Maras Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Witam. W moim A6 AFN ostatnio zmienilem sterownik silnika na taki z chipem i teraz jak dodam gazu to jedzie ladnie i na chwile traci moc i znowu jedzie. Czasami jest tak ze ciagnie dobrze ale to przewaznie na niedogrzanym silniku. Jest jeszcze jeden problem ktory juz byl wczeniej ze jak dodam gazu to ma dluzsza chwile zastanowienia dopiero za chwile zaczyna ciagnac. Jakich grup zrobic logi dynamiczne i jakich grup statyczne i jak robic statyczne? normalne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne postaram sie zrobic na dniach
przemik Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Statyczne ( na wolnych obrotach) - 000,001,003,004,007,013 Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004 i 011 Dynamiczne - 001,003,004,008,010 i 011 Pozdrawiam
darus1611 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Ja mam podobny problem. Nie miałem chipa. Kilka razy już problem występował, jednak po jakimś czasie ustępował i było wszystko OK. Na zimnym silniku wszystko ok. Na rozgrzanym - brak mocy. Jakby nie było turbiny albo jeszcze gorzej. przy 110 na godzinę pod górkę zaczyna zwalniać mimo gazu do deski. Błędy: ddress 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 FP Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1467 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 WAUZZZ8E42A119424 AUZ6Z0A0243434 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Jakieś rady?
spanky Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Ja mam podobny problem. Nie miałem chipa. Kilka razy już problem występował, jednak po jakimś czasie ustępował i było wszystko OK. Na zimnym silniku wszystko ok. Na rozgrzanym - brak mocy. Jakby nie było turbiny albo jeszcze gorzej. przy 110 na godzinę pod górkę zaczyna zwalniać mimo gazu do deski. Błędy:ddress 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 FP Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1467 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 WAUZZZ8E42A119424 AUZ6Z0A0243434 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Jakieś rady? tak , zrób logi dynamiczne
Maras Opublikowano 5 Października 2013 Autor Opublikowano 5 Października 2013 normalne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne postaram sie zrobic na dniach ---------- Post dopisany 05-10-2013 at 13:27 ---------- Poprzedni post napisany 04-10-2013 at 14:54 ---------- nikt nie pomoze?
beefrezer Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Cierpliwości. Poczytaj trochę temat z moim afn. Sprawdź węże podciśnienia oraz zawory N18 i N75. Katalizator jest? Filtr paliwa nowy?
Maras Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Opublikowano 7 Listopada 2013 wezyki nowe zawory raczej ok katalizatora brak filtr paliwa niedawno zmieniany EGR zaslepiony ---------- Post dopisany 07-11-2013 at 22:13 ---------- Poprzedni post napisany 06-10-2013 at 13:19 ---------- w koncu mam troche czasu zeby zrobic logi dynamiczne tylko mam pytanie czy musze robic logi wszystkich tych grup (000,001,003,004,008,010 i 011) i czy moge ich zrobic wszystkie na raz czy trzeba robic wszystkie pojedynczo?
Maras Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 a jak zrobie wszystkie naraz to beda jakies inne parametry?
pastaldo Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 a jak zrobie wszystkie naraz to beda jakies inne parametry? Będzie mniej odczytów tzn chłopaki nie będą widzieć płynnych parametrów tylko bardziej skokowe.
Maras Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 ok sa logi dynamiczne prosze o ocene VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
przemik Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Regulacja doladowania troche swiruje. Moze to byc zwiazane z wypracowanym N75... zakladam ze wezyki nowe. Albo z lekko przypieczoną geometrią. Fakt... przepływomierz wyglada nieciekawie. Raczej do podmiany/wymiany.
Maras Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 N75 mysle ze jest w porzadku bo zamienialem z ojca ale dla pewnosci moge podniecic. Przeplywke tez podnienie. Geometria czyszczona byla w maju chyba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się