Lipek51a Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 dzisiaj podłączyłem do kompa i tam pokazuje 73,8 chyba i stoi nie swiruje a wskaźnik skacze. Na początku po wymianie termostatu tez skakało odrazu po wymianie nagrzał do 90 i spadł do 60 później trzymał 90. Wymienie ten czujnik zobaczymy jak to nie pomoze to znowu termostat:(
soku11 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Mechanik wymienił mi czujnik - zobaczymy jakie będą wskazania za jakiś czas. Dzisiaj na niecałkowicie "zimnym" miał 60*C. Po chwili jazdy dostał prawie 90*C. Jestem dobrej myśli
soku11 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Mam zmieniony komplet już - czyli termostat (wcześniej) i czujnik. Patrzę tylko na kanał 49 - nie na wskazania na blacie. Mam wtedy pewność i większy zakres temperatur.
Fr0styyy. Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Jakie jest prawdopodobieństwo, że silnik nie będzie trzymał temperatury na nowym oryginalnym termostacie z zasłoniętą chłodnicą w trasie przy 100km/h?
jezunio Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Jaka powinna być temp. w 1.8t ?? bo mój na vagu pokazuje cały czas 102 i w górę:/ Bardzo szybko sie nagrzewa i wywala płyn chłodniczy. Na vagu Engine grupa 004 pokazuje mi dwie temp. w okienku 3 i 4. W 3 rośnie szybko, podobnie jak wskazówka na zegarach i potem trzyma 102, w okienku 4 bardzo wolno się nagrzewa i po jakiś 30 min w korkach ledwo dochodzi do 30 stopni. Czego dokładnie to są wskazania, bo pewnie okienko 3 to płyn chłodniczy, a 4??? Z góry dzięki
Fr0styyy. Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 4 to chyba temp. zasysanego powietrza albo temperatura paliwa więc tym się nie sugeruj. Termostat za późno się otwiera lub wcale, ale żeby przy 102*C wywalało Ci już płyn? Mi przy 108*C nie wywaliło... Jaki kod silnika?
jezunio Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Silnik AMB, tylko że mi poniżej tych 102*C nie schodzi, jutro sprawdze węże na dole chłodnicy, bo całą góra jest gorąca i zapowietrzony też nie jest. Jak płynu jest minimum w zbiorniczku to jest ok, jak doleje to prędzej czy później wywali swoje. Dzięki za odpowiedź. Pozdr
hopek03 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 oryginalny termostat w 1.8 t ma temperaturę otwarcia termostatu przy 100 stopniach na obudowie pisze
jezunio Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 czyli mam termostat do wymiany, właśnie napisałem do TOM77, bo na alledrogo sama lipa po 30 zł EDIT: to jaka powinna być prawidłowa temp cieczy chłodzącej?? i do ilu na maks może dojść żeby się nie zagotowała??
Fr0styyy. Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 AMB ma za 30 zł? Zazdraszczam, do mnie 380 w ASO
jezunio Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 AMB ma za 30 zł? Zazdraszczam, do mnie 380 w ASO wpisałem tylko do 1.8t znając życie to do AMB będzie podobnie albo drożej:/ tak jak z pompą paliwa - 1 200 PLN
Fr0styyy. Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Chyba wszystkie 1.8T i 2.0 w B6 mają to elektroniczne gówno
hopek03 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 ale ja mam wała jakieś 2 miesiące temu kupiłem nowy termostat i dzisiaj jadę a auto się nie chce grzać czyli myślę sobie tym razem czujnik ale coś mnie tknęło i sprawdziłem przewód idący od termostatu do chłodnicy a on był ciepły więc przytrzymałem 2 tysiące obrotów silnika przez chwile i zaczęła temperatura rosnąć czyli nie czujnik tylko zoonk nowy termostat szlak trafił
Fr0styyy. Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Co za dziadostwo z tym termostatem :hmm: Jadę 125 km/h przez jakieś kilka minut, cały czas trzyma temperaturę 85-87*C, nagle temp. spada do 75*C i już nie podskoczy za nic. Urywek logów, bo laptop padł :/ Temp. dopiero podniosła się jak stanąłem pod blokiem. W sumie to jak stanąłem pod blokiem u kumpla wracając z tego tripa to na zegarach miałem jakieś 77*C, sprawdziłem wąż od termostatu i zimny. Później temp. na postoju wskoczyła na 90*C i pojechałem na Kaufland się poślizgać bokiem, wróciłem pod dom i wąż przy termostacie gorący... Kurde jak to elektroniczne ustrojstwo działa.. Muszę to wymontować jeszcze raz i sprawdzić w gorącej wodzie i rezystancje sprawdzić... Tak wygląda ten sk*syn :E Ten metalowy trzpień z tłoczkiem to jakaś grzałka jest :hmm: Po podaniu +12V na styki to się zaczyna nagrzewać i ten tłoczek się wysuwa... Wie ktoś jak to sprawdzić z tym niebieskim ustrojstwem?
