Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z audi a4 b8 2008 rok 2.0tdi 143 km 180000 km


AudiDamian

Rekomendowane odpowiedzi

Zepsuło się :decayed:

Na początek VAG i napisz co wypluje :whistling:

Zakładam, że paliwo i inne płyny eksploatacyjne są tam gdzie być powinny :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto miało robiony pełny serwis 4200km temu i wszystko było ok, a tu nagle dzisiaj zaświeciła się kontrolka od świecy i auto osłabło i zaczęły spadać obroty a następnie zgasło i nie chciało już odpalić...

Mam nadzieje że to nic poważnego, ale gdyby sie spaliła świeca żarowa to raczej by nie zgasł tylko ewentualnie wszedłby w tryb awaryjny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka od świcy może sygnalizować przynajmniej kilka problemów, wyjaśni się co nieco jak odczytasz błędy ze sterownika silnika :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest możliwe, zalezy jaki błąd masz w kompie.

a jezeli jest to ocena mechanika bez diagnostyki vcds to w zasadzie z takimi skillsami mechanik moze szukac roboty jako polsatowa wrozka 0700

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak miałem podczas jazdy zaczela migac kontrolka swiec zarowych stracił moc i zgasł tylko dało sie odpalić po czym odrazu gasł.okazało się ze do zaworu egr po wczesniejszej naprawie ASO blacharskiej dostał sie kawałek metalu i zawór egr był cały czas otwarty po zdemontowaniu egr wyjęciu ciała obcego i wymianie uszczelek wrociło wszystko do normy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie koledzy jak można sprawdzić czy zawór egr jest zepsuty?? NADAL NIE WIADOMO CO JEST :(

0700 albo vcds

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem zdiagnozowany w servisie, no i niestety wtryskiwacze 3 są do wymiany, jeden jest w miarę ok

Trudno 5000 zł nie moje ale co zrobić trzeba naprawić, trochę mnie to dziwi bo mam 182000 przebiegu i zawsze uważałem na paliwo i w ogóle a tu taka niespodzianka. ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widocznie powodem nie bylo paliwo aczkolwiek kazdy wie jak u nas jest z paliwem ........ ja obwiniam jednak producentow czesci bardziej niz koncerny samochodowe

gdzie to przy takim przebiegu wtryski wymieniacz to woła o pomste do nieba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam pierwsza zaczynajaca sie awarie dwumasa - przebieg 162.000 tys km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety wtryskiwacze 3 są do wymiany,

Trudno 5000 zł nie moje (

Popytaj w jakiś nieautoryzowanych stacjach naprawm diesli czy nie da sie wymienić samych rozpylaczy. Akurat jestem po wymianie we wtryskiwczach Boscha. Silnik 1.9 na CR stosowany w Alfach, Fiatach, Oplach itd. cała impreza 1200 na oryginalnych rozpylaczach. A w ASo 1 wtryskiwacz to skromne 2,8 kPLN za sztukę:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak trzy sztuki padają na raz, to musi być jakaś zewnętrzna przyczyna, do sprawdzenia paliwo i pompa wysokiego ciśniena ( czy nie opiłkuje ):eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak trzy sztuki padają na raz, to musi być jakaś zewnętrzna przyczyna, do sprawdzenia paliwo i pompa wysokiego ciśniena ( czy nie opiłkuje ):eusathink:

Współczucie,

http://a4-klub.pl/2-0-202/jazdy-zapalila-sie-kontrolka-podgrzewania-swiec-brak-mocy-266750/index2.html#post3808427

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...