erste Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 auto ciężko odpala cieple czy zimne , co możne być?
wasand Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Spr. - czy układ paliwowy się nie zapowietrza - Ciśnienie sprężania - ustawienie rozrządu + statyczny kąt wtrysku. - komplet logów, wszystkie te hasła mają odpowiedzi w "szukaj" Pozdrawiam
erste Opublikowano 31 Lipca 2013 Autor Opublikowano 31 Lipca 2013 czasami pali dobrze , na 3 biegu jest troche mulate , a na reszcie idzie dobrze , na biegu jałowy trochę szarpie , kopci czasami na siwo czy filtr paliwa moze miec wplyw na to ?
makiGS Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 a nie myślałeś czasem o wtrysku że coś może być nie tak?
erste Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 no nie wiem ale raczej chyba nie bo by na każdym biegu mulił . ---------- Post dopisany 09-09-2013 at 19:55 ---------- Poprzedni post napisany 31-07-2013 at 20:29 ---------- czy brudny nastawnik może być przyczyną tego że zapala ciężko i kopci na niebiesko ? ---------- Post dopisany at 20:31 ---------- Poprzedni post napisany at 19:55 ---------- dodam ze dym śmierdzi ropą
Bedzial Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Skoro kopci na niebiesko a czasami tez na siwo to pomyslalbym nad wymiana uszczelki pod glowica. Oleju/plynu ci nie ubywa? Jesli ubywa to ile? Rowniez przyczyna wiekrzosci z tych rzeczy moze byc przestawiony rozrzad a co za tym idzie przestawiony rowniez i kat wtrysku i dlatego nie odpala jak powinien. Przyczyn moze byc wiele, nie podales prawie zadnych wskazowek oprocz kolorowego dymu i tego ze ci nie odpala. Od kiedy to sie zaczelo dziac? Kiedy wymieniales rozrzad? Kupiles auto z tymi problemami czy to juz trwa dluzszy czas? Co ostatnio robiles przy aucie? Dlaczego nie sprawdzisz 100 poprzednich tematow z nieodpalajacymi TDIkami gdzie sa juz chyba wszystkie mozliwe rozwiazania?
erste Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 nie no sprawdiłem kąt i jest idealny rozrząd też dobrze ustawiony, był znieniany nastawnik niedawno , filtry , od tego czasu tak kopci biało , jasno niebiesko śmierdzi ropą , ---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:27 ---------- oleju wcale nie ubywa ani trochę
andrzej22 Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Sprawdz szczelność przewodów przy filtrze paliwa i zajmij sie nastawnikiem skoro po jego wymianie coś jest nie tak jak powinno.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się