Bartek868 0 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Witam wszystkich mam na imię Bartek, chodzę z zamiarem kupna "nowego" samochodu i szukam fachowej porady i opinii na temat modelu który sobie "upatrzyłem" a mianowicie Audi A4 B6 (2000 – 2004) Chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej na temat jaką jednostkę napędową kupić do LPG najlepiej ??? silnik: 1.8, 1.8T, 2.0 ? bo takie rozważam, aczkolwiek najdalej jestem od 1.8T ponieważ obawiam się sporego spalania. Mówiąc w prost który z tych silników będzie "najoszczędniejszy" w spokojnej jeździe ? Jakie są najczęstsze wady, i kłopoty z instalacją LPG w tym modelu ? Bardzo proszę o fachowe opinie, porady i wskazówki, za wszystkie będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam, Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 1.8T i 1.8 spalą tyle samo przy takim samym stylu jazdy...2.0 spali podobnie dodatkowo połykając olej ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwapaa 0 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 o ile wiem w b6 niebyło 1.8 bez turbo. 2.0 odradzam, łyka olej i osiągi średnie. a 1.8t to zabawka, cały czas możesz w nim coś modyfikować i czerpać radość z tego. a spalanie? średnio łyka mi 13l gazu po mieście z butowaniem częstym, więc chyba nie tak dużo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek868 0 Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 No faktycznie, wielu z Was już wspominało że te silniki 2.0 często gęsto pobierają olej a że właśnie silniki 1.8T nadają się najlepiej Dzięki za porade i cenne wskazówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekSPI 1 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Znajomy w swojej b6 1.8t Q mial gaz i nic sie z tym nie dzialo auto zostalo sprzedane takze do znajomego i jezdzi na tym do teraz i ma spokoj. Tak jak wyzej napisano 1.8T to zabawka do modzenia;) wiec smialo mozesz wybrac 1.8t jezeli chcesz lpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Polecam kazdy silnik benzynowy z gamy audi, oprocz 2.0. Moj 1,8t ajl 180km fabrycznych ma nalatane 407kkm i smiga doskonale. Na lpg zrobilem nim 207kkm. Zero problemow. Jedynie regeneracja reduktora i sparcialych wezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek868 0 Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Wielkie dzięki koledzy, możecie sobie śmiało pogratulować bo utwierdziliście mnie w przekonaniu żeby szukać tylko 1.8T pod instalację LPG. Zdecydowana większość z Was zachwala ten silnik i jesli pod LPG to tyko on. No i faktycznie za takim modelem silnika będe sie rozglądał. Choć patrząc po ogłoszeniach w internecie, zdecydowanie zawęzi sie mój obszar poszukiwać, ponieważ zdecydowana większość samochodów tej serii tj. B6 jest z silnikiem 2.0 Jeszcze raz wielkie dzięki za porady i wskazówki. Pozdrawiam, Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemasz007 0 Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Polecam kazdy silnik benzynowy z gamy audi, oprocz 2.0.Moj 1,8t ajl 180km fabrycznych ma nalatane 407kkm i smiga doskonale. Na lpg zrobilem nim 207kkm. Zero problemow. Jedynie regeneracja reduktora i sparcialych wezy. Przebieg potwierdzony ? Z ciekawości pytam bo zastanawia mnie żywotność 1.8 t do "traktora" którego obecnie posiadam. Ile razy regenerowałeś reduktor ? I czy wymieniałeś już wtryski ? Jakiej genereacji jest Twoja instalka i czy pamiętasz na jakiej marki gratach poskładana ? Przebieg robi wrażenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Polecam kazdy silnik benzynowy z gamy audi, oprocz 2.0.Moj 1,8t ajl 180km fabrycznych ma nalatane 407kkm i smiga doskonale. Na lpg zrobilem nim 207kkm. Zero problemow. Jedynie regeneracja reduktora i sparcialych wezy. Przebieg potwierdzony ? Z ciekawości pytam bo zastanawia mnie żywotność 1.8 t do "traktora" którego obecnie posiadam. Ile razy regenerowałeś reduktor ? I czy wymieniałeś już wtryski ? Jakiej genereacji jest Twoja instalka i czy pamiętasz na jakiej marki gratach poskładana ? Przebieg robi wrażenie Przebieg niby pewny lecz nie do końca. Auto przyjechało z włoch. Ma niby ksiązkę serwisową ale w naszej bazie nie idzie sprawdzić przebiegu. Mam sekwencję 4 geretacji. Stag 4 reduktor scorpion st wtryskiwacze magic jet - wymieniałem w dwóch tłoczki bo puszczały gaz butla w koło bormech 55l Reduktor regenerowałem raz. Wymieniłem membranę i tłoczek. W tyg zmierzę kompresję na poszczególnych cylindrach to dam znać ile trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predki74 0 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 polecam też silnik 2,8 i 3.0 też są dobre ja mam 1,8 t i nie narzekam mam założone stag4 reduktor tomasseto