Jacktdi99 Opublikowano 11 Października 2018 Opublikowano 11 Października 2018 Witajcie , w B5 po sprawdzeniu przekaznika mechanizmu ramion , wycieraczki chodza jak chcą i staja kiedy i gdzie chca , zdemontowałem silniczek od ramion rozebrałem i w zasadzie nie bardzo wiem co dalej poczać syfu nie widze smary sa wiec co powinienem wziasc pod lupe o jakim oringu piszecie gdzie on sie znajduje prosze o podpowiedz u mnie wyglada po rozebraniu tak , nie wiem czy szczotki sa odpowiedniej długosci..
sitar Opublikowano 11 Października 2018 Opublikowano 11 Października 2018 https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2383248.html#11333193
Jacktdi99 Opublikowano 11 Października 2018 Opublikowano 11 Października 2018 wszystko juz przeczytałem ale nadal nie kumam jaki oring gdzie sie znajduje ?2 raz juz to rozbieram szlag mnie trafia
sitar Opublikowano 11 Października 2018 Opublikowano 11 Października 2018 19 minut temu, Jacktdi99 napisał: wszystko juz przeczytałem ale nadal nie kumam jaki oring gdzie sie znajduje ?2 raz juz to rozbieram szlag mnie trafia Oring znajduje się na sworzniu-na który zakładasz ramię wycieraczki. Jeśli oringa już nie ma to woda dostaje się na sworzeń powodując jego zatarcie w obudowie mechanizmu. Ty masz problem prawdopodobnie ze stykami w silniczku-zdjęcia z linka który podesłałem.
Jacktdi99 Opublikowano 11 Października 2018 Opublikowano 11 Października 2018 (edytowane) wiec chyba to gdzie zaznaczyłem , czy to jakies zabezpieczenie? , oring pod spodem jest ok tylko nad nim cos jest do połowy poł -oring/ ,,,heh nie wiem , czegos tam nie brakuje? ponizej zdjecie układu, wszystko wyglada ok nie ma syfu itp jedynie co zauwazyłem to, ciezko obraca sie ten element , aczkolwiek moze ma tak byc ? dzieki Sitar za uprzejmosc , ale musze temat doprowadzic do kocna za duzo nerwow juz poszło przy tym....czyms Edytowane 11 Października 2018 przez Jacktdi99
sitar Opublikowano 11 Października 2018 Opublikowano 11 Października 2018 Na zdj.1 jest zabezpieczenie które blokuje sworzeń tak aby nie wypadł z tulejki Spróbuj przeczyścić te styki bo na oko nie wyglądają najlepiej
Jacktdi99 Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 Na poczatek podegne te blaszke ktora zaznaczylem zeby obracala sie lekko. Tak wynika rowniez z relacli w linku. Masz jakis patent na wsadzenie tego trzpienia ktory wchodzi pomiedzy szczotki nie latwo je utrzymac sprezynki skutecznie je wypychaja
brygadzista Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 Mi wycieraczka zatarła się bo przy zmianie ramion na te nowsze nie założyłem plastykowego kapturka który nachodzi na trzpień więc zwróćcie na to uwagę przy ponownym montażu.
Jacktdi99 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 Odgiąłem delikatnie blaszke i nasmarowałem (chodzi leciutko)wczesniej sie zacinała, poczysciłem ustawiłem jak na zdjeciach z linku , złozyłem i niestety po właczeniu zapłonun nadal same startuja i chodza jak chca z tym ze co ok 3sek słychac teraz cykniecie jakby cos przeskakiwało.., ma ktos jeszcze jakies pomysły???
Bartoszzz Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 Odkrec silnik od ramion. Podlacz wtyczke i sprawdz czy dalej tak chodzi. Jak bedzie dobrze to ramiona wycieraczek do rozbiorki i czyszczenia/smarowania porzadnego lub wymiana na inne sprawne. Jezeli silniczek dalej bedzie sam startowal to masz cos z przekaznikiem nr. 387 chyba (pod kierownica) lub zle poskladany silniczek (ta blaszka w kolko na zdjeciu nr. 2 co wrzuciles).
