maki1000 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 No i dzisiaj zrobiłem paredziesiąt kilometrów i obserwowałem kanał 49 na klimatroniku, maksymalna temperatura to było 81, przy postojach spadało do jakichś 76-77... I co panowie o tym sądzicie Termostat do wymiany chyba co Pewnie mi zjedziecie ale zaryzykuję! Jak można sprawdzić na klimatroniku tą temperature?
Gość zdeniu Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 maki1000 jeżeli nie zaczniesz używać szukaczki będą szly liście :arrowr: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,70.0.html
maki1000 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 maki1000 jeżeli nie zaczniesz używać szukaczki będą szly liście :arrowr: http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=70 Szukam wyszukiwarką ale nie idzie mi to zbyt dobrze Postanawiam się poprawić :twisted: No i znowu problem i znowu szukarka nic nie znalazła:( Który przycisk to ''przycisk recyrkulacji''
wiki Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 recyrkulacji znaczy zamknięty obieg powietrza w kabinie - przycisk ze strzałką skierowaną w samochodzik
empire20 Opublikowano 30 Lipca 2007 Opublikowano 30 Lipca 2007 Witam!!! Ostatnio oprucz niedogrzania w moim AFN Mam Problem z mrugającą kontrolką płynu chłodniczego. Kontrolka zaczyna Mrugac zaraz po odpaleniu zimnego autka jak i nagrzanego płynu w zbiorniczku na max nic nie ubywa klimatronik kanał 49 dochodzi do 80 82 stopni przy butowaniu na wskaźniku na desce gdy klimatronik pokazuje 80 stopni tam wskazówka dochodzi do 90 po czym opada jak np zwalniam w przyszłym tygodniu będe chciał zmienic termostat i przy okazji chciałbym usunąc usterkę z tą kontrolką tylko co z nią zrobic co może byc przyczyną jej mrugania Z góry dzięki za jakąkolwiek odpowiedź pozdrawiam Sławek
dawajrapa Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 maly OT - czy uszkodzony termostat (niedogrzanie silnika) moze miec wplyw na wieksze spalanie? ostatnio zrobilem trase dusseldorf - szczecin (prawie 800 km) - caly czas w deszczu, bylo zimno- temeratura cieczy jaka pokazywala wskazowka to: 80* przy 140 - 150km/h, 90* przy 160km/h i wiecej. Z uwagi na to ze byl spory ruch, lalo itd, wiekszosc trasy jechalem z nizszymi predkosciami (120-150) z niedogrzanym silnikiem. Spalanie wyszlo 7,2 ltr /100 wiec chyba troche za wysoko. PS- jestem swierzo po wymianie filtra powietrza. OT nr 2 - grill od RS4 - nie wiem czy to moze miec jakikolwiek wplyw, ale moj stary grill (ori) mial tylko kilka miejsc, ktore "przeswitywaly" - reszta byla zalana plastikiem.
adadur Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 odpowiedziałeś sobie w pierszym zdaniu.
dawajrapa Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 odpowiedziałeś sobie w pierszym zdaniu. ok, dzieki. czyli trzeba sie za to zabrac, przy okazji wyplukac caly uklad i nagrzewnice i powinno byc z glowy.
adadur Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 A sapalanie nie wyszło trochę za wysoko tylko dużo za wysoko mi przy 180-200 6,8 wypali ropki.
dawajrapa Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 A sapalanie nie wyszło trochę za wysoko tylko dużo za wysoko mi przy 180-200 6,8 wypali ropki. no tak, z tym ze mamy troche inne silniki. ale fakt faktem- robilem juz dluzsze trasy z predkosciami 140-170 i nie przekroczylem nigdy 6.5 ltr/100. stad moje pytanie, czy takie podwyzszone spalanie moglo byc powodem tego niedogrzania, czy zaczac sie zastanawiac nad innymi potencjalnymi powodami? jesli tak- jakimi?
adadur Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 A sapalanie nie wyszło trochę za wysoko tylko dużo za wysoko mi przy 180-200 6,8 wypali ropki. no tak, z tym ze mamy troche inne silniki. ale fakt faktem- robilem juz dluzsze trasy z predkosciami 140-170 i nie przekroczylem nigdy 6.5 ltr/100. stad moje pytanie, czy takie podwyzszone spalanie moglo byc powodem tego niedogrzania, czy zaczac sie zastanawiac nad innymi potencjalnymi powodami? jesli tak- jakimi? Zrób narazie to co wyszło a później jak coś bedzie się szukać innych przyczyn.
