Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wady i zalety 4.2 V8 BBK


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Pomyliłem tematy kurde nie mogę znaleźć jak usunąć tego posta ;P

Edytowane przez adtzc
Opublikowano

Witam jaki jest koszt wymiany rozrządu bbk sama robocizna mniej wiecej?

Opublikowano

Ciężko mi powiedzieć ja ogarnialem sam niech wypowiedza się ci którzy komuś zlecali wykonanie ale wydaje mi się, że w przedziale 3-5tys

Opublikowano

Witam jaki jest koszt wymiany rozrządu bbk sama robocizna mniej wiecej?

Ja dałem 2500 zł.-Gorzów Wlkp.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź :)

A jaki olej nalać do skrzyni biegów automat? S4 4.2 BBK 2003 rok

dodam ze przy redukowaniu biegów podczas jazdy ma dość mocne uderzenia szarpnięcia.

i jadąc delikatnie jak jest zimny to przy 30-40km/h słychać pisk jak by coś z tylnym napędem olej w moście raczej nie był zmieniany

Opublikowano

Wymiana oleju nie wskrzeszy tej skrzyni juz moim zdaniem. Jedynie co to sprawdz stan oleju bo moze brakuje sporej ilosci.

Co do oleju to oryginał lub zamienik do 6 biegowych tipów jest tego pełno na róznych forach, tak samo procedura zmiany oleju i sprawdzenie stanu.

Opublikowano

A jaki olej nalać do skrzyni biegów automat? S4 4.2 BBK 2003 rok

dodam ze przy redukowaniu biegów podczas jazdy ma dość mocne uderzenia szarpnięcia.

i jadąc delikatnie jak jest zimny to przy 30-40km/h słychać pisk jak by coś z tylnym napędem olej w moście raczej nie był zmieniany

Sto procent pada ci skrzynia , lepiej pojedz gdzieś zanim dopłacisz za lawete.....

Swoją drogą w EUROPIE jest BBK a w USA BHF to ten sam motor?ten sam problem???tam klimat cieplejszy może różnić się budowa silnika ktoś coś ma widział robił?

Opublikowano

To ten sam motor. Podobno kilkakoni mocniejszy...

Opublikowano

no to jak kilka koni wiecej to coś musi być inaczej, nie wiecie jak ewentualnie z cześciami ?ktoś ma z USA? BHF?

Opublikowano

W Usa są inne normy itd stąd te różnice... PrzemoS4 ma bhf-a

Opublikowano

no to jak kilka koni wiecej to coś musi być inaczej, nie wiecie jak ewentualnie z cześciami ?ktoś ma z USA? BHF?

A no ja mam bhf'a

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź :)

A jaki olej nalać do skrzyni biegów automat? S4 4.2 BBK 2003 rok

dodam ze przy redukowaniu biegów podczas jazdy ma dość mocne uderzenia szarpnięcia.

i jadąc delikatnie jak jest zimny to przy 30-40km/h słychać pisk jak by coś z tylnym napędem olej w moście raczej nie był zmieniany

też zdarzy mi się szarpnięcie z takim "uderzeniem" przy mocnej redukcji na D, w trybie S tego nie ma.

Obstawiam kończący się konwerter

Opublikowano

a jakies zamienniki w olejach do skrzyni redukcyjnej i do mostu tył to można gdzieś kupić czy tylko serwis?

olej do skrzyni po serwisie pokauje zeby nalać 8hp już nie wiem co i jak zrobić


Dzięki za odpowiedź :)

A jaki olej nalać do skrzyni biegów automat? S4 4.2 BBK 2003 rok

dodam ze przy redukowaniu biegów podczas jazdy ma dość mocne uderzenia szarpnięcia.

i jadąc delikatnie jak jest zimny to przy 30-40km/h słychać pisk jak by coś z tylnym napędem olej w moście raczej nie był zmieniany

też zdarzy mi się szarpnięcie z takim "uderzeniem" przy mocnej redukcji na D, w trybie S tego nie ma.

Obstawiam kończący się konwerter

Sprzęgło konwerter sprawdzali i podobno dobre firma Samko to robiła.


Witam i mam jeszcze jeden mały problem przy prędkościach 120-140 są drgania samochodem przy większych prędkościach już tego nie ma co to może być za przyczyna?

Opublikowano

Panowie diagnozuje swoja eske vagiem i w bloku pomiarowyn 93 mam caly czas -2.0 KW I NA JEDNYM I NA DRUGIM jest to dobrze czy zle

Opublikowano

To znaczy ze rozrzad nie przeskoczył, ale czy masz cały slizg na łancuchu posrednim to juz tego vagiem nie sprawdzisz

Opublikowano

no własnie planuje sie brac za wymiane rozrzadu i kompletu napinaczy. a cisnienie oleju jak jest 2 bary na wolnych obrotach po ostrej jezdzie to mysle ze jest ok OLEJ MOTUL SPECYFIK 5W 40

Opublikowano (edytowane)

Rozrząd masz ok :-) nie ruszaj go. Jak coś padnie w nim to rozjedzie ci się... U mnie było przy pękniętym ślizgu i fazatorze chyba -11 i 8. Po wymianie mam -2 i 1. Im bliżej 0 tym lepiej.

Edytowane przez niebieski708
Opublikowano

niepokoi mnie grzechotanie przy odpalaniu czasmi to strasznie a czasami tylko zaszumi ale max 2 sekundy

Opublikowano

Poczytaj nasze forum, jest parę rzeczy które da się udoskonalić w naszych S4 ;-) co do dźwięków to wymień zaworki zwrotne oleju. Jeśli to nie pomoże to niestety fazatory nie trzymają.

Opublikowano

Pekniety masz slizg, rozbieraj póki nie ma kolizji, ja przy przebiegu 250 tys fazatory w stanie dobrym+ i po wymianie rozrzadu nic nie grzechodze.

Fazatory tez nalezy sprawdzic jak juz beda rozebrane, jedna ładny filmik od JHM z USA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...