Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8] LZ5A w AVANCIE I QUATTRO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Taniocha, ja dałem 93eurasy:kwasny:

_______________________________

Kilka fotek z ostatniego dłubania, ostatnio pachniało w garażu benzyną:

http://img839.imageshack.us/img839/8200/rrur.jpg

bix na ful wypasie:

http://img32.imageshack.us/img32/3720/zun6.jpg

góra- dół i robi zeza :kox::

http://img690.imageshack.us/img690/2166/xf2f.jpg

no i kiera z tipem:

http://img716.imageshack.us/img716/1976/hk3e.jpg

bieg zmienia po ok. pol sekundy po naciśnięciu łopatki, w trybie D przechodzi w tryb M na ok. 10 sekund po czym wraca z powrotem do poprzedniej funkcji.

http://img842.imageshack.us/img842/8074/thri.jpg

Przejście w trybie DRIVE na manual możesz sobie zawsze przestawić VCDS'em, jeśli Ci nie odpowiada - włączy się wtedy dopiero po wrzuceniu na TIP.

Opublikowano

Fabryczne ustawienia są OK, zawsze można przełożyć na +- i nie będzie przełączać. Denerwuje mnie "myślenie"po naciśnięciu łopatki.

Lampy udało się znalezc z roku produkcji auta.

Dzięki za pomoc wrclaguna, siemian, oraz pośrednio darecy i turdzi:hi:

Opublikowano
Kilka fotek z ostatniego dłubania, ostatnio pachniało w garażu benzyną:

Musielismy wietrzyć te dwa 2.0 TFSI :grin:

Opublikowano

Na bogato :jerk: gratki modów :naughty:

Opublikowano
Na bogato :jerk: gratki modów :naughty:

Chociaż jeden docenił:jerk: bo narazie tylko gumowymi dywanikami się zachwycają:facepalm::grin:

Opublikowano

Do pełni szczęścia brakuje sufitu s-line :naughty::slina:

Opublikowano

Hmm, chyba zostanie jasny...Do dziury w dachu czarny był OK, ale tu mam mieszane uczucia.

Zderzak przód do s-ki by mnie uszczęśliwił na jakiś czas:jerk:

---------- Post dopisany 09-01-2014 at 20:19 ---------- Poprzedni post napisany 02-01-2014 at 07:56 ----------

Doszyty daszek:

6vaq.jpg

Opublikowano

oooo.......... lotka siedzi :kox:

Opublikowano

Od tygodnia moja A4 jest w trakcie pomiaru zużycia oleju. Nie jest tragicznie: w czasie ferii świątecznych zrobiłem ok. 4kkm i dolałem pol butelki. Ale jak coś dają, to trzeba brać:decayed: Ale gnojki z ASO wzięli się na sposób: przed rozpoczęciem pomiaru wymieniają odpowietrznik nie informując o tym właściciela auta :kwasny:

eu0f.jpg(patrz:data produkcji odpowietrznika,auto nie było od sierpnia w ASO)

Czyli Stage 1 robią na wejściu. Teraz nie wiem czy to dobrze, czy źle:eusathink:

i jak to rozegrać, bo do silnika maja wjechać bebechy od aktualnej S3:naughty: Jak ktoś ma pomysla jak to rozegrać, to bardzo proszę o rade:wink:

Opublikowano

Grzegorz ,rozmawialismy na temat oleju ostatnio u wrclaguna i z tego co pamietam to mowiles ze bierze jakies pol litra na 10kkm ,a to jest naprawde nic jak na ten silnik i wogole szkoda sobie zawracac tym glowe :wink:

Jak zglosisz problem do ASO ,to Stage 1 czyli wymiana odmy ,uszczelniacza i softu zrobia CI od reki bez wazenia oleju ,ale na wymiane tlokow z takim zuzyciem nie masz szans ,przynajmniej oficjalnie :wink:

Zeby sie zalapac na Stage 2 ,musialby Ci po Stage 1 dalej żłopać ponad 0,5l/1000km i to nie sa zadne nowe kombinacje ASO ,ale procedury ktore sa stosowane od kilku juz lat.

A ta cala wymiana tlokow tez nie jest takim znowu cudownym lekiem ,bo sa przypadki ze nawet po ich wymianie olej dalej troche znika.

Moj bierze sporo wiecej i szczerze mowiac mam to w ....... :decayed: ,

Opublikowano

Marcin, ja mam problem z tym ze mnie nie poinformowali przed próbą ze będzie zmieniona odma. Wyobraźcie sobie właściciela któremu bierze 570ml/1000km. Idzie na próbę, a w ASO zakładają mu separator+soft który ograniczy zużycie o 71ml. Silnik bierze wtedy "tylko" 0,499L oleju na 1000km, i wg. Audi wszystko w porządku. Klient płaci wtedy za to ze zobaczą ile zużyło oleju 400euro!!!