Jacktdi99 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 po podpieciu silniczka bez ramion nadal tak chodzi i sam startuje przekaznik był podmieniany na inny sprawny było to samo, blaszki raczej nie mogłem zle złozyc bo jej nie rozbierałem,poczysciłem pole po ktorym sie obraca nasmarowałem delikatnie i podgiąłem chodzi lekko, wiec rece opadaja, jutro podjade na szrot moze załatwie na podmiane inny, zastanawiałem sie nad manetka czy jest mozliwosc ze ona cos tutaj miesza?
Jacktdi99 Opublikowano 15 Października 2018 Opublikowano 15 Października 2018 temat prawie zakonczony podmieniony silniczek na sprawny i działa jak trzeba, , niestety po przełozeniu moich ramion, i ustawieniu prawdłowego kierunku wycierania , powstał kolejny problem -po właczeniu wycieraczek najpierw kieruja sie w doł az na podszybie i do gory, przestawiałem mechanizm na tym trzpieniu w rozne strony ale nie moge utrafic aby nie szły w doł ktos podpowie ?, czy metoda prob i błedow i 2 dni wyciete...
sitar Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 9 godzin temu, Jacktdi99 napisał: temat prawie zakonczony podmieniony silniczek na sprawny i działa jak trzeba, , niestety po przełozeniu moich ramion, i ustawieniu prawdłowego kierunku wycierania , powstał kolejny problem -po właczeniu wycieraczek najpierw kieruja sie w doł az na podszybie i do gory, przestawiałem mechanizm na tym trzpieniu w rozne strony ale nie moge utrafic aby nie szły w doł ktos podpowie ?, czy metoda prob i błedow i 2 dni wyciete... Tak na oko
Jacktdi99 Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 (edytowane) temat zamkniety ustawiłem jak wyzej kolega dał na zdjeciu i jest fabryka? od siebie moge dodac po zrobieniu 1cyklu obrotow wycieraczkami (bez ramion ,i mechanizmu) powinny zatrzymac sie w pozycji lezacej startowej ustawiamy mechanizm tak jak na zdjeciu na godz 9 stojac przed autem, dokrecamy mechanizm klucz13 starajac sie nie przestawic trzpienia , (probuje sie obrocic wraz z dokrecaniem sruby) zakładamy ramiona w pozycji startowel dokrecamy i musi działać , ostatecznie kupiłem na szrocie silniczek , ale po załozeniu okazało sie ze działa tak samo jak moj stary a zapewniał ze jest sprawny ?zwątpiłem ale odkopał 2gi i ten juz faktycznie działał, powyzej fotka jak ma byc i zamykamy . dzieki za pomoc bez tego pewnie bym dalej dłubał pozdr Edytowane 16 Października 2018 przez Jacktdi99
bartez80 Opublikowano 2 Listopada 2018 Opublikowano 2 Listopada 2018 (edytowane) Nie stety ,ostatnio spotkało mnie to ,że mechanizm nie tyle co się zatarł ,a pekła jedna z tuleji aluminiowych ,w której to chodzi oś mechanizmu ,dlatego tutaj już nie było mwy o jakiej kolwiek regeneracji ,lecz tylko wymiana .. zakupiłem taki oto zamiennik https://allegro.pl/mechanizm-wycieraczek-audi-a4-b6-b7-seat-exeo-oem-i7608855599.html najtańszy jaki był na allegro ,cena śmieszna ,pasował bardzo ładnie i sprawuje się bardzo ładnie ,natomiast ,przy wymianie tego ,polecam się zaopatrzyć w nowy tak zwany odrzutnik wody ,który biegnie ,przez cała szerokość szyby przedniej ,pod ramionami wycieraczek ,bo z racji wieku już jest dosyć kruchy i ciężko go zdemontować w całości ,koszt nowego w ASO 80 pln i mieli to na miejscu ,czyli łączny koszt części to raptem nie całe 130 pln za mechanizm i odrzutnik akcja wymiany zajęła mi z piwkiem w reku godzine czasu . Edytowane 2 Listopada 2018 przez bartez80
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się