sławek85 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Panowie czy ma ktoś schemat układu smarowania silnika [ASN]3.0 lub wie gdzie jest zaworek zwrotny oleju lub zawór niskiego lub wysokiego ciśnienia. Czy coś takiego jest i jaką funkcje spełnia? ---------- Post dopisany at 20:31 ---------- Poprzedni post napisany at 18:09 ---------- Panowie czy da się do tego dokupić te oringi gumowe ? U mnie jest 4 takie ustrojstwa po 2 na wałek i to morze być przyczyną stukania przy rozruchu bo olej morze ściekać za szybko
powaguspisz Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Masz jeden czujnik ciśnienia oleju (kolor niebieski), jest za chłodnicą oleju, u dołu silnika przy filtrze oleju. Drugi to powiązany z tem. oleju i poziomem oleju siedzi w misie ten duży. Nie kojarzę żadnego zaworu niskiego i wysokiego ciśnienia.
sławek85 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2013 A to ustrojstwo na zdjęciu? Da się do tego dokupić te gumowe uszczelki ?
powaguspisz Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Zestawu naprawczego żadnego pewnie nie, ale jak zajedziesz do jakiegoś dobrego sklepu gdzie maja uszczelki i tylko tym się trudnią to może Ci pomogą, w Białym jest taki sklep PREMA, oni potrafią dobrać praktycznie każdy uszczelniacz i uszczelkę.
sławek85 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2013 a czy vag pokazał by nieprawidłowe działanie tego urządzenia?
powaguspisz Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Raczej mało prawdopodobne podejrzewam że bardziej ogólnie zawęzi Ci jako problem ze smarowaniem.
sławek85 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2013 morze poda wartość nieprawidłową
sławek85 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 daj jakiś namiar lub czy serwisie da rade to dokupić
stomi Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 ZESTAW USZCZELEK ORINGI 419 sztuk KOMPLET PROFI (3477598502) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. w motoryzacyjnym czy sklepie z łożyskami takie rzeczy kupisz.
sławek85 Opublikowano 14 Września 2013 Autor Opublikowano 14 Września 2013 ok dzieki dziś zostawiłem u machera auto i się okaże co i jak ---------- Post dopisany 28-08-2013 at 14:50 ---------- Poprzedni post napisany 26-08-2013 at 20:30 ---------- No lipa stwierdził ze to normalne jest taki stuk na silnika a ja wiem ze nie bo jak ja kupiłem to takiego czegoś nie było. Smok czysty , ciśnienie jest ok ale czemu tak jest to nie wiem. Gdzieś olej ścieka albo z nastawnika zaczej nie realne bo pierścienie są ok. Czy to morze byc wina tych olejowych regulatorów bo to tak sie chyba nazywa . Czy ktos to wymieniał lub same uszczelniacze i czy pomogło? ---------- Post dopisany 01-09-2013 at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany 28-08-2013 at 14:50 ---------- panowie nie mam konta na you tube ale znalazłem filmik który pasuje do mojego objawu ---------- Post dopisany at 12:05 ---------- Poprzedni post napisany at 12:02 ---------- ciśnienie oleju na zimnym jak i na ciepłym jest wręcz idealne. tak ma też jak postoi po zgaszeniu jakieś 30 min ---------- Post dopisany 14-09-2013 at 14:03 ---------- Poprzedni post napisany 01-09-2013 at 12:05 ---------- Panowie a jak bym wyciągnoł z tego wtyczkę to co się stanie. Jak sprawdzić który jest zły?
pawelec2410 Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Wygląda na to że mam ten sam problem co ty, i w żaden sposób nie mogę ustalić co jest przyczyną takiego zachowania silnika....
sławek85 Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 a co robiłeś już w tym temacie? ---------- Post dopisany at 11:16 ---------- Poprzedni post napisany at 11:14 ---------- morze jakoś dojdziemy do przyczyny takiego zachowania silnika.
pawelec2410 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Szukałem chyba już wszędzie odpowiedzi, co może być przyczyną takiego zachowania silnika ale póki co na nic konkretnego nie trafiłem....
sławek85 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Opublikowano 25 Listopada 2013 do jakich wniosków doszedłeś ?
BeyerBrown Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) Znalazłem coś takiego: https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8MnYwc1lJaS1WeDg/view?usp=sharing może te zaworki są (współ)odpowiedzialne za klekot po uruchomieniu silnika Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez BeyerBrown
sławek85 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2015 nom ale jak to wszystko znaleść ? numery i kupić
Koucz Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Najszybciej będzie przez jakąś etke online, kwestia tylko odszukać odpowiedni dział.
BeyerBrown Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 (edytowane) Te dwa zawory zwrotne (2 i 12 na rysunku z mojego linka) mają oznaczenie 059 103 175F i kosztują w ASO 112zł/szt. Zaworu dysz natryskowych (poz. 9) nie mogę namierzyć... może to element opisany w ETCE jako dysza wtrysku oleju 078 115 540F (122zł) ? O-ringi do wymiany (7,65x1,78) mają oznaczenie N907 408 01 (1,50zł/szt) Edytowane 30 Kwietnia 2015 przez BeyerBrown
sławek85 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2015 to co piszesz to po dwe sztuki jest bo znalazłem to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się