Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Termostat i czujnik cieczy chłodzącej G2 G62 w Audi A4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A gdzie znajduje się czujnik g110?

Opublikowano

Za silnikiem

Opublikowano

Ok. A za co on odpowiada(g110)?

Opublikowano

Przed liftem w [b5] ( czyli do 99 r. ) był dodatkowy czujnik G110 odpowiedzialny za wskazania temp. cieczy chłodzącej silnika dla sterownika klimatyzacji , po lifcie i w nowszych modelach funkcję tę zastępuje sekcja G2 czujnika G2/G62

Czujnik ten powinien znajdować się obok czujnika G2/G62 jego nr. to 025 906 041 A

Opublikowano

Dzięki! A czy coś się stanie jak będę jezdził z uszkodzonym G110. Jak będzie zachowywać się klimatyzacja. A4 przed liftem.

Opublikowano

Klima najprawdopodobniej w ogóle nie będzie działać ew. nie będzie działać tak jak należy

Jeżeli dłuższy czas będziesz jeździł z wyłączoną klimą to zatrzesz sprężarkę

Opublikowano

witam Panowie mam taki problem na zimny silniku niekiedy po przekręceniu kluczyka na wskażniku pokazuje mi temperaturę 90c i po chwili jazdy wskakuje na 120c ale wody nie gotuje wcale po jakimś czasie znowu wraca na 90c, a niekiedy pokazuje normalnie temperaturę wymieniłem już czujnik i dalej to samo

Opublikowano

Co może być przyczyną padania czujników temperatury 3 szt w ciągu 1.5 roku wszystkie oryginalne. Fabrycznie oryginale gówno czy moźe coś w aucie ?

Opublikowano

Witam, wczoraj wymieniłem termostat na gebelsa wachlera,myślałem że to będzie rozwiązanie problemu...na postoju przy 0 stopni ogrzewanie zabierało całą temperature z układu chłodzenia...po wymianie dzisiaj sobie jade po 60km temp na kanale 49 85-89 stopni i tendencja raczej spadkowa ocb??

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

Witam. Czy ktoś może sie orientuje jaki numer i kolor czujnika powinien sie znajdować w silniku 1, 6 adp? Mam założony zielony aczkolwiek pamietam że kiedyś kupilem taki na pałe no i od poczatku na zimnym silniku szarpał a koloru starego nie pamietam. Mój kolega w takim silniku ma szary. A może wogole nie ma różnicy w kolorach.

Opublikowano

WItam mam problem z temperatura cieczy chlodzacej chodzi o to ze mialem 2 lata temu wymieniany termostat no i wtedy wszystko elegancko 90 C lapa rowno, potem jesli pamietam po jakims roku juz ta temperatura raz sie podnosila do 70 nieraz do 90 rowno nieraz wogole nic sie nie podnosilo wiec mowie pewnie czas wymienic termostat znow bylo dobrze, nastepnie znow cos sie zrypalo i wymienilem termostat ostatnio z jakies 2 tyg temu i wskazowka podniesie sie do 70 i nic nieraz wogole 0 reakcji i tak mysle ze to pewnie czujnik temperatury cieczy jedni mowia mi kupuj oryginalny w ASO nie w sklepie drugi mowi nie kupuj oryginalnego bo bedzie po 3 ttyg to samo kup firmu FAE albo wertex cos takiego ze bardzo dobre inny znowu mowi ze moze to czujnik albo tez cos z zegarami i ja teraz nie mam pojecia za co ja mam sie wziac?????? bo chcialem sobie logi porobic bo mam tez inne problemy ale nie moge bo tej temperatury nie widac i to tak...........

Opublikowano

Dziś kolejny test i ...

Temp na dworzu: 5 st C

Wskazania (klimatronik):

kanał 49: 49 st C (wth ???)

kanał 51: 5 st C (temp rośnie błyskawicznie - pewnie układ grzania dodatkowego - 3 świeczki)

kanał 55: 5 st C

Czy mogę Was prosić o sprawdzenie i porównanie ?

Niestety nie mialam przy sobie kompka i nie sprawdziłem co wypluwa VAG ... :neutral:

Co do Wahlera, to w B4 miałem identyczny problem co Spanky ... teraz kupię już tylko oryginał.

Dziś kolejny test i ...

Temp na dworzu: 5 st C

Wskazania (klimatronik):

kanał 49: 49 st C (wth ???)

kanał 51: 5 st C (temp rośnie błyskawicznie - pewnie układ grzania dodatkowego - 3 świeczki)

kanał 55: 5 st C

Czy mogę Was prosić o sprawdzenie i porównanie ?

Niestety nie mialam przy sobie kompka i nie sprawdziłem co wypluwa VAG ... :neutral:

Co do Wahlera, to w B4 miałem identyczny problem co Spanky ... teraz kupię już tylko oryginał.

Opublikowano

Panowie, mam problem albo nie ma problemu:)

Wymieniłem czujnik oraz termostat na ori. Sprawdziłem Termostat czy jest w sprawny. A mianowicie po przejechaniu kilku km, silnik jeszcze nie osiągnął temperatury, chwytam wąż który idzie z termostatu i jest zimno pozostałe juz lekko cieple [emoji4]. Także stwierdzam że termostat jest dobry. Ale....

Temperatura na zewnątrz +4C przejechałem spokjnie 5km miasto i wyjechałem na autostradę, temperaturę 90 stopni osiągnął. Prędkość 140km/h po przejechaniu 20km zjechalem do mc. Po dojechaniu do mc driva i zamowieniu temperatura juz spadalado 80C wciagu 1min.

Sytuacja jest normalna czy cos nie tak jest ?

 

 

Opublikowano

Podobno to norma, też mam w swojej podobnie. Aczkolwiek spotkałem takie egzemplarze ktore trzymają 90st nawet na postoju przy wysoko ustawionej temp nadmuchu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...