artic wtryski magic jet przejechane 50 tys km i jak narazie oki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek25 2 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Wielkie dzięki koledzy, możecie sobie śmiało pogratulować bo utwierdziliście mnie w przekonaniu żeby szukać tylko 1.8T pod instalację LPG. Zdecydowana większość z Was zachwala ten silnik i jesli pod LPG to tyko on. No i faktycznie za takim modelem silnika będe sie rozglądał.Choć patrząc po ogłoszeniach w internecie, zdecydowanie zawęzi sie mój obszar poszukiwać, ponieważ zdecydowana większość samochodów tej serii tj. B6 jest z silnikiem 2.0 Jeszcze raz wielkie dzięki za porady i wskazówki. Pozdrawiam, Bartek Zastanow sie kolego jeszcze.Znalezc zadbanego 1.8 t zycze powodzenia przewaznie te silniki sa wychlastane .Bardzo ciezko znalezc ''perelke''.POLECAM 2.0 bardzo malo pali w trasie ponizej 20 zl koszt 100 kilometrow tak do 130 jak lecisz.Jesli kupisz tak w ok.150 tys. to bedziesz zadowolony pod warunkiem ze nie byl bity.2.0 nie jest wcale mulem jezeli masz sprawny osprzet motoru to lecisz ta audi .Wiadomo 1.8t moim zdaniem jest wiecej frajdy ale turbo trzeba karmic i naprawiac.No i wiecej ci spali z 2 liry.Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 A ile trzeba wlac mu oleju jak sie leci te 130kmh? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carire 1 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 a koszty takiego zabiegu to ile plus minus? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek25 2 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 A ile trzeba wlac mu oleju jak sie leci te 130kmh? litr na dolewki wymieniam co 15 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek868 0 Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Wielkie dzięki koledzy, możecie sobie śmiało pogratulować bo utwierdziliście mnie w przekonaniu żeby szukać tylko 1.8T pod instalację LPG. Zdecydowana większość z Was zachwala ten silnik i jesli pod LPG to tyko on. No i faktycznie za takim modelem silnika będe sie rozglądał.Choć patrząc po ogłoszeniach w internecie, zdecydowanie zawęzi sie mój obszar poszukiwać, ponieważ zdecydowana większość samochodów tej serii tj. B6 jest z silnikiem 2.0 Jeszcze raz wielkie dzięki za porady i wskazówki. Pozdrawiam, Bartek Zastanow sie kolego jeszcze.Znalezc zadbanego 1.8 t zycze powodzenia przewaznie te silniki sa wychlastane .Bardzo ciezko znalezc ''perelke''.POLECAM 2.0 bardzo malo pali w trasie ponizej 20 zl koszt 100 kilometrow tak do 130 jak lecisz.Jesli kupisz tak w ok.150 tys. to bedziesz zadowolony pod warunkiem ze nie byl bity.2.0 nie jest wcale mulem jezeli masz sprawny osprzet motoru to lecisz ta audi .Wiadomo 1.8t moim zdaniem jest wiecej frajdy ale turbo trzeba karmic i naprawiac.No i wiecej ci spali z 2 liry.Pozdro Nie ma się nad czym zastanawiać decyzja to już podjęta, większosć kolegów tutaj poleca 1.8T nawet jeden kolega który na 2.0. A te 2 litry więcej, to nie majątek, nie zbiednieję a jak sam napisałaś....frajda z jazdy większa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareqww 1 Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 1.8T jak najbardziej - zadbany i nie wychlastany bez problemu znajdziesz o ile nie będziesz rozglądał się za "okazją" - za dobre auto trzeba zapłacić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek25 2 Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 1.8T jak najbardziej - zadbany i nie wychlastany bez problemu znajdziesz o ile nie będziesz rozglądał się za "okazją" - za dobre auto trzeba zapłacić Dokladnie tak jak piszesz ale czasami to i zaplaciszi sie moze okazac ze ........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peem 4 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Ostatnio w rozmowie z "mechanikiem" słyszałem że po montażu LPG w silniki 1,8 , wypalają się gniazda zaworowe i są problemy z głowicą. Mam zmienić mechanika czy co ...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predki74 0 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Ma dokładnie racje tylko zapomniał nadmieni że jak się przyoszczędzi na instalacji i założy się u gościa w stodole to tak będzie.Dobra instalacja dobra regulacja i można spokojnie jeździć pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peem 4 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Ma dokładnie racje tylko zapomniał nadmieni że jak się przyoszczędzi na instalacji i założy się u gościa w stodole to tak będzie.Dobra instalacja dobra regulacja i można spokojnie jeździć pozdrawiam Teraz rozumiem mojego gazownika, który nie polecał oszczędzać na instalacji gazowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się