manio12 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Witam wszystkich forumowiczów! Mam pewien problem otóż w Audi A4 2,0 TDI CAGA od pewnego czasu podczas jazdy zaczyna mi migać żółta sprężynka na zegarach - przerwa z sterowaniu silnikiem czy coś takiego? Komp wywala w kilku miejscach brak sygnału bądź sygnał nie zrozumiały na przekaźniku, zacisku nr 15 w komorze silnika (kody; 0522, 0240), czy ktoś wie gdzie tego szukać, czy może ktoś miał podobny przypadek? Proszę o jakieś porady względnie schematy. Mam nadzieję, że to jakiś mechaniczny problem z jakimś stykiem??? Tematu nie chcę lekceważyć bo po pewnym czasie pojawił mi się również żółty symbol silnika, wyczytałem, że chodzi o jakość spalin, prawdopodobnie komputer nie inicjuje procedury autowypalania filtra cząstek stałych bo ma problem w postaci wcześniejszych błędów, jak mi się sprężynka nie pali to po pewnym czasie również gaśnie ta kontrolka z silnikiem. W ten sposób mi się krzaczy deska od pewnego czasu i się zastanawiam czy nie zajadę sobie pdf'a??? Pozdrawiam i proszę o porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 żółty symbol silnika mówi o elektronice silnika ,standardowa procedura podepnij autko pod kompa i sczytaj błedy bo to podstawa do dalszych działań :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio12 Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 przecież podaję kody jakie odczytałem z kompa, a błąd silnika polega na tym, że sterownik czasem nie widzi silnika bo na jakimś zacisku nr 15 ma przerwę, więc pytam gdzie on się znajduje ten cały zacisk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 a powiedz mi czy ciezko jest spisac dokladny opis bledu najlepiej w jezyku angielskim lub niemieckiem wpisac w googlach i nacisnac enter? przeciez te silnik wkladaja we wszystkie pociotki vw...poszedles do mechanika, zaplaciles za odczytanie kodu bledu i nie spisales DOKLADNIE co do slowa opis bledu pod katem googli????... mialbys odp w minute Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio12 Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Błędy mam dokladnie takie: 0522 urządzenie sterujące silnika brak sygnału 0240 przekaźnik, zacisk 15 komora silnika sygnał niezrozumiały problem polega na tym, że nie wiem gdzie szukać tego przekaźnika czy zacisku nr 15??? w googlach nic nie znajdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 wg tej strony http://www.airbagnews.com/PDF/Reader%20VAG%20Anleitung%20Fehlercodes.pdf prawd niemieckie opisy Twoich bledow sa takie 01314 0522 Motorsteuergerät 00576 0240 Klemme 15 wpisujac juz tekst + opis widze w sumie troche linkow z niemieckich forow (nie wiem co w nich jest bo sie nie wglebialem) To sam sprobuj z angielskimi opisami jezeli DE nie bardzo trawisz. Pozdrawiam, Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_A4 Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 z jakiego sterownika te błędy ? takie coś na start: 01314 - Ross-Tech Wiki 00576 - Ross-Tech Wiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio12 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 No i wszystko jasne STEROWNIK MODUŁ GATEWAY 8T0907468H - walnięty pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecy Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 mam jak chcesz 8T0 907 468 K (MOST pod MMI) info na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi