mycha1236 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Mam dokładnie jak piszesz wyzej rok modelowy 2002 a produkcji 2001 ( 10.2001) , mimo wszystko dobrze ze poszło bez takich przygód
Gość cwiara Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 To już całkowicie zgłupiałem. w jednym i drugim liczniku immo w innym miejscu w eepromie jest.
Slawek Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Opublikowano 3 Marca 2014 U takiego gościa co ma rocznik 2001 (model 2002) i miał 900 G, a też tak jak mycha1236 teraz ma zaadaptowany 930 J bezproblemowo. Nie wiesz cwiara jaki miesiąc tego auta 2001 był? Bo tak sobie teraz patrzę na przedział VIN -900 E i 930 G jest do 8E-2-020 000. Ale tu jest to dziwne jeśli byłby w pierwszych 20000 aut które miały jeszcze stare immo, a byłby licznik 900 G a nie 900 E. U mnie wiadomo że 930 J (również 930 T i R) nie udało się zaadaptować bo ja miałem 900 E, ale ponieważ znalazłem ten niezwykły rarytas jakim jest 930 G (a właściwie znalazłem 930 Gx) - to od razu szogunowi poszło jak po maśle Jako ciekawostka napiszę że liczniki z roczników modelowych 2001 nie mają niestety takiego bajeru jak podświetlone wskazówki przy zapłonie -nawet te z nowej produkcji jaki mam, szukałem czy da radę to ogarnąć ale bez skutku (oczywiście kodowanie nic nie daje)
Bielun22 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Sławek to teraz jak będziesz widział licznik z koncówką 930 G to wal PW nawet o 3 rano... bo ten ciezki przypadek o którym mówi Cwiara to mój licznik:facepalm:
Gość cwiara Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 U takiego gościa co ma rocznik 2001 (model 2002) i miał 900 G, a teraz też tak jak mycha1236 teraz ma zaadaptowany 930 J bezproblemowo.Nie wiesz cwiara jaki miesiąc tego auta 2001 był? Bo tak sobie teraz patrzę na przedział VIN -900 E i 930 G jest do 8E-2-020 000. Ale tu jest to dziwne jeśli byłby w pierwszych 20000 aut które miały jeszcze stare immo, a byłby licznik 900 G a nie 900 E. U mnie wiadomo że 930 J (również 930 T i R) nie udało się zaadaptować bo ja miałem 900 E, ale ponieważ znalazłem ten niezwykły rarytas jakim jest 930 G (a właściwie znalazłem 930 Gx) - to od razu szogunowi poszło jak po maśle Jako ciekawostka napiszę że liczniki z roczników modelowych 2001 nie mają niestety takiego bajeru jak podświetlone wskazówki przy zapłonie -nawet te z nowej produkcji jaki mam, szukałem czy da radę to ogarnąć ale bez skutku (oczywiście kodowanie nic nie daje) Miesiąca auta nie znam ale tyle moge powiedziec że licznik czerwony z końcówką G był z 18.05.2001r a kolor z końcówką J z 31.01.2002r
Slawek Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Opublikowano 9 Marca 2014 Sławek to teraz jak będziesz widział licznik z koncówką 930 G to wal PW nawet o 3 rano... bo ten ciezki przypadek o którym mówi Cwiara to mój licznik:facepalm: Ok. choć licznik 930 G jest naprawdę ciężko dostępny, podobno wyprodukowano ich bardzo mało, przeważnie auta z nawigacją z rocznika modelowego 2001 wyjeżdżały z czerwonym licznikiem a nie z kolorowym. Ale jeszcze kilka kwestii pasowałoby sprawdzić. Jaki masz miesiąc auta? Czy Twoje wskazówki świecą na zapłonie [lub podświetlenie licznika (oczywiście jeśli masz tak zaadaptowane)]? W jakim przedziale VIN się mieścisz? Ewentualnie jak nie będziesz wiedział wyślij VIN na PW. U takiego gościa co ma rocznik 2001 (model 2002) i miał 900 G, a też tak jak mycha1236 teraz ma zaadaptowany 930 J bezproblemowo.Nie wiesz cwiara jaki miesiąc tego auta 2001 był? Bo tak sobie teraz patrzę na przedział VIN -900 E i 930 G jest do 8E-2-020 000. Ale tu jest to dziwne jeśli byłby w pierwszych 20000 aut które miały jeszcze stare immo, a byłby licznik 900 G a nie 900 E. U mnie wiadomo że 930 J (również 930 T i R) nie udało się zaadaptować bo ja miałem 900 E, ale ponieważ znalazłem ten niezwykły rarytas jakim jest 930 G (a właściwie znalazłem 930 Gx) - to od razu szogunowi poszło jak po maśle Jako ciekawostka napiszę że liczniki z roczników modelowych 2001 nie mają niestety takiego bajeru jak podświetlone wskazówki przy zapłonie -nawet te z nowej produkcji jaki mam, szukałem czy da radę to ogarnąć ale bez skutku (oczywiście kodowanie nic nie daje) Miesiąca auta nie znam ale tyle moge powiedziec że licznik czerwony z końcówką G był z 18.05.2001r a kolor z końcówką J z 31.01.2002r Dziwne rzeczy, jeśli ten G miałby być z pierwszej połowy to ciekawe czego nie ma literki E. ---------- Post dopisany 09-03-2014 at 23:29 ---------- Poprzedni post napisany 08-03-2014 at 18:37 ---------- VIN u kolegi Bielun22 rzeczywiście wskazuje na to że jest tam u niego 900 G (bo tak jest), a ma pasować 930 J, który jednak nie pasował. cwiara czy rzeczywiście zauważyłeś że immo jest gdzie indziej w tym 900 G u kolegi Bielun22? Czy może jakby spróbować szukać jakiegoś 930 J z np. sierpnia 2001, czy by coś dało? Lub po prostu jeszcze inny 930 J
