Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap v8


Garet

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem ze robi sie takie projekty, swapuje 4.2 do b5, ktoś moźe wie ile to moze kosztowac na gotowo? Albo czy wielkie problemy z tym by były?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie każdy biegle włada angielskim:doh:

Zerknij tu , może nieco Ci się temat rozjaśni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakis czas temu interesowalem sie tematem v8 w b5. rozmawialem z czlowiekiem ktory robi takie swapy do wlasciwie kazdego auta jakie mu sie podstawi (guzior z brmotors). otrzymalem wtedy orientacyjny wykaz kosztow:

Wiec:

silnik - jakies 3000zł

sprzeglo i zamach - ok 1000zł

vems - 2300

montaz silnika i strojenie - 3500

do tego graty typu chlodnica, wiatraki, poduszki itp itd - ok 1000-1500zł

temat dotyczyl swapa v8 abz ktory szedl tylko z automatyczna skrzynia. w kosztach ujety jest vems czyli komputer stand alone. na dzien dzisiejszy montowany jest komputer emu ktory jest okolo 400pln tanszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest oczywiste. w moim przypadku to bylo pominiete bo albo juz mialem albo mialem miec ;) dlatego wycena dotyczy tego co pod maska :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za tyle kapony to można zrobić takie fajne 1.8T :)

Albo wspawać 2.0TFSI :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam teraz 1.8T 180hp i mi mało... po za tym 4gary nie robią tej pięknej muzyczki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie v8 z tamtych lat sa identycznej budowy wiec kazdy da sie upchnac. oczywiscie ze da sie z manualem. napisalem o abz bo to najlatwiejszy do zdobycia silnik ale nigdy nie wystepowal z manualna skrzynia. dlatego w wycenie jest zamach ktory zwyczajnie jest drogi i trudny do zdobycia ;)

jako ze mialem 1.8t to uznalem ze latwiej bedzie zostac przy tym co jest. dlatego wlasnie skladam 1.8t 400KM ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyznam ze nie liczylem jeszcze wszystkiego ale pi razy oko 15 tysiecy. niestety nie zrobi sie tego po kosztach ;)

tak na szybko usiadlem i to co pamietam wypisalem ponizej:

kapitalka 4000

turbo 5000

kolektor 1800

wydech 2000

wtryski 800

panewki acl 400

kucizna 3500

ic 450

dolot, orurowanie ic 600

sprzeglo 2000

pompa paliwa 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez nie od dzisiaj wiadomo ze mocy za kilo kiełbasy i litr mleka sie nie zrobi.

na głupie TDI 200 PS trzeba spokojnie 5-7K odłozyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak liczylem ze na swap v8 z 10kola papieru trzeba bedzie polozyc, przy swapie niezbedny jest taki komp EMU?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko, swojego czasu byl vems tylko nie wiem jaka wersja na forum apmotorsportu (niedźwiadka z wawy) chyba za 1000zł... mogłem brać...

Właśnie się zastanawiam za co sie brać, czy koksować 1.8T czy ładować 4.2... Od ceny swapa zawsze mozna odjąć mój silnik, zawsze pare złotych wpadnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko, swojego czasu byl vems tylko nie wiem jaka wersja na forum apmotorsportu (niedźwiadka z wawy) chyba za 1000zł... mogłem brać...

Właśnie się zastanawiam za co sie brać, czy koksować 1.8T czy ładować 4.2... Od ceny swapa zawsze mozna odjąć mój silnik, zawsze pare złotych wpadnie.

jeśli bys do b5 włożył V8 tgo bym Cie pokochał:grin:

a tak serio to jest taki projekt na racingforum koles wywalił motor od s4 2.7 i wpakował 4,2 do tego kompresor, i chyba bodajże robił mu to guzior

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...