piotrsob1 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 3 minuty temu, Kosa64 napisał: Warto by było sprawdzić moze akurat bedzie pasować do CR ? Zaraz dam Ci zdjęcie z wymiarami, przemierz i zobacz czy jest szansa ...
Kosa64 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 11 minut temu, piotrsob1 napisał: Zaraz dam Ci zdjęcie z wymiarami, przemierz i zobacz czy jest szansa ... Ja mam takie wymiary
piotrsob1 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 (edytowane) Te 26 mm musi mieć średnica wejściowa do rurki idącej od chłodnicy spalin .... Ile ma faktycznie ? Jk ma więcej to mogę zrobić ździebko większą wypukłość ... Ile wystaje przepustnica poza obrys EGR-a przy pełnym otwarciu ? Ile grubości ma ta uszczelka z Twojego zdjęcia ? P.S. otworek jeszcze nie wywiercony Edytowane 16 Września 2018 przez piotrsob1
Kosa64 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 4 minuty temu, piotrsob1 napisał: Te 26 mm musi mieć średnica wejściowa do rurki idącej od chłodnicy spalin .... Ile ma faktycznie ? Jk ma więcej to mogę zrobić ździebko większą wypukłość ... Ile wystaje przepustnica poza obrys EGR-a przy pełnym otwarciu ? Ile grubości ma ta uszczelka z Twojego zdjęcia ? P.S. otworek jeszcze nie wywiercony Średnica rurki to 32 mm tyle co otwór uszczelki. Ile wystaje przepustnica egr... szczerze to nie wiem, nie mam jak tego sprawdzić. To zwykła uszczelka oem na moje oko 0,5 mm. A jeszcze jedno pytanie. Zeby sprawdzić czy to wina egr to mam go odłączyć na włączonym silniku i sie przejechać ? Czy najpierw odpiąć wtyczkę i uruchomić silnik i jechac?
piotrsob1 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 (edytowane) 17 minut temu, Kosa64 napisał: A jeszcze jedno pytanie. Zeby sprawdzić czy to wina egr to mam go odłączyć na włączonym silniku i sie przejechać ? Czy najpierw odpiąć wtyczkę i uruchomić silnik i jechac? To nie jest tak do końca że wina konkretnie leży po stronie EGR-a czy przepustnicy, przynajmniej w silnikach z którymi ja miałem do czynienia ( PD-ki ) to problem jest w ich współpracy, być może jest to wina softu sterujacego nimi. Oprócz tej ze zdjęcia mam jeszcze dwie sztuki kryz, największa ma średnicę wypukłości ok. 29 mm i jej wznios ok 9 mm ( trochę ciężko to dokładnie zmierzyć bo wywiercony otwór już na to nie pozwala Mogę wysłać Ci wszystkie trzy, potestujesz i jak któraś zrobi robotę to pozostałe odeślesz a za jedną zapłacisz co łaska Jak nie to odeślesz wszystkie z powrotem Edytowane 16 Września 2018 przez piotrsob1
Kosa64 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 1 minutę temu, piotrsob1 napisał: To nie jest tak do końca że wina konkretnie leży po stronie EGR-a czy przepustnicy, przynajmniej w silnikach z którymi ja miałem do czynienia ( PD-ki ) to problem jest w ich współpracy, być może jest to wina softu sterujacego nimi. Oprócz tej ze zdjęcia mam jeszcze dwie sztuki kryz, największa ma średnicę wypukłości o 29 mm i jej wznios ok 9 mm ( trochę ciężko to dokładnie zmierzyć bo wywiercony otwór już na to nie pozwala Mogę wysłać Ci wszystkie trzy, potestujesz i jak któraś zrobi robotę to pozostałe odeślesz a za jedną zapłacisz co łaska Jak nie to odeślesz wszystkie z powrotem Bardzo chetnie przyjmę propozycje tylko jestem we Francji. Dałbyś mi rade to wyslac zwykłym listem? Ja oczywiście pokryje koszta ?
