Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B7 2.0 TDI szarpie podczas przyśpieszania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Możesz pokombinować z kryzą , jest szansa że będzie dobrze :decayed:

Opublikowano

No miałem już z dziurą 10mm i auto było zamulone do 1800rmp. Czytałem że wymiana egr pomaga na ileś tyś km ale u mnie po wymianie tydzień temu nic nie pomogło

Opublikowano (edytowane)

To pojedź na diagnostykę silnika... Jakimiś błędami ci żuca w ECU.? Może masz niedoladowanie i szukasz przyczyny nie tu gdzie szukasz

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

Zaślepiasz na test EGR-a kawałkiem czegokolwiek pod ręką i jedziesz na test.

Test krótki bo za chwilę może wywalić Ci błąd i zamulanie będzie od trybu serwisowego.

Zaślep, rusz i zobacz czy masz muła.

Nie - Egr do wymiany lub zaślepienie i soft.

Tak - szukaj gdzie indziej przyczyny = diagnostyka.

Opublikowano

Witam mam problem z samochodem jestem zupelnie zielona prosze o pomoc . Samochod podczas jazdy traci moc po wylaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu jest ok ale tylko na chwile problem wraca pozatym dymi starsznie i zaczyna trzesc jakby nie dostawal paliwa.bylam u mechanika nie znalazl konkretnej przyczyny ten chce wymieniac caly silnik i do tego rozrzad. mechanik sposcil olej i znalazl drobne opilki niestety nie powiedzial jaki kolor. nie znam sie i boje sie ze chce mnie naciagnac na duze koszty, mowi ze silnik sie zaciera. nie mieszkam w polsce tylko w irlandii a trudno o dobrego mechanika ktory zna sie dobrze na swojej robocie.prosze o pomoc i pytania co bede wiedziala odpowiem.marta

Opublikowano

Pierwsza sprawa podjedź gdzieś na kompa, niech sprawdzą błędy, jak coś znajdą , to spisz je DOKŁADNIE, albo kliknij fotkę z ekranu kompa i zapodaj tutaj :)

Opublikowano

Podepnę sie pod temat, a mianowicie pogoniłem ostatnio swoje auto trochę austradami (chodzi mi 170 km/h srednio). Po zjechaniu, po zatrzymaniu sie na swiatłach miałm problem z ruszeniem z miejsca na 1-ce i 2-ce nie szło ruszyć w zakresi gdzieś 1200-2000 obrotów szarpało całym autem. Powtórzyło sie to już kilka razy, tylko w tedy kiedy auto dostaje w dupe po dłuższej jezdzie. Jak jezdze normalnie zwłaszcza po miescie i to takiego czegoś nie ma.. Mam wyłączony egr programowo ale nie zaslepiony od listopada i mały program. Co to może być ???

Opublikowano

Na pewno nie jest to objaw, o którym piszemy w tym temacie :decayed:

Myślę , ale trochę za lakoniczny opis, żeby coś konkretnie wydedukować :naughty:

Może dwumas albo sprzęgło, jak zagrzane dobrze , to odwalają jakieś psikusy :hi::P

Opublikowano

Na pewno nie jest to objaw, o którym piszemy w tym temacie :decayed:

Myślę , ale trochę za lakoniczny opis, żeby coś konkretnie wydedukować :naughty:

Może dwumas albo sprzęgło, jak zagrzane dobrze , to odwalają jakieś psikusy :hi::P

Wiem że nie ten temat :hi: ale nie chciałem zakładać nowego wątku...

Dwumase nie słychać nic żeby postukiwała..

Szarpanie następuje przy badzo zagrzanym silniku, tak jak pisałem powyżej...

Opublikowano (edytowane)

Może przy dużej prędkości w trakcie przekazywania napędu sprzęgło się usilizguje,następnie ma dużą temp.okładziny nagrzane wiec w trakcie ruszania tak się ślizga ze ciężko mu ruszyć.innej opcji nie widzę.

Kiedyś jak robiłem małysza b6 to podobny efekt był przy Uszkodzonych PD auto nie miało siły ruszyć tyłka z miejsca. Ale pd były uszkodzone Mechanicznie przez szczote druciana

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

Mi pomogła blaszka z dziurą 9,5mm. Auto nie szarpie. Równiutko chodzi. Tylko został problem gryzących spalin gdy temp płynu jest miedzy 50 a 70 stopni. Wiecie co to? Synchro jest równo na 0

Opublikowano

Mógł byś sprecyzować co to znaczy " gryzących spalin " ?

Opublikowano

Gdy temp płynu jest miedzy 50 a 70 stopni to na zewnątrz czuć mocno spaliny. Kiedy podchodze to tłumika to aż nie idzie oddychać. Szybciej bez kryzy jeszcze był lekki dymek. A teraz tylko ten zapach

Opublikowano

To prawdopodobnie tlenki azotu, te same o które jest afera w VW :decayed:

Ale zawsze przecież można zrobić swapa na benzynę, żeby być w zgodzie z ekologią :P

Opublikowano

Noo czytałem i te silniki tak mają z tymi spalinami. Ale najważniejsze że nie szarpie

Opublikowano

Cofnij jeszcze synchro wałków na -2 i nie powinno być gryzących spalin.

Opublikowano (edytowane)

Witam. U mnie problem wyglądał tak że auto szarpało na zimnym silniku więc zrobiłem czyszczenie i uszczelnienie pompowtrysków (koszt 1200 zł za komplet) po tym zabiegu szarpanie ustało na biegu jałowym. Wymieniłem dodatkowo jedną poduszkę pod silnikiem która była już bez oleju po tych zabiegach podczas trasy (860 km) zauważyłem coś co mnie nadal niepokoi, otóż przy delikatnym przyspieszaniu od 100km/h do 150km/h przy ok. 2,5k obrotów występują jednostajne szarpnięcia całym autem, wpada w taki rezonans jakby się dławił, problemu nie odczuwam gdy w tym samy zakresie prędkości depnę pedał do dechy. W zeszłym roku (jakieś 30k km temu) była wymieniana przepustnica zaworu EGR na oryginalną z VW.

Edytowane przez slusek19
Opublikowano (edytowane)

To nie ten zakres prędkości samochodu i obciążenia silnika niż ten który w tym temacie wałkujemy, tak że wątpliwe by kryza się na coś przydała w tym konkretnym przypadku :naughty:

Bardziej mi to wygląda na skrzynię biegów , bo widzę że multi na pokładzie :decayed:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

@piotrsob1

weź mnie nawet nie dobijaj że to może być coś ze skrzynią :wallbash:

co najlepsze to pochwaliłem się że po zrobieniu wtrysków trzęsienie na wolnych obrotach na P i na N ustało a wczoraj pojechałem do sklepu i na parkingu znowu zaczęło kołysać :cry: i to tak jakby nawet mocniej niż wcześniej :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...