bin85 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Witam Przy okazji robienia programu okazało się że ECU cofa zapłon co ogranicza moc jaką można uzyskać po chipie VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Co może być przyczyną cofania zapłonu?, oczywiście świece wymienione na nowe, na vagu brak błędów, cewki też odpadają bo po podmianie bez zmian
bin85 Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Opublikowano 25 Lipca 2013 No tak duże nie są ale po czipie tylko 180 koni, przynajmniej tak mi powiedziano że to jest przyczyną słabego wyniku, wszystkie inne parametry są ok
przemik Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Nie sądze zeby to bylo przyczyną... w samochodach po remapie softu korekty zapłonu się podwyzszają....
bin85 Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Opublikowano 25 Lipca 2013 Hmm, program robiony w Dynosofcie u Aligatora więc chyba wiedział co robi
Łukasz13 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Tak jak kolega pisał te korekty nie są wcale duże, byc może słabe paliwo lub wysoka temp. w dolocie może powodowac cofanie, wrzuc logi z 002 i 115.
bin85 Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Opublikowano 25 Lipca 2013 Logi o które prosiłeś VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 No faktycznie na przepływce szału nie ma, czy masz jakieś logi przed programem chodzi o to czy był na 100% sprawny przed czipem, była mierzona moc przed programem? To cofanie na pewno nie ma takiego wpływu na moc, ogólnie to brakuje paliwa po koniec i wtryski zapętlone i pewnie z tego wynika słaby wynik.
bin85 Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Opublikowano 25 Lipca 2013 Tak robiłem kiedyś logi są w tym wątku http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-analize-1-8t-bfb-pierwsze-logi-240284/. w serii wyszło 164KM@5935 rpm i 259Nm@2521, po programie jest 180KM@5083rpm i 293Nm@3404rpm
Łukasz13 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Tak seria wyglądała w porządku jakbys chciał to mogłbys zapodac jeszcze loga z 031 i 033 ale chyba już więcej na tych wtryskach nie wyjdzie.
bin85 Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Opublikowano 25 Lipca 2013 Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała ogólnie to powiedziano mi że PB95 sie nie nadaje do tuningu i żeby dobić do okolic 190-200 koni musi być Pb98, czy faktycznie tak jest?
krzysiekml Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 jak na 1 bar doładowania,czasy wtrysków 23m/s i MAF mierzący 155g/s i wynik 180 KM to coś słabo,jak się mylę to mnie poprawcie:mysli:
german81 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 kazde 1.8t powino jedzic na 98 a nie na 95 . zrób jeszcze logi z bloku 3 31 to zobaczymy co chłopaki za program ci zafundowali .
Marc!n Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 kazde 1.8t powino jedzic na 98 a nie na 95 . zrób jeszcze logi z bloku 3 31 to zobaczymy co chłopaki za program ci zafundowali . mały + dla elΠdżi
gregor10 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 mozliwe ze silnik dojechany lekko i nie zrobisz na nim mocy zebys się skichał, nawet na 98 no ale jak stroiliscie na 95 to nie ma dziwoty ze wyszlo ledwo 180km , trzeba bylo sobie zalac 98 i wtedy stroic , 190-195km spokojnie by wyszlo.
bin85 Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Opublikowano 26 Lipca 2013 Pozostałe logi Grupy: 033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się