Skocz do zawartości
IGNOROWANY

bpw 2007/08 czy warto?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przymierzam się do a4 2.0tdi 140ps bpw z 2007 roku model 2008. Słyszałem ze były poprawki silników 2.0 tdi na przełomie roku 2007/2008. Czy ktoś potwierdzi że takie coś miało miejsce? Czy ten bpw w tym aucie które opisałem, należy do awaryjnych?Czy warto wyłożyć prawie 40000 na auto z tym silnikiem czy szukać innego oznaczenia? (jestem zielony w tym temacie)

Opublikowano

jeżeli kupujesz auto z pewnym przebiegiem i bezwypadkowe to cena jak najbardziej normalna choc osobiscie wolałbym kupowac 16v niz 8v :wink:

Opublikowano

w drugiej połowie 2006 poprawili BPW...

Opublikowano

dzięki za szybką odp. Jakie oznaczenie ma 16v? ten jest model 2008 ma w vinie 8. Sugerować się wydrukiem vinu że jeśli auto to ma 170tkm(Ostatnia inspekcja)aktualnie 178000 to ma juz za sobą wymianę wadliwych elementów tych silnikow(które jak koledzy pisali wystepują do 150tkm) i teraz będe miał spokój na ok 2 lata z dużymi wydatkami? czy tu może coś przed 200000 wyskoczyć? Jestem po wstępnych oględzinach i auto rzeczywiście igła, (sprzegło bierze od dołu, lekki muł od 1000obr ale 1700+ zbiera się jak samolot:grin: Minus to to że KOZA:kwasny:

Opublikowano

Ja mam BRE i to jest 16v nic złego nie powiem. Trzeba tylko dbać o paliwo i o olej. Ja wymieniam co 10 tyś olej i filtry

Opublikowano
dzięki za szybką odp. Jakie oznaczenie ma 16v? ten jest model 2008 ma w vinie 8. Sugerować się wydrukiem vinu że jeśli auto to ma 170tkm(Ostatnia inspekcja)aktualnie 178000 to ma juz za sobą wymianę wadliwych elementów tych silnikow(które jak koledzy pisali wystepują do 150tkm) i teraz będe miał spokój na ok 2 lata z dużymi wydatkami? czy tu może coś przed 200000 wyskoczyć? Jestem po wstępnych oględzinach i auto rzeczywiście igła, (sprzegło bierze od dołu, lekki muł od 1000obr ale 1700+ zbiera się jak samolot:grin: Minus to to że KOZA:kwasny:

niekoniecznie musi być już po wymianach wadliwych elementów.u mojego kumpla napęd pompy posypał się dopiero przy ok.250tyś km.Auto miał od nowości więc przebieg pewny.Do tego przebiegu miał tylko problemy z DPF-em jak dobrze pamiętam i nic więcej

Opublikowano

Witam jeżdżę od 2 lat modelem B7 z silnikiem 2.0 TDI BPW rocznik 2007, wczoraj wymieniałem imbus napędzający pompę olejową - lepiej dmuchać na zimne :) Auto ma oryginalne 180.000 przelotu, imbus jeszcze oryginalny, na elemencie były lekkie ślady zużycia ale nie było jeszcze załamać, tak samo gniazdo w wałku wyrównoważającym, kupując silnik BPW warto zwrócić uwagę na numer nadwozia ponieważ początkowo montowali łańcuszkowy napęd wałków wyrównoważających a później skośne koła zębate, w tym pierwszym oprócz imbusa dochodzi nam do kontroli koło zębate na wale korbowym, łańcuch i napinacz ;( od numeru F 8E-6-080172 wzwyż są koła zębate. Co do wytrzymałości samego imbusa to wpływ na to ma styl jazdy. Szkodzą mu krótkie odcinki, ostre rozpędzanie "od świateł do świateł", z doświadczenia wiem, że auta pokonujące duże odcinki zwłaszcza autostradowe później wymieniają ale to zależy jak się trafi :) Wymienialiśmy ostatnio imbus w Passacie przy 115.000km (oryginalny przebieg 1-szy właściciel) był okrągły!!! Pozdrawiam

Opublikowano

W bpw zastapiono lancuszek na kolo zembate od prod 11/2005 najlepiej to sprawdzic po vinie...

ja mam bpw nalatane 260.000 jedynie problem byl z dpf-m . mozesz gi od razu wycinac. no i imbusik..

Opublikowano

dzięki-własnie jeżdze tylko weekendowo(w tygodniu służbowym) Stąd moje obawy że auto będzie zastane więc pdf itd. Obecnie b6 avf bez problemu znosi takie warunki.

Pytałem u siebie mechaników(3 znajomych dokładnie) wszyscy mówią mi "spier....od dwulitrówek bo ty mało jeżdzisz" Czy mają rację? Dzięki za zainteresowanie

Opublikowano

nie bedziesz zalowal po kupnie 2.0 tdi :wink::wink::wink:

Opublikowano
Opublikowano
dzięki-własnie jeżdze tylko weekendowo(w tygodniu służbowym) Stąd moje obawy że auto będzie zastane więc pdf itd. Obecnie b6 avf bez problemu znosi takie warunki.

