Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,8t BEX wykres z hamowni


kupczak90

Rekomendowane odpowiedzi

Zbyt bogata dużo mniej szkodzi niż uboga, to większe spalanie, niepoprawna praca silnika, i jeżeli posiadasz to szybko możesz zapchać katalizator. Uboga to wyższe temperatury spalania co prowadzi najczęściej do śmierci głowicy, uszczelki, wyplenia zaworów jak i ich gniazd


Zbyt bogata dużo mniej szkodzi niż uboga, to większe spalanie, niepoprawna praca silnika, i jeżeli posiadasz to szybko możesz zapchać katalizator. Uboga to wyższe temperatury spalania co prowadzi najczęściej do śmierci głowicy, uszczelki, wyplenia zaworów jak i ich gniazd

I widzę że masz lokalizację kraków. Jak wrócisz do PL to wybierz się do Kolegi Struny z LPG-forum firma GCS tuning bodajże, wystroi Ci lpg na tip top

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informację, w Krk bywam przy okazji zajęć na uczelni, końcem września akurat będę samochodem więc świetnie się składa :wink:

Dziś auto odstawione do mechanika jutro będzie patrzył co jest grane... :facepalm: oddałem samochód do znajomego mechanika z WSW, chodzi mi głównie o diagnozę bo strach tak w ciemno jechać ponad 1k km do Polski :kwasny::kwasny: Zrobi test CO2 i sprawdzi turbinę (mówił o przełączeniu wężyków od turbo nie wiem co to za sprawdzenie, ktoś wie o co chodzi ?? )


Samochód od mechanika odebrany,

W sumie to nic więcej się nie dowiedziałem.... testu CO2 nie dało się zrobić bo po odpaleniu silnika i odkręceniu korka od razu wali płynem ... :/

Są dość spore luzy na turbinie, potrzeba by było regenerować, pytanie kto mógłby mi to zrobić i zastanawiam się czy jak już robić to czy nie pokusić się o zrobienie hybrydy, pewnie koszta podobne.

Widziałem że Dev się tym zajmuje z tym, że nie mam jak się z nim skontaktować.

Czy normalne jest że płyn chłodniczy w zbiorniku jest ledwo ciepły przy temp 90 stopni ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy normalne jest że płyn chłodniczy w zbiorniku jest ledwo ciepły przy temp 90 stopni ??

No raczej jest gorący przecież ma 90 stopni, chyba że masz problem z czujnikiem temp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik na desce i w vagu pokazuje normalnie przewody też gorące są do chłodnicy a płyn w zbiorniczku można śmiało palec zamoczyć i ledwo ciepła woda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualzacja tematu:

Turbo zregenerowane na większym wirniku u kolegi McGiver. Zrobione już jakieś 700km żadnych ubytków oleju, jedyne co szlak trafił wodę - cała miarka poszła w 500km wycieków pod autem brak, test CO2 wynik taki że żadne pęcherzyki powietrza do testera nie wychodzą - dziwne.

Zrobiłem logi, delikatne cofanie zapłonów na benzynie i gazie mieści się jeszcze w normie ?

DYNAMICZNE:
Turbo:
Przed
shm9jhkw.jpg
25s2fpbx.jpg
Po
qcj3zd2g.jpg
szs42qvg.jpg

Edit:

Byłem wyregulować gaz...... 3 razy poprawiali bo korekty rzędu -20% :facepalm::facepalm: Najlepsze bo na wejściu pytałem czy robili strojenie w czasie jazdy to powiedzieli "autokalibracja bo mapa jest ok" :grin::grin:

Do wyeliminowania zostało mi dymienie na biało :/

Porządne logi:

Gaz:

DYNAMICZNE:
PB 95:
DYNAMICZNE:
Bardzo proszę o komentarz, :wink::wink: wasza opinia jest dla mnie zawsze decydująca :P
Edytowane przez kupczak90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nic nie pisze bo nie ma za bardzo co, turbina ładuje aż miło widac nawet że seryjny soft ma kłopot z ujarzmieniem jej dlatego przeładowanie przy wstawaniu, reszta w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kto powiedział, że komentarze mają być tylko wtedy jak jest coś nie tak :P:P

z tym dymieniem już nic nie poradzę bo urlop się kończy...

