Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 by Armi - sesja s.25


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Petarda :kox:

Opublikowano
Petarda :kox:

Żeby jeszcze miała z 250 kuni ;)

Opublikowano

Da sie zyc z tym co jest :decayed:

Opublikowano
Petarda :kox:

Żeby jeszcze miała z 250 kuni ;)

Szczerze mówiąc, to pójście w moc jest lepsze w A3. B6 w Q to ciężka locha. A A3 ASZ po samym chipie jedzie pięknie, robi takie auta, że czasem mi szkoda ich właścicieli:decayed:

Turbo ARL do ASZ-a będzie lepszym rozwiązaniem niż GTB22 tutaj.

Opublikowano
Petarda :kox:

Żeby jeszcze miała z 250 kuni ;)

Szczerze mówiąc, to pójście w moc jest lepsze w A3. B6 w Q to ciężka locha. A A3 ASZ po samym chipie jedzie pięknie, robi takie auta, że czasem mi szkoda ich właścicieli:decayed:

Turbo ARL do ASZ-a będzie lepszym rozwiązaniem niż GTB22 tutaj.

Też tak uważam, że lepiej modzić a3 i to niedużym kosztem :wink: A b6 bym zostawił jako trochę szybszy dupowóz :wink:

Opublikowano

Ostatnio się ganiałem z 4.2 V8 w budzie A6 C5. Szkoda mi się go zrobiło. Jak pytał jaki silnik to powiedziałem: 1.9 zmodyfkowany bo 1.9+ chip chyba by go zabiło:suicide_anim: Oczywiście go nie objechałem ale nie przykozaczył tak jak chciał:wink: Być może V8 było chore, zagazowane albo spuchło i jest ciężkie ale faktów to nie zmienia:wink:

Opublikowano
Ostatnio się ganiałem z 4.2 V6 w budzie A6 C5. Szkoda mi się go zrobiło. Jak pytał jaki silnik to powiedziałem: 1.9 zmodyfkowany bo 1.9+ chip chyba by go zabiło:suicide_anim: Oczywiście go nie objechałem ale nie przykozaczył tak jak chciał:wink: Być może V6 było chore, zagazowane albo spuchło i jest ciężkie ale faktów to nie zmienia:wink:

:kox:

Opublikowano

A6 C5 4.2 V8 ma 7 sekund do setki katalogowo. Bez szału. ASZ po chipie jedzie niemal identycznie.

Opublikowano
Ostatnio się ganiałem z 4.2 V6 w budzie A6 C5. Szkoda mi się go zrobiło. Jak pytał jaki silnik to powiedziałem: 1.9 zmodyfkowany bo 1.9+ chip chyba by go zabiło:suicide_anim: Oczywiście go nie objechałem ale nie przykozaczył tak jak chciał:wink: Być może V6 było chore, zagazowane albo spuchło i jest ciężkie ale faktów to nie zmienia:wink:

V6:facepalm:

Opublikowano

Fak faktem B6 ciężka locha. Jak ja sie przesiadłem z mojego lekko pomodzonego A3 1.8T to nawet jak jechałem 3.0 V6 myslalem ze jest zepsuty :decayed:

Opublikowano

V8 literówka:decayed: jedna chwała i tak nie jedzie:decayed:

Opublikowano
Fak faktem B6 ciężka locha. Jak ja sie przesiadłem z mojego lekko pomodzonego A3 1.8T to nawet jak jechałem 3.0 V6 myslalem ze jest zepsuty :decayed:

dokładnie, to samo co C5 więc co tu porównywać

porównanie wielkiej ciężkiej lochy z wolnossącym V8 pewnie w automacie i Q z małą popierdółką FWD turbo

Opublikowano

Oj tam oj tam

Opublikowano

Gość chciał się brać, więc porównanie było. Pisałem, że lepszym wyjściem niż modyfikacje B6 na grube konie jest zmiana turbo na ARL w A3, skoro już teraz do setki jedzie jak 4.2 V8 w C5:wink:

Opublikowano

Tylko, że ten arl aż tak dużo Ci nie da. Duży plus, że zostaje mocny dół (nie wiem czy te gtb22 tak wolno wstają czy są źle strojone, ale zrobiłem 3 auta z gtb22 jak chciałem). Ja na przykład rozważam zmianę na gtb17 :decayed:

Opublikowano

I strojenie u Spanky-ego? :naughty:

Opublikowano
I strojenie u Spanky-ego? :naughty:

:banan:

Opublikowano

Dlaczego gtb22 nie dobre?

Opublikowano

Może dlatego, że nie każdy potrafi je wystroić. Mamy przykłady na forum:wink: If You know what I mean:wink:

Opublikowano
Dlaczego gtb22 nie dobre?

Nie napisałem ani słowa, że niedobre :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...