Pytałem u siebie mechaników(3 znajomych dokładnie) wszyscy mówią mi "spier....od dwulitrówek bo ty mało jeżdzisz" Czy mają rację? Dzięki za zainteresowanie

.

i co z tego że mało jeździsz? DPF przeszkadza niby? To wywalasz DPF,przy okazji robisz program i autko śmiga aż miło.Nie słuchaj głupot

Opublikowano

Zdania są podzielone(dużo czytałem w temacie) gównie o zamuleniu. Owszem-wywala się. Ale na tym usterki sie nie kończą-PODOBNO. Skoro trzech mechaników niezależnie stwierdziło żeby nie brać to coś w tym musi być.Wole więc nie ryzykować. Myślę że temat do zamknięcia.

Dzięki wszystkim za słowo, porady, sugestie. Pozdrawiam Łukasz

Opublikowano

jeżdziłem nawet tą na bixenonie-ładna sztuka-nie kombinowana-wypas też. Mimo to odpuściłem. Szukam b6 czarną w limuzynie 1.8T lub 19TDI 131

2003-04 na wypasie

Opublikowano
Zdania są podzielone(dużo czytałem w temacie) gównie o zamuleniu. Owszem-wywala się. Ale na tym usterki sie nie kończą-PODOBNO. Skoro trzech mechaników niezależnie stwierdziło żeby nie brać to coś w tym musi być.Wole więc nie ryzykować. Myślę że temat do zamknięcia.

Dzięki wszystkim za słowo, porady, sugestie. Pozdrawiam Łukasz

Ci trzej "mechanicy" to pewnie z rodzaju tych co "słyszeli że ktoś słyszał,że ktoś zna kogoś komu zepsuło się 2.0tdi":grin: skoro tak mówią że usterki w 2.0tdi się nie kończą to słyszeli pewnie o passatach b6,a to całkiem inny silnik niż BPW o które pytasz.Widocznie ci "mechanicy" nie rozróżniają silników.Dla nich 2.0 tdi to 2.0 tdi i jest awaryjne,bo tak usłyszeli od "Heńka" który miał Passata b6 i mu się psuł....A silników 2.0 tdi jest wiele rodzajów i te które występują w Audi wcale nie są takie złe.Mnóstwo ludzi ma/miało na forum BPW(który występuje tylko w A4) i nic im się nie działo(szczególnie 2006r wzywż).Owszem psują się często silniki BMP i BMR w passatach B6,ale te nie występują nigdzie indziej.Ale są również świetne bezawaryjne silniki 2.0 tdi takie jak BMM,BKD po 2006r(A3,Golf,Octavia... ),całkiem dobre są po 2006r.silniki BPW(A4),BRE(A4,A6)......Drugą sprawą jest sprowadzany do polski szrot.Gdyby 8-letnie auta sprowadzane miały rzeczywiście 179tyś km:polew:(a nie cofnięte 400-500) to problemów mechanicznych byłoby niewiele lub wcale.

Jak kupisz zmęczonego ale cofniętego i odpicowanego AVF-a to też nie ustrzeżesz się sporych wydatków.Turbina,PD,zawieszenie,magiel itd....

pozdrawiam

Opublikowano

mechanicy odradzali Ci BPW, bo wiedzą że wtedy na Tobie nie zarobią:naughty:

Opublikowano

kolejne wiadomości od mechaników: Coś o programie-jeśli BPW na siemensie to ponoć chodzi. Ktoś słyszał coś takiego i potwierdzi tę opinie?

Opublikowano
kolejne wiadomości od mechaników: Coś o programie-jeśli BPW na siemensie to ponoć chodzi. Ktoś słyszał coś takiego i potwierdzi tę opinie?

zmień mechaników:facepalm: . BPW ma pompki Bosch.

Takie właśnie jest pojęcie tych "mechaników" którzy Ci odradzali BPW

Opublikowano
kolejne wiadomości od mechaników: Coś o programie-jeśli BPW na siemensie to ponoć chodzi. Ktoś słyszał coś takiego i potwierdzi tę opinie?

zmień mechaników:facepalm: . BPW ma pompki Bosch.

Takie właśnie jest pojęcie tych "mechaników" którzy Ci odradzali BPW

Potwierdzam opinie Franka :wink: Żadne Siemensy, wyposażone są w pompki Boscha. Siemensy są w początkowych passatach.. Droga zabawa swoją drogą ;) Plus taki, że w niektórych modelach VW przeprowadza akcje serwisową i wymienia pompki za free.

jeżeli kupujesz auto z pewnym przebiegiem i bezwypadkowe to cena jak najbardziej normalna choc osobiscie wolałbym kupowac 16v niz 8v :wink:

Dlaczego, jeśli można wiedzieć? Dotychczas wiele dobrego słyszałem właśnie o 8v niż 16v, stąd pytanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...