nie wiem na ile wiarygodny test CO2, mechanik twierdzi, że w przypadku 1,8t nawet drobny przedmuch UPG po kilkuset kilometrach powinien węże porozrywać od ciśnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest odma, krociec wodny jest nizej nie widac go z wierzchu, wsadzaj palucha jak ostygnie i wąchaj czy nie śmierdzi nic plynem pod kroccem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popatrz na silnik i skrzynie za katem, tam mozesz dojrzeć wyciek jeśli tam go masz, jak nie to sprawdz po prostu na kanale czy nie widać śladów G12.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie coś się tam dzieje, bo w trasie było tam widać płyn i cała powierzchnia była z białym nalotem chyba to od wody postaram się pyknąć zdjęcie,

ten wąż to muszę wymienić czy wystarczy nowa obejma czy to króciec wymaga wymiany ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelka jest do wymiany, kapcieje ze starosci

tez ostatnio wymieniałem wszystkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jakiś numer by się znalazł ??, żebym dobry zamówił :)

Edit:

Żeby nie było, że nie chciało mi się szukać :naughty::naughty:

AUDI 06B 121 132 E


Witam ponownie,

Samochód nadal kopci jak huta katowice, bez różnicy czy gaz czy benzyna, bez względu na obroty.

Na jałowym też lekko dymi, ale wystarczy lekko przegazować i z tyłu zostaje biały obłok.

Druga sprawa, albo i powiązana z pierwszą, to ubytek oleju, normalnie ubywa miarka na 3000tys. km ale ostatnio, robiłem logi i potrafiło spierdzielić 1/4 miarki po kilku przejazdach do odcinki.

Samochód trzyma moc :/ Sonda trochę wariuje bo na jałowym skacze od ubogiej do bogatej +-10%

Macie jakieś pomysły, bo ja mam jeden.....

Zepchnąć do rowu.......

:/

Edytowane przez kupczak90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dam ci dwójkę i pozbedziesz sie problemu a zawsze troche grosza ci zostanie, co ty na to?:D

ja obstawiam niestety czarny scenariusz, cos sie dostaje do komory spalania stad dymienie i wariacje sondy... albo olej albo plyn, wiec moze to byc uszkodzenie mechaniczne glowicy albo sama uszczelka, poki nie rozbierzesz to sie nie przekonasz

sprawdz stukowe na poszczegolnych garach z ciekawosci, nawet na jalowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego się obawiałem najbardziej,

Tym bardziej że na gwarancję pewnie nie ma co liczyć bo auto z gazem i zawsze się można wykpić że gaz zniszczył znowu głowicę...

Porobię logi w wolnej chwili tak jak mówisz.

Dziękuję za odzew ;)


dam ci dwójkę i pozbedziesz sie problemu a zawsze troche grosza ci zostanie, co ty na to? :D

ja obstawiam niestety czarny scenariusz, cos sie dostaje do komory spalania stad dymienie i wariacje sondy... albo olej albo plyn, wiec moze to byc uszkodzenie mechaniczne glowicy albo sama uszczelka, poki nie rozbierzesz to sie nie przekonasz

sprawdz stukowe na poszczegolnych garach z ciekawosci, nawet na jalowym

Porobiłem logi jak zalecałeś.
Grupa 020, 032, 033 na ciepłym: http://vaglog.pl/log_200770.html
Grupa 020, 032, 033 na zimnym: http://vaglog.pl/log_200771.html
Na środę jestem umówiony na ponowny test CO2 i oglądnięcie cylindrów kamerką.
Edytowane przez kupczak90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAk robiłeś te logi to wczesniej jeżdziłeś na lpg czy na pb? w 032 korekcja długoterminowa prawie 20% :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...