Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po zmianie sprezyn z 1be na h&r tyl za nisko siedzia.Rozwiązanie!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kolega ma na zbyciu takie podkładki,nówki :whistling:

fajnie :wink:

zapros go do dzialu "sprzedam"

info dla zainteresowanych już wysłane :wink: ,możliwe że już poszły

Opublikowano

Panowie duzo zabawy jest z zalozoniem tej podstawki nad sprezyne z zawieszenia 1BR?

po zalozeniu eibacha mam tak:

View image: foto2

pytanie co bedzie jak siada 2 osoby do tylu i bedzie full paliwa

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Z założeniem podkładki jest niestety tyle samo roboty co z wymianą sprężyn :(

Aktualnie masz równo tył i przód?

Z tyłu jest 288mm?

Pozdro

Opublikowano

po zalozeniu iebacha mam okolice 64cm przód i tył 63.5cm po zatankowaniu.

Jest gdzies w sieci temat zdejmowania sprezyn tyl w quattro?

Moj mechanik musial odkrecic amortyzator dol, przewod abs, wahacz/zwrotnice/tarcze doł i jeszcze pare innych rzeczy, ale nie uzywal sciagacza.

Pytanie czy jest jakis typ sciagacza ktory mozna tam wepchnąć ?

pozdrawim

Opublikowano
Jaka cena w ASO?? sa dostepne?

Cena w ASO 37,44 za 2 szt. dostępne bez problemu.

Opublikowano

Czym się różni sprężyna quattro i ośka ,chodzi oczywiście o sprężyne na tylną oś.

Opublikowano

Panowie macie jakas rozsadna metode na wymiane sprezyn tyl w q? tam jest masakra, probowalem podlozyc pokladki z tematu i nici nawet z sciagaczem sprezyn

trzeba chyba polowe rzeczy porozkrecac

Opublikowano
Panowie macie jakas rozsadna metode na wymiane sprezyn tyl w q? tam jest masakra, probowalem podlozyc pokladki z tematu i nici nawet z sciagaczem sprezyn

trzeba chyba polowe rzeczy porozkrecac

Wiesz ja miałem podobnie. Tył siadł niżej niż przód Rozwiązanie inne Sprężyny albo gwint ;) przód zbyt lekki i dlatego masz "motorowke"

Opublikowano

Panowie też mam problem z tyłem (zawias 1BE), który siedzi mi ok. 1 cm niżej niż przód a prawa strona nawet 1,5 cm. Sprężyny wymieniłem na nówki i to nawet o jedną klasę wagową wyżej, ale nie wiele to dało - auto podniosło się maks 1 cm.

Chciałem wymienić gumy pod sprężyny ale mechanik powiedział że są w identycznym stanie niż nowe które zakupiłem więc je odesłałem.

No i teraz myślę czy nie kupić tych oryginalnych podkładek z Aso - jednak zastanawiam się czy jest to bezpieczne rozwiązanie - niby fabryczne ale dedykowane chyba to sprężyn od 1BA, które mają dłuższy skok więc pytanie jak to się będzie zachowywać z 1BE?

A może lepszym pomysłem będzie zamontowanie z przodu sprężyn Eibach pro-kit -30 żeby się to wyrównało? Tylko niestety wszędzie sprzedają komplety na obie osie.

Opublikowano

.Sam sobie szukasz problemu ktorego nie ma .Plastikowa podkladka nie wyskoczy ze swojego siedzienia choby nie wiem co .Jezdze z tymi podkladkami od czasu zalozenia tematu i jakos nic sie nie dzieje.

Jednak zdecydowanie polecalbym Ci zamontowanie z przodu sprężyn Eibach pro-kit -30 żeby się to wyrównało.Napewno bedzie bezpiecznie i drozej

Opublikowano

Panowie też mam problem z tyłem (zawias 1BE), który siedzi mi ok. 1 cm niżej niż przód a prawa strona nawet 1,5 cm. Sprężyny wymieniłem na nówki i to nawet o jedną klasę wagową wyżej, ale nie wiele to dało - auto podniosło się maks 1 cm.

Chciałem wymienić gumy pod sprężyny ale mechanik powiedział że są w identycznym stanie niż nowe które zakupiłem więc je odesłałem.

No i teraz myślę czy nie kupić tych oryginalnych podkładek z Aso - jednak zastanawiam się czy jest to bezpieczne rozwiązanie - niby fabryczne ale dedykowane chyba to sprężyn od 1BA, które mają dłuższy skok więc pytanie jak to się będzie zachowywać z 1BE?

A może lepszym pomysłem będzie zamontowanie z przodu sprężyn Eibach pro-kit -30 żeby się to wyrównało? Tylko niestety wszędzie sprzedają komplety na obie osie.

Ja miałem ten sam problem i do tego okazało się że miałem jedną pękniętą sprężynę. Kupiłem kpl. ProKit + nakładki na sprężyny w ASO żeby auto stało w tzw. klin. Póki co tył jest jeszcze dość wysoki ale zaczyna się układać. Tak to u mnie wyglądało zaraz po zamontowaniu:

ahhozv75.jpg

Opublikowano

Dzięki, chyba zdecyduje się na podkładki bo same sprężyny na przód ciężko będzie kupić, no i w dodatku będzie to tańsze rozwiązanie oraz mniejsza szansa przytarcia podwoziem.

Jak zamontuje to też wrzucę fotki przed i po.

Jeszcze jedna sprawa mnie trapi, mianowicie prawa tylna strona siedzi niżej o jakieś 7mm i to nawet z prawie pustym bakiem. Wie ktoś może co może być powodem? Sprężyny mam nowe, więc może amortyzatory?

Opublikowano

Witam ja mam podobny problem tylko po wimianie sprężyn na nowe zakupione w aso auto stoi makabrycznie, jakies pomysly co z tym zrobic ? daje link do zdjec http://tufotki.pl/48A1d

Opublikowano

Witam ja mam podobny problem tylko po wimianie sprężyn na nowe zakupione w aso auto stoi makabrycznie, jakies pomysly co z tym zrobic ? daje link do zdjec http://tufotki.pl/48A1d

Wygląda na źle dobrane masy. Co Ci pozostaje to tylko dać nakładki na sprężyny tylne. Podniesie Ci się tył o 1.3cm. Albo zmiana na jakieś Eibachy itp.

Opublikowano

mi bardziej chodzi o obniżenie przodu żeby to mialo jakis wyglad, niby powinno byc wszystko dobrze bo sprezyny zakupione w aso po vinie roznica wysokosci niedzy wysokoscia tylu a przodu 4 cm masakra jakas, polecacie cos zeby wsadzić z przodu dzieki czemu uzyskam jednakowe wysokości? dodam ze tylne sprężyny zakupione w inter carsie po numerze vin. i wyszla taka układanka :/

Opublikowano

To może zakup też przednie w intercarsie?

Opublikowano

Czesc mam pytanko , jaka jest szerokośc sprezyn w ośce b6/b7 2.0

tak na oko bo musze przed zima gumy zapodac na tył

Dzięki


Panowie zmierzcie ktoś średnice sprężyn :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...