Gość cwiara Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Tak immo jest w innym miejscu. A dokładnie Nr immo AUZ... Kiedyś sie spotkałem z licznikiem z końcówką J gdzie immo było w tym samym miejscu co u kolegi Bielun22. Poniżej porównanie pierwszych komorek obu liczników. Po lewej stronie licznik 900G po prawej kolorowy 930 J. ---------- Post dopisany at 23:38 ---------- Poprzedni post napisany at 23:38 ----------
Lukaszxxx Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Panowie J pasuje nawet do pierwszych modeli 2003 roku, mam taki zegar, którego zamiennym numerem jest J i był przypisany do rku modelowego 2003
Bielun22 Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 łukasz z którego miesiąca masz ten J u siebie? może by pasował do mnie....
Gość cwiara Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Panowie J pasuje nawet do pierwszych modeli 2003 roku, mam taki zegar, którego zamiennym numerem jest J i był przypisany do rku modelowego 2003 Tak tylko liczniki z koncowka J byly 2 rodzaje. Jeden z immo jak na zdjeciu po lewej str a drugi jak po prawej. I jeden z drugim nie zamienny ---------- Post dopisany at 00:08 ---------- Poprzedni post napisany at 00:06 ---------- Dla kolegi Bielun22 ewentualnie podejdzie licznik J ale z produkcji 6.08.01r. Mlodsze maja juz inne immo
Lukaszxxx Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Ja mam z roku 2011. numer 8E0920933QX jest zamienny z 8E0920930J ale czy z twoim to nie wiem..
Bielun22 Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Ja mam z roku 2011. numer 8E0920933QX jest zamienny z 8E0920930J ale czy z twoim to nie wiem..
Slawek Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Opublikowano 9 Marca 2014 Może jest jeszcze jakieś oznaczenie na naklejce, po której można rozpoznać różnice w tych licznikach. Tak samo jak ja zauważyłem różnicę w klimatronikach B6 2003/2004 że po oznaczeniu na naklejce mimo tego samego nr-u można rozpoznać czy temperatura minimalna jaką da się ustawić to 16 czy 18 stopni. Ja mam z roku 2011. numer 8E0920933QX jest zamienny z 8E0920930J ale czy z twoim to nie wiem.. Szukaj, może znajdziesz coś z początku produkcji 930 J
Bielun22 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 a jeszcze mam takie pytanie czy może to być licznik od 2.5tdi? od 2.5 maja te same nr co od 1.9?
Lukaszxxx Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Jasne ze moze byc, sa w pełni zamienne, tak samo jak do b7 moze byc od 2,7 ;3.0; 2,0 do 1,9 i odwrotnie..
hustlazz Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Witam,Trafiłem na dość nietypowe zegary(8E0 920 900 N ) i chciałbym w przyszłości zmienić je na wersje z kolorowym fisem, czy jest ktoś z Warszawy kto w razie czego by się podjął zadania ? Witam ponownie, Czy jest ktoś wstanie podać mi numer zegarów z kolorowym fis-em dla mojego modelu ? Szukam i szukam ale ciężko ;(
Slawek Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Witam,Trafiłem na dość nietypowe zegary(8E0 920 900 N ) i chciałbym w przyszłości zmienić je na wersje z kolorowym fisem, czy jest ktoś z Warszawy kto w razie czego by się podjął zadania ? Witam ponownie, Czy jest ktoś wstanie podać mi numer zegarów z kolorowym fis-em dla mojego modelu ? Szukam i szukam ale ciężko ;( Jak nie znajdujesz 8E0 920 931, to możesz spróbować poszukać 8E0 920 930 S, w dieslach te roczniki na pewno mają takie samo immo, mam nadzieję że w benzynie jest podobnie (no bo czemu miałoby być inaczej), a bez testu się nie przekonasz niestety.
Krzycho81 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Panowie poszukuje wsad do licznika RB8 8E0920932 ktoś coś kombinował.
Gość cwiara Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Chyba bede mial , ale nic Ci nie da wgranie nowego wsadu. def bedzie sie swiecil.
Krzycho81 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Dostałem ten licznik. Ktoś coś z nim modził bo zgłasza się jako 8E0920930R. Obecnie świeci def i error.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się