MlodyBocek Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Czyli karz dy płyn jest rozcieńczony ? a G12 jest na ile -80*C ? bo jesli g12 50na50 jest do -36 ? to g12 jest na ?
MlodyBocek Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Matematyka mówi ze na -72:) ta jasne
adadur Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Czyli karz dy płyn jest rozcieńczony ? a G12 jest na ile -80*C ? bo jesli g12 50na50 jest do -36 ? to g12 jest na ? A po kugo hu... ci to wiedzieć? Ważne by płyn był odporny na +90 st.C czy czasem ponad +100 st.C ale i też na jakieś -30 st.C... czysty koncentrat właśnie się nie sprawdzi w tych wysokich temp.
ROBERT Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Matematyka mówi ze na -72:) sam koncentrat G12 (+ czy ++) nie będzie już odporny na -72oC jakby "wskazywała na to matematyka" , ponieważ w nie rozcieńczonym (powyżej 60% stężeniu) odporność na zamarzanie znowu spada ... poczytajcie na samej górze
gzrybol Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Witam Wracając do problemu niedogrzanego auta to: Dziś (choć nie jestem zwolennikiem takich rozwiązań) zastawiłem chłodnice tekturą, temp na zewnątrz +1C jazda do domu ok 20 km z czego 9 km dobrej trasy(obwodnica Krakowa z Balic w kierunku Huty) potem jakieś 2km korki i reszta w miarę płynnie do 90 km/h. Temperatura na zegarach i klimatroniku maź 80, olej max 82 nie przekroczył 85C nawiew 19C na 2 kreski, różnicy w prędkości nagrzewania auta po tym nie odczułem, po dojechaniu do domu dolny wąż ciepły termostat po wymianie na ori, czujnika temp jeszcze nie wymieniałem bo według wskazań temp oleju jest ok. Czyżby termostat był do kitu, źle zamontowany czy co , odnoszę wrażenie, jakby nie był do końca zamknięty dolny wąż nie był bardzo gorący dało się go złapać i trzymać.
MisiekDD Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Witam, ja też mam problem z niedogrzanym autem jak kolega. U mnie wymieniony termostat i czujnik na ori i coś dziwnego zaczęło się dziać. Wcześniej łapał 80-81 stopni i trzymał a teraz temperatura faluje podczas jazdy 80-77. Vagowałem i nie ma żadnych błędów. A co najdziwniejsze jak stoi w miejscu to łapie 81 stopni i stoi nawet nie drgnie a jak się ruszy to zaczyna opadać. No już naprawdę nie wiem co jest mu nie tak. Znajomy powiedział mi żebym sprawdził pompę wody bo ona może być przyczyną tego problemu. Ale czy pompa ma jakiś wpływ na temperaturę?
LAKIER88 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Witam Wczoraj zapoznałem się z tematem i praktycznie wszystkimi wypowiedziami w temacie termostat czujnik. Gdyż zauważyłem ze u mnie coś nie tak z temperaturą na blacie. Wskazówka przeważnie znajdowała się w przedziale 80-84*C, 84 podczas mocniejszej jazdy (nigdy nie doszła do 90) 80 jeśli zwolniłem lub w korku Climatronik kanał 49 75-78(tak się wahała) nigdy nie przekroczyła 78*C Pierwsza myśl jaka przyszłą mi do głowy to padnięty termostat lecz gdy poczytałem tu na ten temat to juz sam nie wiedziałem czy termo. czy czujnik temp. cieczy Sprawdziłem węze i dolny miałem ciepły i podjąłem decyzje ze zmienie termostat bo wygladało to jakby za wczesnie puszczał obieg. Załozyłem nowy termostat zaglądnąłem jeszcze do czujnika przeczysciłem go dla ciekawosci i wszystko jak w ksiązce pisze zagrzałem sprawdziłem i oto pomiar: wskazówka na liczniku po pełnym rozgrzaniu stoi na 90 jak świeczka i ani drgnie na climatroniku po rozgrzaniu 88 i ani drgnie Jest tak nie wazne czy jade czy stoje dodam ze pomiary były robione i w mrozie rzędu -11 i na +3 co dzis mieliśmy Ciekaw jestem teraz czy spadnie mi spalanie bo wczesniej miałem nie dogrzany silnik pewnie palił mi wiecej polecam wymianę innym gdy macie podobny problem warto satysfakcja gwarantowana )
