deex Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Umieszczamy kluczyk w stacyjce w pozycji 0. Wciskamy i trzymamy przycisk [sERVICE] (przycisk z wizerunkiem klucza znajdujący się pod prędkościomierzem). Przekręcamy kluczyk do pozycji II . Po włączeniu się zestawu wskaźników puszczamy przycisk [sERVICE]. Na wyświetlaczu powinien wyświetlić się komunikat „Service in ???? km” lub „Service!” Naciskamy i przytrzymujemy przycisk [0.0] (przycisk do kasowania przebiegu dziennego). Przekręcamy kluczyk do pozycji 0. Przed chwila skasowałem w ten sposób inspekcje w mojej B7 :> Dzieki za wskazówki
dymian1 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Umieszczamy kluczyk w stacyjce w pozycji 0. Wciskamy i trzymamy przycisk [sERVICE] (przycisk z wizerunkiem klucza znajdujący się pod prędkościomierzem). Przekręcamy kluczyk do pozycji II . Po włączeniu się zestawu wskaźników puszczamy przycisk [sERVICE]. Na wyświetlaczu powinien wyświetlić się komunikat „Service in ???? km” lub „Service!” Naciskamy i przytrzymujemy przycisk [0.0] (przycisk do kasowania przebiegu dziennego). Przekręcamy kluczyk do pozycji 0. próbuje i próbuje .... i nie daje rady. Są jakieś inne sposoby oprócz Vaga ?
ksiu85 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 A jak sprawa ma się w B6 AVF? VAG-iem przyciskasz jednym przyciskiem p.s A ten temat jest we wlasciwym DZIALE Mozesz zprecyzowac jak to jest z ustawieniem Vagiem,bo mam kabel ale wszystko po angielsku!!a moj angielski to ...
wrclaguna Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Wszystko jest na FORUM wystarczy poszukac http://www.vcds.eu/downloads/Instrukcja%20obslugi%20oprogramowania%20VCDS.pdf http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=5 http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=12
dymian1 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Coś nie tak robisz wszystko robie tak jak jest przedstawione w instrukcji... nie wiem co jest nie tak :/
wrclaguna Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Coś nie tak robisz wszystko robie tak jak jest przedstawione w instrukcji... nie wiem co jest nie tak :/ Co ci sie wyswietla teraz na liczniku ?
dymian1 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Coś nie tak robisz wszystko robie tak jak jest przedstawione w instrukcji... nie wiem co jest nie tak :/ Co ci sie wyswietla teraz na liczniku ? po naciśnięciu przycisku z kluczykiem i przekręceniu stacyjki nadal sie pokazuje info SERWIS
tommy77 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Witam , mógłby ktoś doradzić jak najprościej będzie podłączyć dodatkowe gniazdo zapalniczki , chodzi mi o zrobienie gniazda w bagażniku , gdzie najbliżej i najlpeiej podłączyć kable. Dzięki z góry za pomoc
Tom A4 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 można albo ciągnąć nową wiązke od skrzynki bezpieczników aż do bagażnika lub szukać gdzieś w instalacji napięcia w bagażniku ja wybrał bym tą pierwszą opcje oczywiście czy pierwsza czy druga opcja musi być zabezpieczona dodatkowym bezpiecznikiem i gniazdo zapalniczki najlepiej zabudowane takie jak jest w pasacie 5B fl w bagazniku np takie Gniazdo zapalniczki bagażnika VW Golf IV Bora Leon (2533149887) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
tommy77 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Ok , dzięki , a jaki kabel będzie najlepszy , żeby nie nic nie popalić ?
Tom A4 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 taki jak jest zasilona ori zapalniczka
wojtek79 Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 Jak najbardziej polecam pociągnięcie przewodu od skrzynki bezpieczników i oczywiście bezwzględnie zastosować bezpiecznik. Po drugie przecież w bagażniku nie ma stałego +12V, napięcie pijawia się tam tylko jak włączysz światła. A gdybyś nawet podłączył to do którejś lampy i gniazda używał w czasie jazdy, np podłączysz lodówkę i pojedziesz na wakacje to nawet jak dasz większy bezpiecznik to możesz wypalić styki we włączniku świateł bo będzie za duże obciążenie. Tak że nowy osobny kabel i osobny bezpiecznik będzie rozwiązaniem niezawodnym i bezpiecznym. Pod skrzynką z przekażnikami można znaleźć dobry "+" i podłączyć.
-Tomek- Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Jak najbardziej polecam pociągnięcie przewodu od skrzynki bezpieczników i oczywiście bezwzględnie zastosować bezpiecznik.Po drugie przecież w bagażniku nie ma stałego +12V, napięcie pijawia się tam tylko jak włączysz światła. A gdybyś nawet podłączył to do którejś lampy i gniazda używał w czasie jazdy, np podłączysz lodówkę i pojedziesz na wakacje to nawet jak dasz większy bezpiecznik to możesz wypalić styki we włączniku świateł bo będzie za duże obciążenie. Tak że nowy osobny kabel i osobny bezpiecznik będzie rozwiązaniem niezawodnym i bezpiecznym. Pod skrzynką z przekażnikami można znaleźć dobry "+" i podłączyć. W bagażniku we wnęce po prawej stronie jest zamontowana pompka zamka centralnego wraz ze sterownikiem (m.in. oświetlenia wnętrza). Zamek jest zasilany ciągle, nawet po wyjęciu kluczyków, także można tam podpiąć się z kabelkiem do dodatkowego gniazda zapalniczki. Prąd jaki idzie na zamek jest ograniczony bezpiecznikiem chyba do 10A, więc powinno wystarczyć na dołączenie innych urządzeń. Jak będziesz potrzebował więcej prądu lub gdy będzie wywalać bezpiecznik od zamka centralnego, wtedy pomyśl o pociągnięciu dodatkowego kabla z przodu.
patryk10015 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 ile trzeba km przejechać po kasowaniu inspecji oleju vagiem żeby komunikat "service" znikł z fisa
mlodziak22 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Jeżeli ustawiasz serwis vagiem to po kliknięciu na ,, kluczyk ,, powinieneś mieć podaną ilość km jaką ustawiłeś. Jeżeli masz serwis to źle ustawione. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
patryk10015 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 ale odrazu nie będzie trzeba ileś km przejechać. I przez kanały trzeba wszystkie przechodzi bo ja tylko 45,42,43,44 przeszedłem
patryk10015 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 ok ---------- Post dopisany at 16:22 ---------- Poprzedni post napisany at 16:20 ---------- ale ja nie ustawiałem na 10tys bo kiedyś próbowałem i nie dało rady tylko ustawiałem 15tys i na rok ważność
mlodziak22 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Musi dać radę bo ja w b6 dwa razy ustawiłem na 10tyś. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 16:29 ---------- Poprzedni post napisany at 16:25 ---------- U mnie według opisu na forum nie działało. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się