dejf Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Petarda Żeby jeszcze miała z 250 kuni
Armi Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 Petarda Żeby jeszcze miała z 250 kuni Szczerze mówiąc, to pójście w moc jest lepsze w A3. B6 w Q to ciężka locha. A A3 ASZ po samym chipie jedzie pięknie, robi takie auta, że czasem mi szkoda ich właścicieli:decayed:Turbo ARL do ASZ-a będzie lepszym rozwiązaniem niż GTB22 tutaj.
Duds Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Petarda Żeby jeszcze miała z 250 kuni Szczerze mówiąc, to pójście w moc jest lepsze w A3. B6 w Q to ciężka locha. A A3 ASZ po samym chipie jedzie pięknie, robi takie auta, że czasem mi szkoda ich właścicieli:decayed:Turbo ARL do ASZ-a będzie lepszym rozwiązaniem niż GTB22 tutaj. Też tak uważam, że lepiej modzić a3 i to niedużym kosztem A b6 bym zostawił jako trochę szybszy dupowóz
Armi Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 Ostatnio się ganiałem z 4.2 V8 w budzie A6 C5. Szkoda mi się go zrobiło. Jak pytał jaki silnik to powiedziałem: 1.9 zmodyfkowany bo 1.9+ chip chyba by go zabiło:suicide_anim: Oczywiście go nie objechałem ale nie przykozaczył tak jak chciał Być może V8 było chore, zagazowane albo spuchło i jest ciężkie ale faktów to nie zmienia:wink:
Duds Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Ostatnio się ganiałem z 4.2 V6 w budzie A6 C5. Szkoda mi się go zrobiło. Jak pytał jaki silnik to powiedziałem: 1.9 zmodyfkowany bo 1.9+ chip chyba by go zabiło:suicide_anim: Oczywiście go nie objechałem ale nie przykozaczył tak jak chciał Być może V6 było chore, zagazowane albo spuchło i jest ciężkie ale faktów to nie zmienia:wink:
Armi Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 A6 C5 4.2 V8 ma 7 sekund do setki katalogowo. Bez szału. ASZ po chipie jedzie niemal identycznie.
paput Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Ostatnio się ganiałem z 4.2 V6 w budzie A6 C5. Szkoda mi się go zrobiło. Jak pytał jaki silnik to powiedziałem: 1.9 zmodyfkowany bo 1.9+ chip chyba by go zabiło:suicide_anim: Oczywiście go nie objechałem ale nie przykozaczył tak jak chciał Być może V6 było chore, zagazowane albo spuchło i jest ciężkie ale faktów to nie zmienia:wink: V6:facepalm:
Ans Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Fak faktem B6 ciężka locha. Jak ja sie przesiadłem z mojego lekko pomodzonego A3 1.8T to nawet jak jechałem 3.0 V6 myslalem ze jest zepsuty
Armi Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 V8 literówka:decayed: jedna chwała i tak nie jedzie:decayed:
paput Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Fak faktem B6 ciężka locha. Jak ja sie przesiadłem z mojego lekko pomodzonego A3 1.8T to nawet jak jechałem 3.0 V6 myslalem ze jest zepsuty dokładnie, to samo co C5 więc co tu porównywać porównanie wielkiej ciężkiej lochy z wolnossącym V8 pewnie w automacie i Q z małą popierdółką FWD turbo
Armi Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 Gość chciał się brać, więc porównanie było. Pisałem, że lepszym wyjściem niż modyfikacje B6 na grube konie jest zmiana turbo na ARL w A3, skoro już teraz do setki jedzie jak 4.2 V8 w C5:wink:
Duds Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Tylko, że ten arl aż tak dużo Ci nie da. Duży plus, że zostaje mocny dół (nie wiem czy te gtb22 tak wolno wstają czy są źle strojone, ale zrobiłem 3 auta z gtb22 jak chciałem). Ja na przykład rozważam zmianę na gtb17
Armi Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 Może dlatego, że nie każdy potrafi je wystroić. Mamy przykłady na forum:wink: If You know what I mean:wink:
Duds Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Dlaczego gtb22 nie dobre? Nie napisałem ani słowa, że niedobre
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się