Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Gorące koło, tłoczek zacisk?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. posiadam audi A4 B5 1.6 1996r. Od pewnego czasu tylne lewe koło po przejechaniu około 15km jest tak gorące, że nie da rady utrzymać ręki na nim.

Pytanie: wystarczy zestaw naprawczy?tłoczek+uszczelki? czy raczej coś będzie z samym zaciskiem? jakieś inne propozycje? Jak samochód jest na podnośniku i kręcę kołem to jest strasznie ciężko, słychać jak klocki trą o tarcze.Aha wiecie może jakie były zaciski w tej audi? alu? czy żeliwne? Pozdro i dzięki

Opublikowano

A może najprostsza sprawa zatarte prowadniczki też bedzie sie grzało sprawdzałeś ?:wink:

Opublikowano

Sprawdziłem są ok

Opublikowano

Zdemontuj zacisk, sprawdź w jakim stanie jest osłona tłoczka i czy daje się łatwo wkręcić/wykręcić. Zrobisz to za pomocą klucza do szlifierki. Druga rzecz wyciągnij jeszcze raz prowadniczki, nasmaruj je obficie smarem w małych tubkach Wurth. Pod gumę tłoczka stosuje się pastę ATE BremsZylinder.

I aby uniknąć problemów ze ściągnięciem koła psiknij smarem miedziowym na tarczę w miejscu przylegania koła do niej.

Opublikowano

Tłoczek się cofa ?

Opublikowano

No to tak. osłona tłoczka pęknięta. Bardzo ale to bardzo cięzko się go wykręca a jeszcze gorzej wkręca. na tłoczku na samej górze jest cos podobnego do rdzy,

Opublikowano
No to tak. osłona tłoczka pęknięta. Bardzo ale to bardzo cięzko się go wykręca a jeszcze gorzej wkręca. na tłoczku na samej górze jest cos podobnego do rdzy,

No to nie ma wyjscie ..zacisk na stół i wymiana osłony,uszczelnień i oglądnij stan tłoczka ..czy po wypolerowaniu nie m,a wżerów .jak wszystko ok to montaż na smarze i powinno hulać ....

Opublikowano

Witam, pewnie będe musiał kupić zestaw naprawczy. Stary tłoczek na samej górze ma trochę rdzy i wydaje mi się, że właśnie przez to nie odbija do końca. ma trochę wrzerów. Do połowy wkręca się w miarę lekko ale póżniej to masakra.Pytanie: czy przy wymianie tych uszczelek muszę szystko wymienić? czy wystarczy osłona na tłoczek i usczelka ta w środku? i czy pożniej muszę odpowietrzać każde koło?

Opublikowano

Jak zaciśniesz wężyk tego koła, to nie zapowietrzy Ci się cały układ, także tylko to koło do odpowietrzenia.

Wymień cały tłoczek jak ma korozję.

Opublikowano

Nie powinno się zaciskać elastycznych przewodów hamulcowych, lepiej wystrugać kawałek patyka i zatkać, lub przy przelotce skręcić śrubą na podladki al lub cu:whistling:

Opublikowano

Już tak robiłem, założyłem gumowy korek na wężyk.Sprawdziłem tłoczek i założyłem wszystko z powrotem bo jakoś do pracy musze dojechać.Odpowietrzyłem tylko to koło ale pedał słabo reaguje na hamulec,wiec pewnie lipa;/ pewnie w poniedziałek zacznę działać to dam znać co i jak. pozdro

Opublikowano

Daj go do mnie to bedzie wygladal tak:

20130413_150907_1_1.jpg

Opublikowano

Może bym i skorzystał, ale muszę to zrobić sam w jeden dzień bo do pracy dojeżdżam... ale dzięki za chęci:]

Opublikowano

Zdejmij zacisk zaslep przewod nieprzelotowa nakretka M10x1 i mozesz jezdzic te pare dni

Opublikowano

Witam dołączę się do tematu. Otóż sprawa jest taka że u mnie w mojej audi a4 b5 tez grzeje mi się prawe koło tłoczek nowy nie zardzewiały prowadniczki nasmarowane odbijaja a koło i tak nadal się grzeje. Przedtem były zatarte prowadniczki ale wyczyściłem je i nasmarowałem i tłoczek lekko sie wkręca że można to palcami robic a koło gorące. Pomoże ktoś? może byc zapowietrzone to koło?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...