Giede Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Chłopaki mam taki problem. Bez względu na temp silnika na biegu jałowym czasami mi szarpnie budą, przy czym czasami na ułamek sekundy spadną mi obroty o około 50, a czasami wskazówka obrotów nawet nie drgnie, a i tak szarpnie. Jak zwiększę obroty do 1000-1100 efekt nie występuje. Auto jeździ i przyspiesza normalnie, ale jak staje na światłach to co jakiś czas szarpnie, co jest irytujące, ostatnio bujnie budą częściej, co mnie niepokoi. Raz zdarzyło się, że podczas odpalenia po sekundzie tak szarpnęło, że zgasł. Wlałem stp do czyszczenia wtrysków, ale mam wrażenie, że efekt się pogłębia. Czy to oznacza, że jakiś wtrysk się kończy? Pomożecie...
Blachu Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Kolego zrób logi vag-iem, tylko loguj grupy pojedynczo... Jeśli chodzi o wtryski to najbardziej interesują nas grupy 013, 018 i 023, ale przydałby się cały komplet. Tutaj znajdziesz co i jak: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ A jeśli chodzi o czyszczenie wtrysków to stp nie pomoże, dlatego też zerknij do tego tematu: http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/all-czyszczenie-wtryskiwaczy-pompowtryskiwaczy-diesla-166546/
Giede Opublikowano 29 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2013 zrobiłem logi: nie wiem czy za długo nie logowałem. Grupy 018 nie wstawiałem bo były same zera. teraz może by przenieść wątek do działu diagnostyka vag. Proszę o opinie.
Blachu Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Problemem są niestety pompki, powoli kończą swój żywot spróbuj przeczyścić je tak jak w linku który podałem wyżej, razem z wymianą filtra paliwa. Może coś pomoże. Można też je zamienić miejscami (problemem może być też wiązka pompowtrysków).
mycha1236 Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Pompki 2,3,4 są ok tylko ta 1 ma spore bip'y a 3 maja je na - na początek wymień filtr paliwa Ale fakt korekcje na pompkach sa nieciekawe więcej niech powiedzą fachowcy
Shine Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 Witam, miałem takie same objawy w swojej B6, szarpało i rwało na jałowym, po wejściu na wyższe obroty, wszystko ustawało. Diagnoza: uszkodzone wtryskiwacze 2 i 4. Wymieniłem wszystkie 4 na regenerowane używki i jak ręką odjął.
Giede Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Jeszcze nic z tym tematem nie robiłem, bo nie mam kiedy. Niestety efekt szarpania się mocno nasilił i zaczął mi gasnąć podczas jazdy. Gaśnie najczęściej podczas stania na światłach i co niebezpieczne podczas dojazdów do skrzyżowań i jakichś łuków czy zakrętów przy małych prędkościach gdy mam zrzucony bieg. Najgorsze, że jak z zaskoczenia zgaśnie to nie jestem przygotowany na zniknięcie wspomagania kierownicy i hamulcy, i tak raz jadąc po łuku w prawo, bym się wpakował na samochód jadący z przeciwka. Na to wszystko w sobotę zamierzam wyjechać na urlop, a do tego czasu chyba żaden mechanik mi tego tematu nie ogarnie. Nie wiem czy regenerować pompki, a może kupić już zregenerowane, czy też sam zestaw naprawczy wystarczy -jak myślicie? Miał już ktoś takie objawy? Jazda z taką przypadłością ma jakiś negatywny wpływ na silnik?
Marynarz____ Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 To ja bez żadnych logów wiedziałem że to pompki ja bym zaczął od wymiany filtra paliwa- kup i możesz sam go wymienić- 5 minut roboty, a jak nie pomoże udał się do warsztatu regenerującego pompki i swoje zregenerował o ile się da, bo nie wiadomo na jakie się trafi.
Giede Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Dziś zauważyłem, że w dwóch miejscach mam zawilgocony silnik: Ktoś wie o co chodzi?
turzol Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zawór EGR przepuszcza olej, prawdopodobnie uszkodzona membrana w środku zaworu. Drugi wyciek wygląda na nieszczelność oringów węża biegnącego do IC
Giede Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Ostatnio byłem na diagnostyce i na kompie wyskoczył błąd czujnika obrotów. Mechanik stwierdził, iż to może być to, ale nie musi. Niestety nie miał czasu na grzebanie w motorze. Ja im więcej czytam na forum tym bardziej pasuje mi ten czujnik g28. Z uwagi na to, że żaden z mechaników nie ma czasu przed moim urlopem -chciałbym sprawdzić to sam. Czytałem, że ten czujnik steruje pracą pompek, więc to on może wybijać pompkę z rytmu. Czytałem też, że czasami winowajcą są zaśniedziałe styki przy czujniku lub przerwane kabelki, ale wtedy by chyba nie odpalił wcale. Znalazłem na forum schemat, gdzie szukać tego czujnika, ale może ktoś z kolegów miałby zdjęcie miejsca w silniku gdzie jest ten czujnik. Jak się do niego dostanę to można go wykręcić i jakoś przeczyścić? jak tak to czym to zrobić? czy lepiej kupić nowy? ---------- Post dopisany 08-08-2013 at 12:07 ---------- Poprzedni post napisany 06-08-2013 at 22:43 ---------- ... i w ogóle co o tym pomyśle sądzicie? ---------- Post dopisany 25-08-2013 at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany 08-08-2013 at 12:07 ---------- No i czujnik obrotów wymieniony. Efektu szarpania i gaśnięcia już nie ma. Zamienione miejscami pompki z pierwszego i drugiego cylindra. Niestety duże bity w grupie 23 występują teraz na drugim cylindrze, więc coś zaczyna się dziać z tą pompką. Mój mechanik twierdzi jednak, że pompki sprawdza sie tylko w grupie 13 i 18, a tam jest ok. Zagwostka rozwiązana, więc temat do zamknięcia. Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 4
Duch^ Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Możesz spróbować czyszczenia pompek czasami naprawdę pomaga na długo.
lucabianco Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Zawór EGR przepuszcza olej, prawdopodobnie uszkodzona membrana w środku zaworu. Drugi wyciek wygląda na nieszczelność oringów węża biegnącego do IC Tak po kątach napiszę, jest jakiś DIY na wymianę oringów tego węża do IC? Bo też umazane olejem mam
Maestro_86 Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 1. Ściągasz zawleczkę drucianą do góry 2. Rozdzielasz oba przewody 3. Wyciągasz stary oring 4. Zakłądasz nowy oring 5. Składasz oba węże razem 6. Zapinasz zawleczkę blokującą. Najprostsze DIY na forum
lucabianco Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 1. Ściągasz zawleczkę drucianą do góry2. Rozdzielasz oba przewody 3. Wyciągasz stary oring 4. Zakłądasz nowy oring 5. Składasz oba węże razem 6. Zapinasz zawleczkę blokującą. Najprostsze DIY na forum Kto by pomyślał
POWER-KRIS Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 Nowe zielone od Superba są jakieś bardziej odporne na olej i dosyć tanie w skodzie. Sony Xperia Tapatalk 4.
POWER-KRIS Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Nie ale to jakieś takie http://allegro.pl/oring-rury-doladowania-3c0145117h-vw-audi-skoda-se-i3511303630.html Sony Xperia Tapatalk 4.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się