Polko_V 1 Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 okej nie ma sprawy za dwa tygodnie nie wiem na którą będę miał, ale wstępnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diman 4 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Siemanko a ile by wyszedł ford mondeo 2.2tdci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anderllh 0 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Siemanko a ile by wyszedł ford mondeo 2.2tdci III - 600zł IV - 700zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiek3d 0 Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 A 1,4 TSI 122 KM jest do zrobienia i za ile ? No i na jakie wartości można liczyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anderllh 0 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 A 1,4 TSI 122 KM jest do zrobienia i za ile ? No i na jakie wartości można liczyć ? Na dzień dzisiejszy nie zajmuję się jeszcze silnikami 1.4TSI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riddick74 0 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 a common rail 2.0 TDI ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anderllh 0 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 a common rail 2.0 TDI ? jak najbardziej, edc17 - 900zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zrywka 1 Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Właśnie jestem po wymianie Turbinki na AWX`ową w moim AJM`ie oraz wycięty kat z wstawioną przepływką. MIałbym pytanie do Grzesia, czy robisz pomiar przed modem i po modzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anderllh 0 Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Właśnie jestem po wymianie Turbinki na AWX`ową w moim AJM`ie oraz wycięty kat z wstawioną przepływką. MIałbym pytanie do Grzesia, czy robisz pomiar przed modem i po modzie? Auto jest hamowane przed i po programie. W wypadku, gdy auto jest "ostro" pomodzone (turbo, wtryski, pompa itd.) to z reguły nie wykonuje się pomiaru przed modyfikacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zrywka 1 Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 A w moim przypadku, byłaby możliwość pomiaru przed. Bo jestem ciekaw jaki jest efekt tylko samej wymiany bez softu. Koledzy na forum pisali że nie będzie żadnych efektów, a ja mam wrażenie że idzie o niebo lepiej. A dokładnie gdzie przyjmujesz, bo ja z Krakowa muszę dojechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anderllh 0 Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 A w moim przypadku, byłaby możliwość pomiaru przed. Bo jestem ciekaw jaki jest efekt tylko samej wymiany bez softu. Koledzy na forum pisali że nie będzie żadnych efektów, a ja mam wrażenie że idzie o niebo lepiej. A dokładnie gdzie przyjmujesz, bo ja z Krakowa muszę dojechać. Oczywiście,że zrobimy pomiar przed. Zapraszam do Rybnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OKO 0 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 jakie są koszty i możliwości dla silników Szkody Octavia II - 2.0 TDI CR DPF (110KM) oraz Octavia III z silnikiem 1.6 TDI CR DPF (105KM) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anderllh 0 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 2.0TDI CR 110KM ~380Nm/175KM 1.6TDI CR 105KM ~310Nm/135KM Koszt 900zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OKO 0 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 2.0TDI CR 110KM ~380Nm/175KM1.6TDI CR 105KM ~310Nm/135KM Koszt 900zł. OK dzięki za info. Poważnie to przemyśle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_A42007BPW 0 Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Witam, A ile za 2.0 TDI z 2007 BPW i 2.0 TDI BPW z 2005 ? Co można z tego bezpiecznie wyciągnąć ? Pozdrawiam Mateusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anderllh 0 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Witam,A ile za 2.0 TDI z 2007 BPW i 2.0 TDI BPW z 2005 ? Co można z tego bezpiecznie wyciągnąć ? Pozdrawiam Mateusz ok. 160-170KM/360-380Nm. cena 600zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thing3 0 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Witam,A ile za 2.0 TDI z 2007 BPW i 2.0 TDI BPW z 2005 ? Co można z tego bezpiecznie wyciągnąć ? Pozdrawiam Mateusz ok. 160-170KM/360-380Nm. cena 600zł W przypadku multitronika modyfikacja również jest możliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_A42007BPW 0 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Witam,A ile za 2.0 TDI z 2007 BPW i 2.0 TDI BPW z 2005 ? Co można z tego bezpiecznie wyciągnąć ? Pozdrawiam Mateusz ok. 160-170KM/360-380Nm. cena 600zł Czy warto od razu wywalić DPF'a ma to jakieś przełożenie na widoczne obniżenie spalania ? Na co ewentualnie jeszcze ? Jakieś problemy po usunięcie czy wręcz przeciwnie .... bo nie wiem którą opcję wybrać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anderllh 0 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 W przypadku multitronika modyfikacja również jest możliwa? Jest możliwa, natomiast charakterystyka momentu obrotowego będzie inna z uwagi na skrzynie. 160-170KM/330-340Nm. Witam,A ile za 2.0 TDI z 2007 BPW i 2.0 TDI BPW z 2005 ? Co można z tego bezpiecznie wyciągnąć ? Pozdrawiam Mateusz ok. 160-170KM/360-380Nm. cena 600zł Czy warto od razu wywalić DPF'a ma to jakieś przełożenie na widoczne obniżenie spalania ? Na co ewentualnie jeszcze ? Jakieś problemy po usunięcie czy wręcz przeciwnie .... bo nie wiem którą opcję wybrać ? Wysłałem PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Pany a powiedzcie mi w moim tez da rade coś podejść w gore? silnik w opisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się