piotrsob1 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 7 minut temu, Kosa64 napisał: Bardzo chetnie przyjmę propozycje tylko jestem we Francji. Dałbyś mi rade to wyslac zwykłym listem? Ja oczywiście pokryje koszta ? Ło matko, toż to przesyłka może kosztować więcej niż te kryzy warte Szczegóły na PW
woj0 Opublikowano 17 Września 2018 Opublikowano 17 Września 2018 (edytowane) W dniu 15.09.2018 o 15:08, Kosa64 napisał: Witam, przeczytalem ten wątek na forum ale nie znalazłem odp na moje pytanie dotyczącej owej kryzy/zaślepki. Otóż mam silnik CAGA 2.0 tdi rok 2009 avant audi A4 b8 i mozecie mi powiedzieć jaka ja mam ta kryze zastosować czy wypłuka czy normalna dziura na środku i tyle. Taka jak tu? Zobacz ofertę: Zaślepka EGR AUDi SEAT SKODA VW 1.4 1.6 2.0 TDi CR http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7296917619 Ta jest do cr2 a ta do cr1 Zobacz ofertę: Zaślepka EGR AUDi SEAT SKODA VW 2.0 TDi CR1 http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7431410819 ktora bedzie git? Aha i jeszcze gdzie mam to zamontować? Tak jak tu pokazałem? Pozdrawiam Jacek Hej, Ja też mam CAGA 207tys i przy przebiegu 160tys wymieniłem egr + przepustnice (koszt 900 zł) i jest OK. Później miałem jakieś małe drgania na luzie (rozgrzany) jednak po czyszczeniu egr-a wszystko ustało. Teraz czyszczę co 10tys egr + przepustnice. U mnie do przepustnicy dostał się olej i rozwalił elektronikę a egr był tak zawalony szlamem, że trzeba było dłuto brać do pomocy... więc decyzja padła na nowy. Zatem moje pytanie brzmi czy wiesz czy te dwa graty masz sprawne, zajrzałeś ? wyczyściłeś ? Przy j**niętej przepustnicy kryza nic Ci nie da. Zresztą tak jak kolega napisał CAGA nie miała takich problemów jak wersje 140KM (PD). Edytowane 17 Września 2018 przez woj0
Kosa64 Opublikowano 17 Września 2018 Opublikowano 17 Września 2018 1 godzinę temu, woj0 napisał: Hej, Ja też mam CAGA 207tys i przy przebiegu 160tys wymieniłem egr + przepustnice (koszt 900 zł) i jest OK. Później miałem jakieś małe drgania na luzie (rozgrzany) jednak po czyszczeniu egr-a wszystko ustało. Teraz czyszczę co 10tys egr + przepustnice. U mnie do przepustnicy dostał się olej i rozwalił elektronikę a egr był tak zawalony szlamem, że trzeba było dłuto brać do pomocy... więc decyzja padła na nowy. Zatem moje pytanie brzmi czy wiesz czy te dwa graty masz sprawne, zajrzałeś ? wyczyściłeś ? Przy j**niętej przepustnicy kryza nic Ci nie da. Zresztą tak jak kolega napisał CAGA nie miała takich problemów jak wersje 140KM (PD). Hej czyściłem przepustnice i egr wszystko ładnie wyczyszczone założone nie było problemu. Ładnie chodził ale wezme sie jeszcze raz za to moze akurat przejdzie zobaczymy.
EdiGi Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 Cześć wszystkim, mam prośbę, ponieważ jestem tu nowy a ten wątek był od bardzo dawna. Mam identyczne objawy z szarpaniem przy wymienionych wyżej obrotach i dodatkowo dymi mi na biało, nie przy uruchomieniu - nawet po nocy, tylko stojąc w korku przez chwile. Po podpięciu pod komputer - nie ma błędów. Jaki jest schemat postępowania na dzień dzisiejszy z tym problemem / najnowsze rozwiązania?. Mam Audi A4 2.0 2006 r BPW. Z góry dziękuję za pomoc, EG
piotrsob1 Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 W dniu 17.09.2018 o 16:20, Kosa64 napisał: Hej czyściłem przepustnice i egr wszystko ładnie wyczyszczone założone nie było problemu. Ładnie chodził ale wezme sie jeszcze raz za to moze akurat przejdzie zobaczymy. W B8 kryza nie działa, kolega sprawdził
piotrsob1 Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 (edytowane) W dniu 22.10.2018 o 12:40, EdiGi napisał: Cześć wszystkim, mam prośbę, ponieważ jestem tu nowy a ten wątek był od bardzo dawna. Mam identyczne objawy z szarpaniem przy wymienionych wyżej obrotach i dodatkowo dymi mi na biało, nie przy uruchomieniu - nawet po nocy, tylko stojąc w korku przez chwile. Po podpięciu pod komputer - nie ma błędów. Jaki jest schemat postępowania na dzień dzisiejszy z tym problemem / najnowsze rozwiązania?. Mam Audi A4 2.0 2006 r BPW. Z góry dziękuję za pomoc, EG W BPW jak nie masz żadnych błędów w sterowniku silnika , EGR wyczyszczony to po zastosowaniu kryzy z otworem 9 mm poszarpywanie przy delikatnym przyspieszaniu w okolicach 2k RPM powinno zniknąć .... W którym miejscu ją zamontować widać na zdjęciach ( na drugiej stronie niniejszego tematu ). Co do dymienia to podejrzewam odmę . Na rozgrzanym silniku kiedy zaczyna dymić , odkręć korek wlewu oleju i połóż na nim luźno poskładaną szmatę ( by nie chlapało olejem ). Jak po pewnym czasie przestanie dymić to jest problem z odpowietrzeniem komory korbowej i to on jest przyczyną dymienia Edytowane 23 Października 2018 przez piotrsob1
EdiGi Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 10 godzin temu, piotrsob1 napisał: W BPW jak nie masz żadnych błędów w sterowniku silnika , EGR wyczyszczony to po zastosowaniu kryzy z otworem 9 mm poszarpywanie przy delikatnym przyspieszaniu w oolicac 2k RPM powinno zniknąć .... W którym miejscu ją zamontować widać na zdjęciach ( na drugiej stronie niniejszego tematu ). Co do dymienia to podejrzewam odmę . Na rozgrzanym silniku kiedy zaczyna dymić , odkręć korek wlewu oleju i połóż na nim luźno poskładaną szmatę ( by nie chlapało olejem ). Jak po pewnym czasie przestanie dymić to jest problem z odpowietrzeniem komory korbowej i to on jest przyczyną dymienia Dzięki wielkie. Sprawdzę to u mechanika! Pozdrawiam!