Gość spedyt Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Tak przy okazji, czy sprawdzaliście błędy VAG-iem? Czy zapisują się jakieś błędy?
Tosik Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 witam chciałem się dowiedziec jak sie sprawdza na klimie temperature silnika(te kanał 49) jak w to wejść. Czytałem i jest tutaj coś ale ten link Zdenia nie wchodzi ( nie znalezion serwera) wiem ze to banalne pytanie ale mam Audi od paru tygodni. Z góry dzięki!!![br]Dopisany: 03 Sierpień 2007, 12:54 _________________________________________________ a i jeszcze jedno co jeszcze można sprawdzac na klimie oprócz tej temperatury????
dawajrapa Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Tak przy okazji, czy sprawdzaliście błędy VAG-iem? Czy zapisują się jakieś błędy? ostatni raz jakies 2 miechy temu- 0 bledow. w przyszly weekend zabieram sie za plukanie ukladu i wymiane termostatu, wtedy przebujam sie troche i zobaczymy ile bedzie spalal.
Gregu Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 cześć, a jak mi na klimatroniku pokazuje że temp. silnika jest 90st. a na szafie 70-75 no czasem 80 st. to powinienem wymienić termostat?? czy tak może być?? :>
grabalaba Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 cześć, a jak mi na klimatroniku pokazuje że temp. silnika jest 90st. a na szafie 70-75 no czasem 80 st. to powinienem wymienić termostat?? czy tak może być?? :> Sprawdź jeszcze Vagiem - jak będzie tyle co masz na szafie to termostat, a jak ok90 - czujnik
Morus Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 Witam, spędziłem trochę czasu czytając większość z tych 18 stron dot.tego tematu i sądzę ,że mój przypadek jest nieco różny od opisanych. 1) kanał 49 pokazuje max 72'C pokrywa się ze wskaźnikiem na blacie. 2) wymieniłem termostat wczoraj i to samo, 3) wąż termostat <=> chłodnica zimny ,więc termostat nie puszcza, 4) kanał 1 nie pokazuje żadnych błędów " 0" 5) temp. przez vaga rośnie od temp otoczenia do max 30'C Dziś przejechałem 15 km na 3-cim biegu przy 3.000 obrotów i max wskazanie 73'C po tej jeździe jednak nie sprawdzałem węża - błąd. Miał ktoś kiedyś podobne objawy? Czy czujnik temp.kwalifikuje się do wymiany? Czemu ten sam czujnik pokazuje na klimatroniku inna wartość niż przez vaga?
Gość MorgothV8 Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 Nie tylko może ale faktycznie pali.....
mrog Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 2) wymieniłem termostat wczoraj i to samo, jaki włożyłeś termostat? jeśli nie oryginalny to niestety możliwe, że będziesz miał to samo, jeżeli dobrze pamiętam to jeden z kolegów założył bodajże Wahlera i musiał go wymienić na oryginał. A tak w ogóle to przede wszystkim sprawdź czujnik, możliwe że termostat jest i był dobry.
Morus Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 No właśnie gdybym wiedział jak to pewnie bym to zrobił przed wymianą termostatu. A już mnie zupełnie zaskoczyło gdy wskazanie vaga było inne niż na klimie przecież to ten sam czujnik. Jak się sprawdza taki czujnik(termometr?,omomierz?) proszę o info ,bo jeszcze znowu kasę wywale na darmo. Dodam jeszcze ,że klima nie wyświetla żadnych błędów. A termostat to był chyba ten sławny Wahler, pudełko mam w aucie sprawdze ale kosztował chyba ze 32zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się