maq Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Ja właśnie zmieniam zdanie co do ori termostatu! Trochę ponad dwuletni kupiony w ASO Audi padł. I to musi mieć niezłą wyrwę bo w takich temperaturach jak eraz w mieścnie nie potrafi osiągnąć dobrze 70 stopni. Jutro dzwonię do FOTY pytać co mają. TOM77 sprzedaje wahlery. Na allegro widziałem np. GATES.Ciekawe co to za wymysł ---------- Post dopisany 25-05-2013 at 14:33 ---------- Poprzedni post napisany 22-05-2013 at 22:42 ---------- OK. Panowie podpowiedzcie proszę bo trochę się zmartwiłem. Wymieniłem właśnie termostat. Jednak facet przekonał mnie żeby wziąć ORI i teraz mam pytanie. W trakcie zdejmowania tego mojego starego ( również ORI ) zauważyłem że oring jakoś dziwnie zdeformowany był ( dwa lata trzymał normalnie 90 st). Teraz po założeniu nowego i zalaniu płynem podczas spokojniej jazdy i niewysokiej temperatury zewnętrznej ( około 15 stopni ) mam na 49 klimatroniku 91-94 st. Czy to nie jest trochę za dużo? Boję się że jak będzie na zewnątrz z 30 stopni i wpadnę na autostradę to może się grzać. Czy zdarzyło się komuś żeby termostat było OK a stało się coś z oringiem i auto się nie dogrzewało. Termostat, który zdemontowałem po zagotowaniu w garnku wydaje się zachowywać normalnie.
bediks Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Ja po wymianie termo na ori trzyma mi 91-94 niezależnie czy było -15 czy + 25 , nie ważne czy miasto czy autostrada 180 km/h a nawet przy tej prędkości spada do 89 ;-)
d4widoV Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Ja właśnie zmieniam zdanie co do ori termostatu! Trochę ponad dwuletni kupiony w ASO Audi padł. I to musi mieć niezłą wyrwę bo w takich temperaturach jak eraz w mieścnie nie potrafi osiągnąć dobrze 70 stopni. Jutro dzwonię do FOTY pytać co mają. TOM77 sprzedaje wahlery. Na allegro widziałem np. GATES.Ciekawe co to za wymysł---------- Post dopisany 25-05-2013 at 14:33 ---------- Poprzedni post napisany 22-05-2013 at 22:42 ---------- OK. Panowie podpowiedzcie proszę bo trochę się zmartwiłem. Wymieniłem właśnie termostat. Jednak facet przekonał mnie żeby wziąć ORI i teraz mam pytanie. W trakcie zdejmowania tego mojego starego ( również ORI ) zauważyłem że oring jakoś dziwnie zdeformowany był ( dwa lata trzymał normalnie 90 st). Teraz po założeniu nowego i zalaniu płynem podczas spokojniej jazdy i niewysokiej temperatury zewnętrznej ( około 15 stopni ) mam na 49 klimatroniku 91-94 st. Czy to nie jest trochę za dużo? Boję się że jak będzie na zewnątrz z 30 stopni i wpadnę na autostradę to może się grzać. Czy zdarzyło się komuś żeby termostat było OK a stało się coś z oringiem i auto się nie dogrzewało. Termostat, który zdemontowałem po zagotowaniu w garnku wydaje się zachowywać normalnie. Ale oring zmieniles tez na nowy mam nadzieje A temp. 91-94oC jak najbardziej jest prawidlowa, taka jak powinna jest
maq Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Zmieniłem :-) w ogóle wydaje mi się ze wcześniej tylko oring mi padł a termostat jest ok. Wysyłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się