KewsonND Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 Czy ja dobrze rozumiem temat Krok 1 - kupno zaślepki mniej więcej coś takiego ---> https://allegro.pl/oferta/zestaw-zaslepek-egr-tdi-audi-seat-skoda-vw-ford-6749631064?reco_id=b6a9c485-2ba8-11e9-b134-b8ca3a6ab170&sid=0e7a5475e04eefd78184d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_c=Product&bi_m=reco&bi_s=archiwum_allegro& Krok 2 -w wywiercenie w niej otworu 8mm Krok 3 - wyczysczenie EGRu Krok 4 - wstawienie je w miejsce na zdjęciu (strona 2) i po sprawie?
ofikruszon Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 1 godzinę temu, KewsonND napisał: Czy ja dobrze rozumiem temat Krok 1 - kupno zaślepki mniej więcej coś takiego ---> https://allegro.pl/oferta/zestaw-zaslepek-egr-tdi-audi-seat-skoda-vw-ford-6749631064?reco_id=b6a9c485-2ba8-11e9-b134-b8ca3a6ab170&sid=0e7a5475e04eefd78184d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_c=Product&bi_m=reco&bi_s=archiwum_allegro& Krok 2 -w wywiercenie w niej otworu 8mm Krok 3 - wyczysczenie EGRu Krok 4 - wstawienie je w miejsce na zdjęciu (strona 2) i po sprawie? Tak ale nie chce też cię martwić u mnie to nie pomogło winowajcą okazało się turbo wirnik się orzycieral i dawał te same oznaki
KewsonND Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 43 minuty temu, ofikruszon napisał: Tak ale nie chce też cię martwić u mnie to nie pomogło winowajcą okazało się turbo wirnik się orzycieral i dawał te same oznaki u mnie natomiast nie ma tych objawów, chciałem po prostu profilaktycznie wyczyścić EGR i przez przypadek wpadłem na ten temat i zapytałem aby wiedzieć na przyszłość ?
piotrsob1 Opublikowano 9 Lutego 2019 Opublikowano 9 Lutego 2019 W dniu 8.02.2019 o 17:14, KewsonND napisał: u mnie natomiast nie ma tych objawów, chciałem po prostu profilaktycznie wyczyścić EGR i przez przypadek wpadłem na ten temat i zapytałem aby wiedzieć na przyszłość ? No to jak się kiedyś nie daj Bóg zacznie poszarpywanie to będziesz już wiedział od czego zacząć ...
Użytkownik007 Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 Witam, mam kryzę w dolocie z otworem fi9 od kilku miesięcy ale często wyskakuje mi błąd przepływomierza "niewiarygodny odczyt czujnik masy powietrza" (ostatnio kilka razy w miesiącu). Czy to może być związane z kryza? Czy przepływomierz pada?
piotrsob1 Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 15 minut temu, Użytkownik007 napisał: Witam, mam kryzę w dolocie z otworem fi9 od kilku miesięcy ale często wyskakuje mi błąd przepływomierza "niewiarygodny odczyt czujnik masy powietrza" (ostatnio kilka razy w miesiącu). Czy to może być związane z kryza? Czy przepływomierz pada? Jeżeli opis błędu by był w rodzaju " zbyt mały przepływ powietrza przez EGR " to mogła by jego przyczyną kryza . Taki opis jaki zacytowałeś raczej świadczy o tym że przepływomierz podaje do ECU wartości które nie mają prawa się pojawić podczas pracy silnika A to zazwyczaj oznacza jego uszkodzenie ... Możesz podać konkretnie numer błędu ? Wtedy będzie łatwiej , bo w dywagacjach będziemy się opierać na konkretach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się