Garet 1 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Wiem ze robi sie takie projekty, swapuje 4.2 do b5, ktoś moźe wie ile to moze kosztowac na gotowo? Albo czy wielkie problemy z tym by były? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Poczytaj sobie S8 Motor (4.2L V8) Into B5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Nie każdy biegle włada angielskim:doh: Zerknij tu , może nieco Ci się temat rozjaśni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 jakis czas temu interesowalem sie tematem v8 w b5. rozmawialem z czlowiekiem ktory robi takie swapy do wlasciwie kazdego auta jakie mu sie podstawi (guzior z brmotors). otrzymalem wtedy orientacyjny wykaz kosztow: Wiec: silnik - jakies 3000zł sprzeglo i zamach - ok 1000zł vems - 2300 montaz silnika i strojenie - 3500 do tego graty typu chlodnica, wiatraki, poduszki itp itd - ok 1000-1500zł temat dotyczyl swapa v8 abz ktory szedl tylko z automatyczna skrzynia. w kosztach ujety jest vems czyli komputer stand alone. na dzien dzisiejszy montowany jest komputer emu ktory jest okolo 400pln tanszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 + wydech i heble:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 to jest oczywiste. w moim przypadku to bylo pominiete bo albo juz mialem albo mialem miec dlatego wycena dotyczy tego co pod maska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garet 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 wiec tylko abz podejdzie? czy da sie zalozyc 4.2 z manualem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Za tyle kapony to można zrobić takie fajne 1.8T Albo wspawać 2.0TFSI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garet 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 mam teraz 1.8T 180hp i mi mało... po za tym 4gary nie robią tej pięknej muzyczki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 wszystkie v8 z tamtych lat sa identycznej budowy wiec kazdy da sie upchnac. oczywiscie ze da sie z manualem. napisalem o abz bo to najlatwiejszy do zdobycia silnik ale nigdy nie wystepowal z manualna skrzynia. dlatego w wycenie jest zamach ktory zwyczajnie jest drogi i trudny do zdobycia jako ze mialem 1.8t to uznalem ze latwiej bedzie zostac przy tym co jest. dlatego wlasnie skladam 1.8t 400KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garet 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 i ile bedzie cie kosztowac zlozenie 400hp 1.8T? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 przyznam ze nie liczylem jeszcze wszystkiego ale pi razy oko 15 tysiecy. niestety nie zrobi sie tego po kosztach tak na szybko usiadlem i to co pamietam wypisalem ponizej: kapitalka 4000 turbo 5000 kolektor 1800 wydech 2000 wtryski 800 panewki acl 400 kucizna 3500 ic 450 dolot, orurowanie ic 600 sprzeglo 2000 pompa paliwa 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 hehe i się skończyły marzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 to zawsze sie tak konczy a wycena jeszcze bez strojenia i innych drobiazgow ktore skladaja sie na okragla sume Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 przeciez nie od dzisiaj wiadomo ze mocy za kilo kiełbasy i litr mleka sie nie zrobi. na głupie TDI 200 PS trzeba spokojnie 5-7K odłozyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garet 1 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 tak liczylem ze na swap v8 z 10kola papieru trzeba bedzie polozyc, przy swapie niezbedny jest taki komp EMU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Jesli mam byc szczery to da sie bez ale latwiej bedzie z emu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garet 1 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 spoko, swojego czasu byl vems tylko nie wiem jaka wersja na forum apmotorsportu (niedźwiadka z wawy) chyba za 1000zł... mogłem brać... Właśnie się zastanawiam za co sie brać, czy koksować 1.8T czy ładować 4.2... Od ceny swapa zawsze mozna odjąć mój silnik, zawsze pare złotych wpadnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Ja zostalem przy 1.8t. Jednoczesnie kocham go i nienawidze... ale dokoksowany daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 spoko, swojego czasu byl vems tylko nie wiem jaka wersja na forum apmotorsportu (niedźwiadka z wawy) chyba za 1000zł... mogłem brać...Właśnie się zastanawiam za co sie brać, czy koksować 1.8T czy ładować 4.2... Od ceny swapa zawsze mozna odjąć mój silnik, zawsze pare złotych wpadnie. jeśli bys do b5 włożył V8 tgo bym Cie pokochał a tak serio to jest taki projekt na racingforum koles wywalił motor od s4 2.7 i wpakował 4,2 do tego kompresor, i chyba bodajże robił mu to guzior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się