edekxp Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Na 99% padła u mnie sonda o nr 0 258 007 090, wiem że teraz to jest numer 0 258 007 351 Chciałbym kupić używaną i jest np nr 0258006089/90 nie wiem czy to jest ta sama sonda i bedzie działać Może ktoś wymieniał i wie jakie nr sond pasują do 1.8T B6 Ten nr 06B 906 265 D powinien też chyba pasować Chyba pasuje:
edekxp Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Opublikowano 13 Lipca 2013 Trochę droga. 400zł Kupiłem używkę póki co działa, wszystko ok
wampir Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 A miałeś jakies błędy? Jakie były objawy uszkodzonej sondy?
edekxp Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Opublikowano 14 Lipca 2013 Błąd 16514 oraz wartość w bloku 31 1.900 a powinno być 1.000 - 0.700 Dodatkowo test sondy vagiem i S1 not OK, oraz brak jakichkolwiek adaptacji w bloku 32. Pewnie paliłby ze 20l na 100km Tapatalk
edekxp Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 gdzie robiłeś ten test sondy?? Vagiem http://www.vagclub.pl/viewtopic.php?f=142&t=1946 Tapatalk
barrowiec1 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 o dzięki, nie mogłem zrobić testu, bo chyba za niskie obroty dawałem... ale pierwszą sondę mam walniętą... za wysokie wartości pokazuje, nawet do 1.500V. Nie wiesz, czy obie sondy są takie same?? ewentualnie numery ich masz?? w ETCE widzę tylko tą za katalizatorem ( i do silnika AVJ ale to chyba to samo )
edekxp Opublikowano 7 Września 2013 Autor Opublikowano 7 Września 2013 o dzięki, nie mogłem zrobić testu, bo chyba za niskie obroty dawałem... ale pierwszą sondę mam walniętą... za wysokie wartości pokazuje, nawet do 1.500V. Nie wiesz, czy obie sondy są takie same?? ewentualnie numery ich masz?? w ETCE widzę tylko tą za katalizatorem ( i do silnika AVJ ale to chyba to samo ) U mnie było podobnie, wartość nawet 1.900V Moja miała nr 0258 007 090 Kupiłem 06B 906 265D i działa Tapatalk
barrowiec1 Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 oprócz błędu, jakieś inne oznaki padniętej sondy?? zmulony? dymienie z rury??
edekxp Opublikowano 7 Września 2013 Autor Opublikowano 7 Września 2013 oprócz błędu, jakieś inne oznaki padniętej sondy?? zmulony? dymienie z rury?? U mnie nie, oprócz "check" na desce, pewnie paliłby więcej ale nie jeździłem dużo na padniętej sondzie
gelus Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 u mnie tez pojawia sie czasem napiecie wlasnie 1.9v glownie po odpuszczeniu gazu , ale ogolnie sonda pracuje , na wolnych obrotach ladnie oscyluje, przy pedale w podlodze tez ladnie napiecie schodzi, czy to wina sondy czy sie cos pochrzanilo? czy poprostu czasem napiecie 1.9v to normalne?
edekxp Opublikowano 24 Października 2013 Autor Opublikowano 24 Października 2013 Chyba czasem może być 1.9V, właśnie w czasie schodzeniu z obrotów. Widziałem na logach sprawnej to tak było. Dlaczego patrzysz ta te napięcia, masz jakieś błędy czy co? Jeżeli nie masz błedów to zostaw to, widocznie tak ma być
gelus Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 bledow nie mam, ale mam korekty na minusie i szukam, proboje sie czegos uczepic.... gdzies mi dostaje za duzo paliwa i za bogato mam, to 1.991 V pojawia mi sie nawet przy rownej predkosci np 3.5 tys obr... stad tez moja zagadka czy sie czepiac tej sondy czy tez nie.... bo przegladajac innych logi nie widze wlasnie napiecia powyzej 1.1 v a u mnie dosc czesto wskakuje to 1.9v , auto po chipie, bez katalizatorow, na przelocie...
edekxp Opublikowano 24 Października 2013 Autor Opublikowano 24 Października 2013 mój stary log, tu sonda jeszcze oryginalna zobacz schodzenie z obrotów VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Masz LPG? Jak nie to może lejący wrtysk, a może zapętlanie, no ale przy 3500obr to raczej niemożliwe Najlepiej jakbyś zrobił logi
gelus Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 no faktycznie, u Ciebie tez tak jest , ale ja naszczescie znalazlem juz powod swojej bolaczki... okazalo sie ze intercooler sie gdzies rozszczelnil, zatem mamy nieszczelnosc, wyjasnilo mi sie zatem duzo , czas na fmic i od nowa ustawianie wszystkiego ;P
Galetto Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Błąd 16514 oraz wartość w bloku 31 1.900 a powinno być 1.000 - 0.700 Nie tak do końca W grupie 031 widzimy wartość lambda, która przekłada się na AFR. Okolice 1 to bieg jałowy, pełny but to wartości ok 1-0,7, ale normalna jazda i odpuszczenie gazu już może wskazywać różnie. Co do sondy to najlepiej kupić nową, gdyż sonda po prostu starzeje się i z czasem może już nie funkcjonować jak należy. Niestety cena nie należy do przyjemnych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się