Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cofanie zapłonu logi 020


bin85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przy okazji robienia programu okazało się że ECU cofa zapłon co ogranicza moc jaką można uzyskać po chipie

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Co może być przyczyną cofania zapłonu?, oczywiście świece wymienione na nowe, na vagu brak błędów, cewki też odpadają bo po podmianie bez zmian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak duże nie są ale po czipie tylko 180 koni, przynajmniej tak mi powiedziano że to jest przyczyną słabego wyniku, wszystkie inne parametry są ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądze zeby to bylo przyczyną... w samochodach po remapie softu korekty zapłonu się podwyzszają....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, program robiony w Dynosofcie u Aligatora więc chyba wiedział co robi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega pisał te korekty nie są wcale duże, byc może słabe paliwo lub wysoka temp. w dolocie może powodowac cofanie, wrzuc logi z 002 i 115.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie na przepływce szału nie ma, czy masz jakieś logi przed programem chodzi o to czy był na 100% sprawny przed czipem, była mierzona moc przed programem? To cofanie na pewno nie ma takiego wpływu na moc, ogólnie to brakuje paliwa po koniec i wtryski zapętlone i pewnie z tego wynika słaby wynik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak robiłem kiedyś logi są w tym wątku http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-analize-1-8t-bfb-pierwsze-logi-240284/.

w serii wyszło 164KM@5935 rpm i 259Nm@2521,

po programie jest 180KM@5083rpm i 293Nm@3404rpm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak seria wyglądała w porządku jakbys chciał to mogłbys zapodac jeszcze loga z 031 i 033 ale chyba już więcej na tych wtryskach nie wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała ogólnie to powiedziano mi że PB95 sie nie nadaje do tuningu i żeby dobić do okolic 190-200 koni musi być Pb98, czy faktycznie tak jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na 1 bar doładowania,czasy wtrysków 23m/s i MAF mierzący 155g/s i wynik 180 KM to coś słabo,jak się mylę to mnie poprawcie:mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazde 1.8t powino jedzic na 98 a nie na 95 . zrób jeszcze logi z bloku 3 31 to zobaczymy co chłopaki za program ci zafundowali .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazde 1.8t powino jedzic na 98 a nie na 95 . zrób jeszcze logi z bloku 3 31 to zobaczymy co chłopaki za program ci zafundowali .

mały + dla elΠdżi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozliwe ze silnik dojechany lekko i nie zrobisz na nim mocy zebys się skichał, nawet na 98 :) no ale jak stroiliscie na 95 to nie ma dziwoty ze wyszlo ledwo 180km , trzeba bylo sobie zalac 98 i wtedy stroic , 190-195km spokojnie by wyszlo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...