Łukaszbl Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Witam, przymierzam się do a4 2.0tdi 140ps bpw z 2007 roku model 2008. Słyszałem ze były poprawki silników 2.0 tdi na przełomie roku 2007/2008. Czy ktoś potwierdzi że takie coś miało miejsce? Czy ten bpw w tym aucie które opisałem, należy do awaryjnych?Czy warto wyłożyć prawie 40000 na auto z tym silnikiem czy szukać innego oznaczenia? (jestem zielony w tym temacie)
Wihajster Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 jeżeli kupujesz auto z pewnym przebiegiem i bezwypadkowe to cena jak najbardziej normalna choc osobiscie wolałbym kupowac 16v niz 8v
marda16 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 w drugiej połowie 2006 poprawili BPW...
Łukaszbl Opublikowano 23 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2013 dzięki za szybką odp. Jakie oznaczenie ma 16v? ten jest model 2008 ma w vinie 8. Sugerować się wydrukiem vinu że jeśli auto to ma 170tkm(Ostatnia inspekcja)aktualnie 178000 to ma juz za sobą wymianę wadliwych elementów tych silnikow(które jak koledzy pisali wystepują do 150tkm) i teraz będe miał spokój na ok 2 lata z dużymi wydatkami? czy tu może coś przed 200000 wyskoczyć? Jestem po wstępnych oględzinach i auto rzeczywiście igła, (sprzegło bierze od dołu, lekki muł od 1000obr ale 1700+ zbiera się jak samolot:grin: Minus to to że KOZA:kwasny:
thenaturat2 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Ja mam BRE i to jest 16v nic złego nie powiem. Trzeba tylko dbać o paliwo i o olej. Ja wymieniam co 10 tyś olej i filtry
franekv6 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 dzięki za szybką odp. Jakie oznaczenie ma 16v? ten jest model 2008 ma w vinie 8. Sugerować się wydrukiem vinu że jeśli auto to ma 170tkm(Ostatnia inspekcja)aktualnie 178000 to ma juz za sobą wymianę wadliwych elementów tych silnikow(które jak koledzy pisali wystepują do 150tkm) i teraz będe miał spokój na ok 2 lata z dużymi wydatkami? czy tu może coś przed 200000 wyskoczyć? Jestem po wstępnych oględzinach i auto rzeczywiście igła, (sprzegło bierze od dołu, lekki muł od 1000obr ale 1700+ zbiera się jak samolot:grin: Minus to to że KOZA:kwasny: niekoniecznie musi być już po wymianach wadliwych elementów.u mojego kumpla napęd pompy posypał się dopiero przy ok.250tyś km.Auto miał od nowości więc przebieg pewny.Do tego przebiegu miał tylko problemy z DPF-em jak dobrze pamiętam i nic więcej
sebasz1987 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Witam jeżdżę od 2 lat modelem B7 z silnikiem 2.0 TDI BPW rocznik 2007, wczoraj wymieniałem imbus napędzający pompę olejową - lepiej dmuchać na zimne Auto ma oryginalne 180.000 przelotu, imbus jeszcze oryginalny, na elemencie były lekkie ślady zużycia ale nie było jeszcze załamać, tak samo gniazdo w wałku wyrównoważającym, kupując silnik BPW warto zwrócić uwagę na numer nadwozia ponieważ początkowo montowali łańcuszkowy napęd wałków wyrównoważających a później skośne koła zębate, w tym pierwszym oprócz imbusa dochodzi nam do kontroli koło zębate na wale korbowym, łańcuch i napinacz ;( od numeru F 8E-6-080172 wzwyż są koła zębate. Co do wytrzymałości samego imbusa to wpływ na to ma styl jazdy. Szkodzą mu krótkie odcinki, ostre rozpędzanie "od świateł do świateł", z doświadczenia wiem, że auta pokonujące duże odcinki zwłaszcza autostradowe później wymieniają ale to zależy jak się trafi Wymienialiśmy ostatnio imbus w Passacie przy 115.000km (oryginalny przebieg 1-szy właściciel) był okrągły!!! Pozdrawiam
niestandardowy Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 W bpw zastapiono lancuszek na kolo zembate od prod 11/2005 najlepiej to sprawdzic po vinie... ja mam bpw nalatane 260.000 jedynie problem byl z dpf-m . mozesz gi od razu wycinac. no i imbusik..
