Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 (2000 – 2004) jaki silnik do LPG ?


Bartek868

Rekomendowane odpowiedzi

Ja polecam 1.8T + lpg. 3.0 pali i nie jedzie w stosunku do 1.8T po sofcie.

Wiesz jeśli z 1.8 T wykrzesałeś 250-300ps to nie dziwie się że 3.0 nie jedzie. Po za tym 1.8T daje wrażenie bo masz turbo i dlatego. (i inna buda bo chyba masz A3 A4/A6 będzie większe)

193 seryjne nie daje rady dla 3.0 to wiem,. :wink: zaś inna kwestia że 1.8T nie da dźwięku jaki jest w V-łce :wink:

Co do spalania to bym polemizował, u mnie jakoś nie pali strasznie w mieście znosi 16 L / LPG przy mojej nodze biorę pod uwagę to że były robione małe modyfikacje, wcześniej było to 13L. Czy to jest dużo ?? 1.8T zapewne nie wiele mniej wyżłopie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to zdecydowanie 1.8t i po modach na okolice 225KM do podtlenku LPG w sam raz i 3.0 ogarnie w kosztach eksploatacyjnych i jezdnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.0 za dużo pali. 1.8T jest najlepszy, ma kopa i spalanie na poziomie 12-13l/100km

Może i jest lepszy, nie będę tego podważał, co do spalania to wydaje mi się iż jest to rzecz umowna. I 1,8T jak pogonisz to opierdzieli ci swoje i wcale nie jest jakieś oszczędny, i chcesz bądź nie chcesz wiedzieć ale 3,0 spali tez po mieście 13L. Ja na 3.0 nie narzekam. A nadal upierał będę się w tym że turbo odczucie masz inne i dlatego wrażenia są inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam lpg w 2.0 alt i zero problemow z gazem,a i z olejem tez nie mam problemow.wcale mi nie bierze "tyle ile ludzie powiadaja"

moim zdanie warto brac silnik alta i zagazowac go

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam lpg w 2.0 alt i zero problemow z gazem,a i z olejem tez nie mam problemow.wcale mi nie bierze "tyle ile ludzie powiadaja"

moim zdanie warto brac silnik alta i zagazowac go

no to git :wink:

tylko zmień silnik w profilu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z gazem nie , ale ze znikaniem oleju na pewno sa problemy :-)

Mój ALT bierze jakieś 5l oleju na 10kkm a kupuję 5W30 5-litrową bańkę za 100 zł (Genuine).

Za to ABE spala ~1,5l na 100 km więcej.

Więc rachunek ekonomiczny zbliżony :wink:

W 1.8T zrobiłem na gazie 60kkm a w 2.0 30kkm. W obydwu instalka BRC i żadnych problemów.

Chociaż w 1.8 wymieniali wtryski bo te pierwotne nie dawały sobie rady.

A jeżeli chodzi o jazdę.

Na 1,2,3 biegu 1.8T śmiga ślicznie ale 4 i 5 to jednak 2.0 ma przewagę pomimo mniejszej ilości kucyków.

Pewnie i model ma tu znaczenie ale skrzynia w 2.0 jest bardziej elastyczna.

Oprócz tego trudno znaleźć "mało wyjeżdżonego" 1.8T. Za to 10-letni 2.0 z przebiegiem 100kkm to żaden wyczyn - w moich okolicach kilka takich stoi. I raczej bez przekrętów bo niemieckie ASO OOOO by sobie na to nie pozwoliło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka :hi: Najmniejsze spalanie będziesz miał w 1,6 :D ale to muł. Ja jeżdżę 1,8T AWT 150KM, spalanie w mieście max 14 w korkach i z klimą, także nie ma tragedii. No i wrażenia z jazdy bezcenne :) A jeśli chodzi o to czy gaz szkodzi samochodowi, to jeśli zostanie dobrana odpowiednia instalacja i gaziarz ją dobrze założy i skalibruje to nawet nie będziesz wiedział, że jeździsz na gazie :) Osobiście polecam BRC, ja jestem bardzo zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puppy chyba to twoje 1.8t jakieś kulawe było jeśli uważasz że przy wyższych prędkościach 2.0 sie lepiej zbierało, bez obrazy, moment i moc w 1.8t są wyższe w każdym zakresie obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...