro jadę na przegląd zawieszenia. Wstępnie wiem, że do wymiany będę miał ze 3 wahacze (2 dolne i jeden górny). Powiedzcie z doświadczenia jak to jest z wahaczami, które częściej padają, góra czy dół, jesli dół to tylni czy przedni? Zastanawiam się gdzie warto dać lemfordera a gdzie można wstawić coś słabszego. Nie chciałbym wydac majątku na oryginały bo nie jeżdżę dużo (10 tyś rocznie). (usp, nie do tego wątku dodało mi posta, jesli tak to proszę przenieść)
Lukaszxxx Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 Ja bym nie oszczedzal bo to marnie pozniej wychodzi..jak z kasa krucho a posypalo sie kilka to wymien np jedna strone albo doł a pozniej gore bo jak kupisz no name to nawet moga 5 tysi nie wytrzymac.. no ewentualnie trw tez dobra firma...
deszczyk Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 5 tyś to chyba przesada.. Ale wracając do pytania, co cześciej Wam pada, górne czy dolne wahacze przedniego zawieszenia?
Lukaszxxx Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 nie ma na to reguły... no kup takie za 450zł komplet to zobaczysz ile wytrzymaja..
kalik Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 5 tyś to chyba przesada.. Ale wracając do pytania, co cześciej Wam pada, górne czy dolne wahacze przedniego zawieszenia? Dolne główne mam założone Mooga, bez luzów ponad 60 tys. km zrobiłem, w bananach zmienione tuleje gumowo - metalowe też 60 tys. km temu. Górne Master Sporty wytrzymały 40 tys.
deszczyk Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Byłem dziś na przeglądzie. Na lini przed zakupem auta poprzedni mechanik mówił o zniszczonych dolnych wahaczach. Dziś byłem u innego i po rozebraniu okazało się, że dolne są w porządku, natomiast wszystkie górne są do wymiany (rzuciłem się i kupiłem TRW). Wszystkie były Lemfordera i z tego co mówił po męcę z rozebraniem zawieszenia wynika, że były tu od nowości! Przebieg auta to ponad 220 tyś! Zastanawiające iż cała góra leży, a dół w porządku. Zatem może jednak Lukaszxxx jest jakaś reguła
dawidoks Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Czy objawem jest pukanie podczas jazdy na wprost i lekkie wibracje na kierownicy? Jak nie szukam gdzieś indziej a wahacze i tak do wymiany.
Lukaszxxx Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Deszczyk duzo zalezy od jazdy po jakich drogach, jaka zawiecha czy standard czy gleba, jakie gumy.. u mnie siadl dolny prosty a wszystkie tez mam ori wiec??
dyga223 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 U mnie jak zmieniam bieg z 1 na 2 i z 2 na 3 slychac jakis stuk po szybszym puszczeniu sprzegla bez naciskania noga na gaz czy to jest wina wahaczy czy moze cos ze skrzynia lub sprzeglem?
piotr26a4 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Koledzy podepne się pod temat u Mnie nie puka ale za to piszczy jak cholera czy to mogą być górne wahacze? Powiedzieli mi żebym przesmarował swożnie i będzie ok ale co mam przebić gumę igłą? Co o tym myślicie? Bo już nie mam siły
Lukaszxxx Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Skocz do apteki kup igle taka zeby strzykawka dala rade smar przebic, dobry jakosciowo smar i mozesz przebic ewentualnie odchylic gumke i wstrzyknac troche smaru, ale jak skrzypi to juz raczej tylko wymiana wachacza cie czeka..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się