KOval81 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Taniocha, ja dałem 93eurasy:kwasny:_______________________________ Kilka fotek z ostatniego dłubania, ostatnio pachniało w garażu benzyną: http://img839.imageshack.us/img839/8200/rrur.jpg bix na ful wypasie: http://img32.imageshack.us/img32/3720/zun6.jpg góra- dół i robi zeza : http://img690.imageshack.us/img690/2166/xf2f.jpg no i kiera z tipem: http://img716.imageshack.us/img716/1976/hk3e.jpg bieg zmienia po ok. pol sekundy po naciśnięciu łopatki, w trybie D przechodzi w tryb M na ok. 10 sekund po czym wraca z powrotem do poprzedniej funkcji. http://img842.imageshack.us/img842/8074/thri.jpg Przejście w trybie DRIVE na manual możesz sobie zawsze przestawić VCDS'em, jeśli Ci nie odpowiada - włączy się wtedy dopiero po wrzuceniu na TIP.
griga-st Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2013 Fabryczne ustawienia są OK, zawsze można przełożyć na +- i nie będzie przełączać. Denerwuje mnie "myślenie"po naciśnięciu łopatki. Lampy udało się znalezc z roku produkcji auta. Dzięki za pomoc wrclaguna, siemian, oraz pośrednio darecy i turdzi:hi:
wrclaguna Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Kilka fotek z ostatniego dłubania, ostatnio pachniało w garażu benzyną: Musielismy wietrzyć te dwa 2.0 TFSI
griga-st Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2014 Na bogato gratki modów Chociaż jeden docenił bo narazie tylko gumowymi dywanikami się zachwycają
srb38vx Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Do pełni szczęścia brakuje sufitu s-line
griga-st Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 Hmm, chyba zostanie jasny...Do dziury w dachu czarny był OK, ale tu mam mieszane uczucia. Zderzak przód do s-ki by mnie uszczęśliwił na jakiś czas:jerk: ---------- Post dopisany 09-01-2014 at 20:19 ---------- Poprzedni post napisany 02-01-2014 at 07:56 ---------- Doszyty daszek:
griga-st Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2014 Od tygodnia moja A4 jest w trakcie pomiaru zużycia oleju. Nie jest tragicznie: w czasie ferii świątecznych zrobiłem ok. 4kkm i dolałem pol butelki. Ale jak coś dają, to trzeba brać Ale gnojki z ASO wzięli się na sposób: przed rozpoczęciem pomiaru wymieniają odpowietrznik nie informując o tym właściciela auta (patrz:data produkcji odpowietrznika,auto nie było od sierpnia w ASO) Czyli Stage 1 robią na wejściu. Teraz nie wiem czy to dobrze, czy źle:eusathink: i jak to rozegrać, bo do silnika maja wjechać bebechy od aktualnej S3 Jak ktoś ma pomysla jak to rozegrać, to bardzo proszę o rade:wink:
MarcinOslo Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Grzegorz ,rozmawialismy na temat oleju ostatnio u wrclaguna i z tego co pamietam to mowiles ze bierze jakies pol litra na 10kkm ,a to jest naprawde nic jak na ten silnik i wogole szkoda sobie zawracac tym glowe Jak zglosisz problem do ASO ,to Stage 1 czyli wymiana odmy ,uszczelniacza i softu zrobia CI od reki bez wazenia oleju ,ale na wymiane tlokow z takim zuzyciem nie masz szans ,przynajmniej oficjalnie Zeby sie zalapac na Stage 2 ,musialby Ci po Stage 1 dalej żłopać ponad 0,5l/1000km i to nie sa zadne nowe kombinacje ASO ,ale procedury ktore sa stosowane od kilku juz lat. A ta cala wymiana tlokow tez nie jest takim znowu cudownym lekiem ,bo sa przypadki ze nawet po ich wymianie olej dalej troche znika. Moj bierze sporo wiecej i szczerze mowiac mam to w ....... ,
griga-st Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 Marcin, ja mam problem z tym ze mnie nie poinformowali przed próbą ze będzie zmieniona odma. Wyobraźcie sobie właściciela któremu bierze 570ml/1000km. Idzie na próbę, a w ASO zakładają mu separator+soft który ograniczy zużycie o 71ml. Silnik bierze wtedy "tylko" 0,499L oleju na 1000km, i wg. Audi wszystko w porządku. Klient płaci wtedy za to ze zobaczą ile zużyło oleju 400euro!!! Z tym braniem oleju to sam nie wiem, raz więcej raz mniej. Ale w żadnym wypadku nie są to wielkości opisywane na necie. To wszystko zależy z jakiego punktu widzenia się patrzy. Ja miałem wiele samochodów z uturbionymi silnikami, i żaden nigdy mi oleju nie brał(w 2.0tdi to go nawet przybywało:polew:). Moja próba olejowa to sprawa drugorzędna. Auto będzie brać ten litr na tysiąc:wink: Do silnika maja wjechać korbowody(06D198401G) i tłoki(06D107066S) z S3,tylko nie wiem co z walem: ja mam z literka M, a w s-ce jest AR i przede wszystkim nowy łańcuch rozrządu z napinaczem. ---------- Post dopisany 12-01-2014 at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany 11-01-2014 at 09:49 ---------- Wczoraj doklejone chlapacze od s-line: Listwy przykleiłem na kleju montażowym i sylikonie do szyb. Obydwa od Würtha-a, trzyma bardzo fajnie. Przydatne tez były chusteczki isopropanolowe. Swietnie zmywaja klej do szyb.
