Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 by Armi - sesja s.25


Armi

Rekomendowane odpowiedzi

Petarda :kox:

Żeby jeszcze miała z 250 kuni ;)

Szczerze mówiąc, to pójście w moc jest lepsze w A3. B6 w Q to ciężka locha. A A3 ASZ po samym chipie jedzie pięknie, robi takie auta, że czasem mi szkoda ich właścicieli:decayed:

Turbo ARL do ASZ-a będzie lepszym rozwiązaniem niż GTB22 tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Petarda :kox:

Żeby jeszcze miała z 250 kuni ;)

Szczerze mówiąc, to pójście w moc jest lepsze w A3. B6 w Q to ciężka locha. A A3 ASZ po samym chipie jedzie pięknie, robi takie auta, że czasem mi szkoda ich właścicieli:decayed:

Turbo ARL do ASZ-a będzie lepszym rozwiązaniem niż GTB22 tutaj.

Też tak uważam, że lepiej modzić a3 i to niedużym kosztem :wink: A b6 bym zostawił jako trochę szybszy dupowóz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio się ganiałem z 4.2 V8 w budzie A6 C5. Szkoda mi się go zrobiło. Jak pytał jaki silnik to powiedziałem: 1.9 zmodyfkowany bo 1.9+ chip chyba by go zabiło:suicide_anim: Oczywiście go nie objechałem ale nie przykozaczył tak jak chciał:wink: Być może V8 było chore, zagazowane albo spuchło i jest ciężkie ale faktów to nie zmienia:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio się ganiałem z 4.2 V6 w budzie A6 C5. Szkoda mi się go zrobiło. Jak pytał jaki silnik to powiedziałem: 1.9 zmodyfkowany bo 1.9+ chip chyba by go zabiło:suicide_anim: Oczywiście go nie objechałem ale nie przykozaczył tak jak chciał:wink: Być może V6 było chore, zagazowane albo spuchło i jest ciężkie ale faktów to nie zmienia:wink:

:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A6 C5 4.2 V8 ma 7 sekund do setki katalogowo. Bez szału. ASZ po chipie jedzie niemal identycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio się ganiałem z 4.2 V6 w budzie A6 C5. Szkoda mi się go zrobiło. Jak pytał jaki silnik to powiedziałem: 1.9 zmodyfkowany bo 1.9+ chip chyba by go zabiło:suicide_anim: Oczywiście go nie objechałem ale nie przykozaczył tak jak chciał:wink: Być może V6 było chore, zagazowane albo spuchło i jest ciężkie ale faktów to nie zmienia:wink:

V6:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fak faktem B6 ciężka locha. Jak ja sie przesiadłem z mojego lekko pomodzonego A3 1.8T to nawet jak jechałem 3.0 V6 myslalem ze jest zepsuty :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V8 literówka:decayed: jedna chwała i tak nie jedzie:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fak faktem B6 ciężka locha. Jak ja sie przesiadłem z mojego lekko pomodzonego A3 1.8T to nawet jak jechałem 3.0 V6 myslalem ze jest zepsuty :decayed:

dokładnie, to samo co C5 więc co tu porównywać

porównanie wielkiej ciężkiej lochy z wolnossącym V8 pewnie w automacie i Q z małą popierdółką FWD turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość chciał się brać, więc porównanie było. Pisałem, że lepszym wyjściem niż modyfikacje B6 na grube konie jest zmiana turbo na ARL w A3, skoro już teraz do setki jedzie jak 4.2 V8 w C5:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że ten arl aż tak dużo Ci nie da. Duży plus, że zostaje mocny dół (nie wiem czy te gtb22 tak wolno wstają czy są źle strojone, ale zrobiłem 3 auta z gtb22 jak chciałem). Ja na przykład rozważam zmianę na gtb17 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może dlatego, że nie każdy potrafi je wystroić. Mamy przykłady na forum:wink: If You know what I mean:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego gtb22 nie dobre?

Nie napisałem ani słowa, że niedobre :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...