Łukaszbl Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2013 dzięki-własnie jeżdze tylko weekendowo(w tygodniu służbowym) Stąd moje obawy że auto będzie zastane więc pdf itd. Obecnie b6 avf bez problemu znosi takie warunki. Pytałem u siebie mechaników(3 znajomych dokładnie) wszyscy mówią mi "spier....od dwulitrówek bo ty mało jeżdzisz" Czy mają rację? Dzięki za zainteresowanie
niestandardowy Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 nie bedziesz zalowal po kupnie 2.0 tdi :wink:
Łukaszbl Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2013 Audi A4 2.0TDI140KM BiXenonChromTempParkFullSerwis (3310833198) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Ja odpuszczam ale fura malina igła itd itp. wygląda i chodzi jak nowe-byłem jeżdziłem -Polecam
franekv6 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 dzięki-własnie jeżdze tylko weekendowo(w tygodniu służbowym) Stąd moje obawy że auto będzie zastane więc pdf itd. Obecnie b6 avf bez problemu znosi takie warunki.Pytałem u siebie mechaników(3 znajomych dokładnie) wszyscy mówią mi "spier....od dwulitrówek bo ty mało jeżdzisz" Czy mają rację? Dzięki za zainteresowanie . i co z tego że mało jeździsz? DPF przeszkadza niby? To wywalasz DPF,przy okazji robisz program i autko śmiga aż miło.Nie słuchaj głupot
Łukaszbl Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2013 Zdania są podzielone(dużo czytałem w temacie) gównie o zamuleniu. Owszem-wywala się. Ale na tym usterki sie nie kończą-PODOBNO. Skoro trzech mechaników niezależnie stwierdziło żeby nie brać to coś w tym musi być.Wole więc nie ryzykować. Myślę że temat do zamknięcia. Dzięki wszystkim za słowo, porady, sugestie. Pozdrawiam Łukasz
BARTOL Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Też na nią zerknąłem dzisiaj Audi A4 2.0TDI140KM BiXenonChromTempParkFullSerwis (3355842348) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Tylko czy ten silnik bedzie wadliwy. Na co zwracać uwagę żeby nie władować się na minę? Jak poźniej serwisować? Audi A4 B7 2007r manual BPW Navi Super stan (3355393366) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Łukaszbl Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2013 jeżdziłem nawet tą na bixenonie-ładna sztuka-nie kombinowana-wypas też. Mimo to odpuściłem. Szukam b6 czarną w limuzynie 1.8T lub 19TDI 131 2003-04 na wypasie
franekv6 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Zdania są podzielone(dużo czytałem w temacie) gównie o zamuleniu. Owszem-wywala się. Ale na tym usterki sie nie kończą-PODOBNO. Skoro trzech mechaników niezależnie stwierdziło żeby nie brać to coś w tym musi być.Wole więc nie ryzykować. Myślę że temat do zamknięcia.Dzięki wszystkim za słowo, porady, sugestie. Pozdrawiam Łukasz Ci trzej "mechanicy" to pewnie z rodzaju tych co "słyszeli że ktoś słyszał,że ktoś zna kogoś komu zepsuło się 2.0tdi":grin: skoro tak mówią że usterki w 2.0tdi się nie kończą to słyszeli pewnie o passatach b6,a to całkiem inny silnik niż BPW o które pytasz.Widocznie ci "mechanicy" nie rozróżniają silników.Dla nich 2.0 tdi to 2.0 tdi i jest awaryjne,bo tak usłyszeli od "Heńka" który miał Passata b6 i mu się psuł....A silników 2.0 tdi jest wiele rodzajów i te które występują w Audi wcale nie są takie złe.Mnóstwo ludzi ma/miało na forum BPW(który występuje tylko w A4) i nic im się nie działo(szczególnie 2006r wzywż).Owszem psują się często silniki BMP i BMR w passatach B6,ale te nie występują nigdzie indziej.Ale są również świetne bezawaryjne silniki 2.0 tdi takie jak BMM,BKD po 2006r(A3,Golf,Octavia... ),całkiem dobre są po 2006r.silniki BPW(A4),BRE(A4,A6)......Drugą sprawą jest sprowadzany do polski szrot.Gdyby 8-letnie auta sprowadzane miały rzeczywiście 179tyś km:polew:(a nie cofnięte 400-500) to problemów mechanicznych byłoby niewiele lub wcale. Jak kupisz zmęczonego ale cofniętego i odpicowanego AVF-a to też nie ustrzeżesz się sporych wydatków.Turbina,PD,zawieszenie,magiel itd.... pozdrawiam
marcin2403 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 mechanicy odradzali Ci BPW, bo wiedzą że wtedy na Tobie nie zarobią
Łukaszbl Opublikowano 29 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2013 kolejne wiadomości od mechaników: Coś o programie-jeśli BPW na siemensie to ponoć chodzi. Ktoś słyszał coś takiego i potwierdzi tę opinie?
franekv6 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 kolejne wiadomości od mechaników: Coś o programie-jeśli BPW na siemensie to ponoć chodzi. Ktoś słyszał coś takiego i potwierdzi tę opinie? zmień mechaników:facepalm: . BPW ma pompki Bosch. Takie właśnie jest pojęcie tych "mechaników" którzy Ci odradzali BPW
Janusz_Audi Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 kolejne wiadomości od mechaników: Coś o programie-jeśli BPW na siemensie to ponoć chodzi. Ktoś słyszał coś takiego i potwierdzi tę opinie? zmień mechaników:facepalm: . BPW ma pompki Bosch. Takie właśnie jest pojęcie tych "mechaników" którzy Ci odradzali BPW Potwierdzam opinie Franka Żadne Siemensy, wyposażone są w pompki Boscha. Siemensy są w początkowych passatach.. Droga zabawa swoją drogą Plus taki, że w niektórych modelach VW przeprowadza akcje serwisową i wymienia pompki za free. jeżeli kupujesz auto z pewnym przebiegiem i bezwypadkowe to cena jak najbardziej normalna choc osobiscie wolałbym kupowac 16v niz 8v Dlaczego, jeśli można wiedzieć? Dotychczas wiele dobrego słyszałem właśnie o 8v niż 16v, stąd pytanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się