jozek726 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Witam Wczoraj zapoznałem się z tematem i praktycznie wszystkimi wypowiedziami w temacie termostat czujnik. Gdyż zauważyłem ze u mnie coś nie tak z temperaturą na blacie. Wskazówka przeważnie znajdowała się w przedziale 80-84*C, 84 podczas mocniejszej jazdy (nigdy nie doszła do 90) 80 jeśli zwolniłem lub w korku Climatronik kanał 49 75-78(tak się wahała) nigdy nie przekroczyła 78*C Pierwsza myśl jaka przyszłą mi do głowy to padnięty termostat lecz gdy poczytałem tu na ten temat to juz sam nie wiedziałem czy termo. czy czujnik temp. cieczy Sprawdziłem węze i dolny miałem ciepły i podjąłem decyzje ze zmienie termostat bo wygladało to jakby za wczesnie puszczał obieg. Załozyłem nowy termostat zaglądnąłem jeszcze do czujnika przeczysciłem go dla ciekawosci i wszystko jak w ksiązce pisze zagrzałem sprawdziłem i oto pomiar: wskazówka na liczniku po pełnym rozgrzaniu stoi na 90 jak świeczka i ani drgnie na climatroniku po rozgrzaniu 88 i ani drgnie Jest tak nie wazne czy jade czy stoje dodam ze pomiary były robione i w mrozie rzędu -11 i na +3 co dzis mieliśmy Ciekaw jestem teraz czy spadnie mi spalanie bo wczesniej miałem nie dogrzany silnik pewnie palił mi wiecej polecam wymianę innym gdy macie podobny problem warto satysfakcja gwarantowana ) jaki termostat założyłeś?
lapawwa Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Mam pytanie, z jakiego czujnika bierze temp na zegarach a z jakiego gdy z czytuje Vagiem? (wczoraj temp sprawdzalem na zegarach bylo gdzies 79-80 a na VAGu 85) Wymieniłem termostat z ori na wahlera i mam to samo temp jak jezdze w miescie bez nawiewu dochodzi do 81 (wg klimy) więc na pewno nie wina termostatu. Wymieniałem pod koniec pazdziernika czujnik temp. Ciekawe o co tutaj chodzi?
ROBERT Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 G2 - klima , zegary [17 Instruments] G62 - ECU [01 Engine] ... trzeba było założyć ORI
dariodario Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 G2 czy g62 tosą w jednym?a klimatronik na kanale 49 i 51 skąd ma dane?
lapawwa Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 G2 - klima , zegary [17 Instruments] G62 - ECU [01 Engine] ... trzeba było założyć ORI Ten ori o którym pisałem to nówka sztuka z końca października i było tak samo, tego nowego wahlera zalozylem w ramach testu. Ile kosztuje czujnik g2?
ROBERT Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 ... a klimatronik na kanale 49 i 51 skąd ma dane? Na serio jeszcze nie skumałeś ??? G2 - klima , zegary [17 Instruments] G62 - ECU [01 Engine] [br]Dopisany: 21 Grudzień 2010, 14:39_________________________________________________ Ile kosztuje czujnik g2? Czujnik G2/G62 ~ 120 złoty w ASO + 5 złoty oring
dariodario Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 No nie skumałem. Sory ale te wartości z 49 i 51 są różne a więc i czujniki muszą być dwa w różnych miejscach. Wiem że za głowica jest czujnik z 4 rema pinami a więc jest ich dwa. Ale jak są dwa to chyba mierzą taką samą temperaturę czy nie?no więc dlaczego są różne na 49 i 51?
ROBERT Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 49 sprawdzaj (wskazania G2) , 51 zostaw w spokoju
dariodario Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 To jednak się nie dowiem skąd kanał 51 ma dane?
ROBERT Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 To jednak się nie dowiem skąd kanał 51 ma dane? A po co Ci to wiedzieć ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się