Z tym braniem oleju to sam nie wiem, raz więcej raz mniej. Ale w żadnym wypadku nie są to wielkości opisywane na necie. To wszystko zależy z jakiego punktu widzenia się patrzy. Ja miałem wiele samochodów z uturbionymi silnikami, i żaden nigdy mi oleju nie brał(w 2.0tdi to go nawet przybywało:polew:). Moja próba olejowa to sprawa drugorzędna. Auto będzie brać ten litr na tysiąc:wink: Do silnika maja wjechać korbowody(06D198401G) i tłoki(06D107066S) z S3,tylko nie wiem co z walem: ja mam z literka M, a w s-ce jest AR i przede wszystkim nowy łańcuch rozrządu z napinaczem.

---------- Post dopisany 12-01-2014 at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany 11-01-2014 at 09:49 ----------

Wczoraj doklejone chlapacze od s-line:

7eoi.jpg

h1ab.jpg

Listwy przykleiłem na kleju montażowym i sylikonie do szyb. Obydwa od Würtha-a, trzyma bardzo fajnie. Przydatne tez były chusteczki isopropanolowe. Swietnie zmywaja klej do szyb.

Opublikowano

Hmm oryginalnie te listwy nie przychodzą trochę wyżej ?

Opublikowano

Tak,powinny być oryginalnie 7mm wyżej:wink:

Opublikowano

To czemu tak nie jest ? :thumbdown: Kleiłeś je na odwrót (do góry nogami?)

Opublikowano

Chciałem optycznie obniżyć, hmm...myślisz ze jest źle? Będziemy poprawiać:facepalm: Kleiłem strzałkami w kierunku jazdy.

OK. jest jak w oryginale:

uvkr.jpg

Opublikowano
Marcin, ja mam problem z tym ze mnie nie poinformowali przed próbą ze będzie zmieniona odma. Wyobraźcie sobie właściciela któremu bierze 570ml/1000km. Idzie na próbę, a w ASO zakładają mu separator+soft który ograniczy zużycie o 71ml. Silnik bierze wtedy "tylko" 0,499L oleju na 1000km, i wg. Audi wszystko w porządku. Klient płaci wtedy za to ze zobaczą ile zużyło oleju 400euro!!!

Poinformowac chyba powinni ,ale tak czy inaczej takie maja procedury ,najpierw stage 1 ,pozniej proba olejowa i ewentualnie stage 2.

Z tym placeniem za wazenie oleju to chyba juz zalezy od dealera ,ja po Stage 1 wracalem az 3 razy na pomiar i nic nie placilem ,jeszcze uzupelniali olej to co ubylo :wink:

Stage 1 wiadomo ze jest tylko dla zatuszowania problemu ,zeby sie zmiescic w tej idiotycznej normie 0,5l/1000km i zeby nie wymieniac tlokow wszystkim po kolei.

Ja dalej twierdze ,ze przy zuzyciu jakie wystepuje u Ciebie ,nie ma sensu tego ruszac.

No i pytanie dlaczego chcesz wymieniac rozrzad ? Jaki masz przebieg ?

Opublikowano

U mnie zbliża się 90kkm. Łańcuch chce zmienić przy okazji, ze względu na wiele przypadków opisywanych w necie zniszczenia silnika przez łańcuch właśnie. Innymi słowy panika. Nie mam ochoty stać w szczerym polu jak to było z B7 i nieszczęsnymi walkami.

Opublikowano

wtf??? typowe dla TFSI ???

shit, a juz myslalem, ze to dobry silnik jest po tym jak sie troch uspokoilo z olejem...

piekne autko, gratki ;)

Opublikowano

Przesadzacie :wink:

Gdzies kiedys tez slyszalem o takich przypadkach ,ale czy na forum A5 czy tutaj jakos nikt o tym nie pisal (albo ja nie widzialem) ,a jest tych silnikow duzo ,sporo rowniez zawirusowanych.

Mysle ,ze problem mogl byc w nastawniku rozrzadu ,na ktory byla akcja ,jesli ktos tego nie zrobil na czas ,moglo sie to stac.

A druga kwestia to olej ,regularna wymiana ,nie jak pozwala producent jezdzic do 30kkm ,oraz zalewanie oleju o parametrach jakie wymaga producent.

Opublikowano

Żeby była jasność: to jest moje drugie TFSI, i jak bym kupował następną A4 to bez wahania była by po raz trzeci z tym silnikiem. Cichy, zero wibracji i przy dziewięciu litrach na sto odpowiada moim potrzebom.

Niestety pewne części są wykonane z brukwi i nawet lanie oleju co drugi dzień ze złotymi płatkami mu nie pomoże. W tdi zmieniałem olej co 5 tys., a napęd wałków i tak się przy ok. 130 kkm wysrał...

---------- Post dopisany 19-01-2014 at 17:16 ---------- Poprzedni post napisany 14-01-2014 at 21:51 ----------

Zostawić w chromie, czy raczej na czarno:eusathink:

lewa: Q7 4,2 prawa: ori dokładka A4/A5 2.0T

bhlm.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...