Gibons Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Hmm oryginalnie te listwy nie przychodzą trochę wyżej ?
griga-st Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 Tak,powinny być oryginalnie 7mm wyżej:wink:
Gibons Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 To czemu tak nie jest ? Kleiłeś je na odwrót (do góry nogami?)
griga-st Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 Chciałem optycznie obniżyć, hmm...myślisz ze jest źle? Będziemy poprawiać Kleiłem strzałkami w kierunku jazdy. OK. jest jak w oryginale:
MarcinOslo Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Marcin, ja mam problem z tym ze mnie nie poinformowali przed próbą ze będzie zmieniona odma. Wyobraźcie sobie właściciela któremu bierze 570ml/1000km. Idzie na próbę, a w ASO zakładają mu separator+soft który ograniczy zużycie o 71ml. Silnik bierze wtedy "tylko" 0,499L oleju na 1000km, i wg. Audi wszystko w porządku. Klient płaci wtedy za to ze zobaczą ile zużyło oleju 400euro!!! Poinformowac chyba powinni ,ale tak czy inaczej takie maja procedury ,najpierw stage 1 ,pozniej proba olejowa i ewentualnie stage 2. Z tym placeniem za wazenie oleju to chyba juz zalezy od dealera ,ja po Stage 1 wracalem az 3 razy na pomiar i nic nie placilem ,jeszcze uzupelniali olej to co ubylo Stage 1 wiadomo ze jest tylko dla zatuszowania problemu ,zeby sie zmiescic w tej idiotycznej normie 0,5l/1000km i zeby nie wymieniac tlokow wszystkim po kolei. Ja dalej twierdze ,ze przy zuzyciu jakie wystepuje u Ciebie ,nie ma sensu tego ruszac. No i pytanie dlaczego chcesz wymieniac rozrzad ? Jaki masz przebieg ?
griga-st Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 U mnie zbliża się 90kkm. Łańcuch chce zmienić przy okazji, ze względu na wiele przypadków opisywanych w necie zniszczenia silnika przez łańcuch właśnie. Innymi słowy panika. Nie mam ochoty stać w szczerym polu jak to było z B7 i nieszczęsnymi walkami.
gregski Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 wtf??? typowe dla TFSI ??? shit, a juz myslalem, ze to dobry silnik jest po tym jak sie troch uspokoilo z olejem... piekne autko, gratki
MarcinOslo Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Przesadzacie Gdzies kiedys tez slyszalem o takich przypadkach ,ale czy na forum A5 czy tutaj jakos nikt o tym nie pisal (albo ja nie widzialem) ,a jest tych silnikow duzo ,sporo rowniez zawirusowanych. Mysle ,ze problem mogl byc w nastawniku rozrzadu ,na ktory byla akcja ,jesli ktos tego nie zrobil na czas ,moglo sie to stac. A druga kwestia to olej ,regularna wymiana ,nie jak pozwala producent jezdzic do 30kkm ,oraz zalewanie oleju o parametrach jakie wymaga producent.
griga-st Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2014 Żeby była jasność: to jest moje drugie TFSI, i jak bym kupował następną A4 to bez wahania była by po raz trzeci z tym silnikiem. Cichy, zero wibracji i przy dziewięciu litrach na sto odpowiada moim potrzebom. Niestety pewne części są wykonane z brukwi i nawet lanie oleju co drugi dzień ze złotymi płatkami mu nie pomoże. W tdi zmieniałem olej co 5 tys., a napęd wałków i tak się przy ok. 130 kkm wysrał... ---------- Post dopisany 19-01-2014 at 17:16 ---------- Poprzedni post napisany 14-01-2014 at 21:51 ---------- Zostawić w chromie, czy raczej na czarno:eusathink: lewa: Q7 4,2 prawa: ori dokładka A4/A5 2.0T
Rekomendowane odpowiedzi