ROBERT Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Tak twierdzicie że jak nie ma 90 to jest źle. Ja wymieniłem czujnik i termostat wszystko ori. Wcześniej łapał maks. 76 stopni a teraz maksymalnie jest 82 a nawet nie bo waha się między 80-81. I nie tylko u mnie tak jest. A że na zegarach stoi 90 to będę jeździł z taka temperaturą jaka jest. Widocznie masz jeszcze coś nie tak
gzrybol Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Właśnie o to chodzi, że cosik jest nie tak tylko co?[br]Dopisany: 14 Grudzień 2010, 21:04_________________________________________________Mam zamiar sprzedać auto i chciałbym żeby było w nim wszytko ok muszę znaleźć przyczynę i wyeliminować problem.
MisiekDD Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 a no właśnie ale co ?? Na Vagu zero błedów. Robiłem logi (podkreślam ekspertem nie jestem) na różnych kanałach czy to w engine czy to instrument. I pokrywały się z tym co na desce rozdzielczej i klimatroniku albo nie odstawały od normy. [br]Dopisany: 14 Grudzień 2010, 21:12_________________________________________________Mi to już dosłownie sił brakuje ;(
martinus Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 U mnie jutro z rana bez zabawy w VAG wymieniają termostat, oczywiście ori i płyn G12++ ori Skody, chociaż płyn miałem nowy bo niedawno była wymiana ze wszystkim. Zobaczymy na ile prawdą jest pierwszorzędnie termostat, a na ile przyniesie pech dalszej zabawy z elektroniką
mlodyabc Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Kurcze nie wiem co u mnie bo mam wymieniony termostat ori i temperatura juz nie spada za to strasznie wolno się nagrzewa przy spokojnej jezdzie po mieście musze przejechać z 20 km zeby złapał 90, a po przejechaniu 6 km ze tak powiem toczenia sie bo prawie cały czas z górki to prawie nie drgnie wskazówka.. moze czujnik jeszcze do wymiany?
marcin248 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 dla ciekawych tutaj logowanie 000, 002 , 007 dla ciekawych z jak rosła sobie temperatura płynu chłodzącego u mnie na ori termostacie i ori czujniku (czujnik ma coś ponad rok) błedów brak http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_29107.html zwróćcie uwage do 83 st rosło w miarę szybko a ponad ledwo ledwo i dużo nie urosło auto wcześniej rozgrzałem do prawie 70 dla oszczędzenia czasu , chciałem dłużej logować ale połączenie się przerwało nie wiem czy jakiś limit jest czy coś ale obserwowałem to samo było na klimatroniku i więcej nie urosło
ROBERT Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Najwidoczniej termostat masz na 84oC Masz gdzieś nr. tego termostatu sprawdzimy w ETCE , albo pamiętasz czy pisało na nim 87oC ?
marcin248 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 pamiętam że pisało 87 mam zdięcia i mam zapisany gdzieś jego numer i numer oringu (podawałem tu już komuś i sprawdzał pisał ze jest dobry ) chyba że czujnik się wysrał ale rano temperatury są bardzo zbliżone i błędów nie mam jak stary miałem i był zły zaczynając wtedy zabawę z wagiem to miałęm bląd czujnika g2g62 Kolego Robert Ty mi sprawdzałeś ten numer że jest dobry już znalazłem
martinus Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 No Panowie, ja dziś pojeździłem trochę na nowym termostacie (ori, stary zdemontowany tez jest ori) i problemu ze spadającą/wahającą temp. już nie mam. Załapie 90* i trzyma stabilnie i oczywiście mocniej grzeje. Także pomimo gdybania udało się w problem wcelować bez konkretnej diagnozy Być może powinno to być regułą w tych modelach, że niestety ale termostacik co zimkę nowy... Pozdrawiam
ROBERT Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 044 121 113 taki termostat jest chyba prawie do wszystkich silników 1.9 TDI ... stosowany w A4 od 1995 r. do 2008 r. w [1Z] [AFN] [AFF] [AHU] [AHH] [AVG] [AJM] [ATJ] [AVB] [AWX] [AVF] [bKE] [bRB] 2.0 TDI [bPW] i ... może jeszcze któryś Dodatkowo w A2 , A3 , A6 , A80 , A100 ... + VW , SKODA , SEAT
martinus Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 robert., zgadza się, właśnie zczytałem ze starego bo mam pod ręką
ROBERT Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Jazda na samym , nierozcieńczonym koncentracie G12 jest niedopuszczona !!!
martinus Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 robert. , raczej racja bo coś mi się wydaje, że sam może szybciej zamarzać i nie odbierać ciepła...
ROBERT Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Poczytajcie sobie Czyli jak najlepiej rożcieńczać? Według mnie najlepiej 50% wody destylowanej + 50% koncentratu G12 (będzie wtedy na ~ - 36oC)
Siwy21 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Ja wymieniłem dzisiaj termostat na Wahlera. I jak na razie jest git. Temp. na blacie i na klimatronicu 90-91 nawet podczasz jazdy z mocnym nawiewem na HI. Zobaczymy co się teraz będzie działo ze spalaniem bo dotychczas pochaąniał ogromne ilości Pb
adadur Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Czyli jak najlepiej rożcieńczać? Ja robiłem tak ... zważywszy że wchodzi pomiędzy 5-6 litrów to kupuje 3 litry koncentratu. Rozrobiam na 5 litrów płynu w proporcji 50/50, potem patrzę ile trzeba uzupełnić by dochodziła pod MAX więc wlewam te 0,5 literka koncentratu, jak jeszcze troszkę można to wody (oczywiście destylowanej). Jeśli nawet zalejesz 5,5 litra z czego 3 litry to koncentrat to proporcja wychodzi ok. 55/45 (koncentrat/woda) a maksymalnie można do 60% dawać koncentratu.
ROBERT Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Ja robiłem tak ... zważywszy że wchodzi pomiędzy 5-6 litrów to kupuje 3 litry koncentratu. Rozrobiam na 5 litrów płynu w proporcji 50/50, potem patrzę ile trzeba uzupełnić by dochodziła pod MAX więc wlewam te 0,5 literka koncentratu, jak jeszcze troszkę można to wody (oczywiście destylowanej). Jeśli nawet zalejesz 5,5 litra z czego 3 litry to koncentrat to proporcja wychodzi ok. 55/45 (koncentrat/woda) a maksymalnie można do 60% dawać koncentratu. Stara o sprawdzona metoda Na wymianę choćby nie wiem jak kto kombinował trzeba kupić 2 butelki 1.5 litrowe (polecam ASO i G12 ++)
MlodyBocek Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Ja wymieniłem dzisiaj termostat na Wahlera. I jak na razie jest git. Temp. na blacie i na klimatronicu 90-91 nawet podczasz jazdy z mocnym nawiewem na HI. Zobaczymy co się teraz będzie działo ze spalaniem bo dotychczas pochaąniał ogromne ilości Pb Poczytajcie sobie Czyli jak najlepiej rożcieńczać? Według mnie najlepiej 50% wody destylowanej + 50% koncentratu G12 (będzie wtedy na ~ - 36oC) a co jeśli kupujemy płyn do -35 ? to co jeszcze go 50 na 50 ? to będzie jakieś -15-10
ROBERT Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 a co jeśli kupujemy płyn do -35 ? to co jeszcze go 50 na 50 ? to będzie jakieś -15-10 Jeżeli kupujesz już gotowy płyn to już więcej się go nie powinno rozcieńczać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się