Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,8t BEX wykres z hamowni


kupczak90

Rekomendowane odpowiedzi

partacze ... :facepalm:

---------- Post dopisany 19-08-2013 at 09:52 ---------- Poprzedni post napisany 18-08-2013 at 23:04 ----------

Swoją drogą w BEX jest katalizator czy może jakiś filtr ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lub wstaw emulator sondy, u mnie działa ponad 4000km zrobione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko pytanie czy kupczak ma jeszcze sonde fizycznie podlaczona do komputera i wspawana w wydech , bo jesli nie to tulejka odsadzajaca na nic się zda, chyba ze ma ja nadal w wydechu to mozna spróbować wspawać tulejke i zobaczyć , w niektorych 1.8t pomaga, w niektorych niestety tylko wyciecie programowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liqui moly synthoil high tech 5w-40

Dev, jesteś pewien co do tego oleju ? On posiada specyfikację VW 502.00 / 505.00 a castrol którego używam ma VW 504.00/507.00 chyba, że mój BEX nie potrzebuje tak wysokiej normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liqui moly synthoil high tech 5w-40

Dev, jesteś pewien co do tego oleju ? On posiada specyfikację VW 502.00 / 505.00 a castrol którego używam ma VW 504.00/507.00 chyba, że mój BEX nie potrzebuje tak wysokiej normy.

Poczytaj sobie o normach.

507.00 jest dla diesli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem ma być norma 504.00/507.00 np. motul specific 504.00/507.00. Polecam wyszukiwarki np. motul best to: Specific 504 00 507 00 5W-30.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z powodzeniem mozna zapodac 5W-40 xcess lub 0W-30 xlite

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem dzisiaj info od ojca w sprawie auta ...... pęknięty pierścień na 2 cylindrze :facepalm:

Czego mam się spodziewać, jakie koszta, co przy tym zrobić, żeby było wszystko picobello.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tuleje nie są porysowane to wymien wszystkie pierscienie w silniku bo nie wiadomo co było przyczyną pęknięcia

przy okazji uszczelnij głowice i jezdzij dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oprócz pierścieni warto coś przy okazji wymienić ? panewki, remont głowicy ? co z rozrządem ? ledwo 10tys. zrobione na nowym :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez Ci napisalem, zajmij sie glowica

Rozrzad zostaw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz zdjętą czapke to trzeba wymienic uszczelniacze na zaworach

o reszcie nie mówie jak nie chcesz robic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego zakładasz, że nie chcę ? dlatego pytam co warto zrobić, bo jeśli pół silnika rozebrane i warto coś wymienić, żeby mieć spokój z motorem na długi czas to żaden problem, przynajmniej będę pewny czym jadę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można jeszcze zajrzec do zaworów, jak trzeba to przeszlifowac grzybki, wyfrezowac gniazda i całosc dotrzec ze sobą

panewki uszczelki, łańcuch rozrządu itd itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dzięki za info dev :wink: auto ma być na czwartek gotowe, mają dodatkowo sprawdzić turbo i rozwiązać sprawę katalizatora, która spi****dolił poprzedni mechanik mam nadzieje, że mnie nie zaskoczą niczym jak się dobiorą głębiej... :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

---------- Post dopisany 10-09-2013 at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany 02-09-2013 at 22:27 ----------

:hi:

dostałem dzisiaj info.... samochód odebrany z warsztatu.... z tego co wiem to wymienili pierścienie, wszystkie panewki przegrzane i cienkie jak listki :facepalm: - out, zestaw uszczelek + głowica po regeneracji - o dokładny zakres regeneracji musi ojciec dopytać jeszcze, bo nie wiem co zrobili mowa była na początku o uszczelnieniu + popękane popychacze zaworów albo prowadnice (teraz nie pamiętam:facepalm:) turbo luzów nie ma, nowy olej x-cess wg. Waszych zaleceń :wink: Mam nadzieję, że to rozwiąże wszystkie problemy. Wypadałoby znowu logi porobić i zhamować więc chyba się po powrocie wybiorę do kolegi anderllh.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze przepalowany na ...ujowym oleju

nie zazdroszczę :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dev. na warsztacie nie chcieli wierzyć w przebieg... a jest na pewno realny bo 30 stron wpisów w bazach danych audi, niby samochód wycackany a poprzedni właściciel wcale nie potrafił nim jeździć.... od nowości na Castrolu jeździł LL wymiany wg zaleceń,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...